זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת טרמיטים בראשון לציון בשיטת נמסיס

מחפשים הדברת טרמיטים בראשון לציון? מומלץ לטפל בבעיה בהקדם, והרי שהסיבה לכך היא הנזקים שהם עושים. הטרמיטים נחשבים לחרקים שאינם מזיקים או פוגעים באדם. הם לא עוקצים ולא מעבירים מחלות, אך מנגד הם ניזונים מתאית העץ, שנמצאת כמעט בכל בית. הטרמיטים מתפרצים בפתאומיות ובדרך כלל נבחין בהם במשקופים של הבית או באזור המטבח. אם לא מטפלים בטרמיטים בזמן, הם עלולים לאכול את כל העץ שיש בבית, החל מרהיטים, משקופים ופרקטים. אם אתם מתגוררים בראשון לציון וזיהיתם התפרצות טרמיטים בביתכם, מומלץ לטפל במפגע בהקדם, ראשון לציון נחשבת לעיר שרובה נגועה בטרמיטים.

אז מי הם הטרמיטים?

הטרמיטים הינם חרקים שחיים בתוך האדמה וניזונים מתאית העץ. לטרמיט מספר גלגולים שבהם יכול לפרוץ, במצב של זחלים או במצב של בוגרים, שנראים כמו נמלה בעלת כנפיים. אם יש התפרצות של טרמיטים בבית, נבחין בהם ובסימני הכרסום של העץ. נגיעות גבוהה של טרמיטים במשקוף לדוגמא, נבחין במשקוף אכול ואף חלול.

מה עושים נגד טרמיטים בבית?

אם אתם גרים בראשון לציון, אתם צריכים לדעת שאין כמעט אזור בעיר שלא סובל מבעיית הטרמיטים. הדרך לחסל אותם היא באמצעות הדברה אינטנסיבית בתוך האדמה, הטרמיטים חיים ומסתתרים בעומק של עד 5 מטר מתחת לקרקע, ככול שנגיע יותר קרוב לקן, כך הסיכוי להיפטר מהבעיה עולה. על מנת לעשות את ההדברה כמו שצריך, יש להחדיר חומר הדברה לקרקע בכל 30 ס"מ בערך.
למידע נוסף על הדברות בראשון לציון.

איך מדבירים טרמיטים?

כיום, ישנם מספר דרכים להדברת טרמיטים יעילה, הכל תלוי בסוג ההתפרצות, האם מדובר בזחלים? האם מדובר בבוגרים? מה רמת הנגיעות? וכדומה. על מנת לעשות הדברת טרמיטים מקצועית שתתן ללקוח תוצאה לזמן ארוך, יש לבדוק את הבית ורק לאחר מכן ניתן להחליט על אופן הטיפול שהכי מתאים לבית שלך. הסיבה לכך היא שיש דירות שאין מנוס וחייבים לעשות הדברה בכל הבית, כלומר, קדיחה כל 30 ס"מ במעטפת הבית וטיפול במשקופים. בהדברה כזאת, אנחנו מחדירים כמויות גדולות של חומר הדברה ייעודי נגד טרמיטים. חומר ההדברה שאיתו אנחנו עובדים, גורם לטרמיטים שבאו במגע עם חומר ההדברה, להדביק אחד את השני, ובכך הם מעבירים את חומרי ההדברה לתוך הקן עצמו בעומק האדמה. במצב כזה, אנחנו מספקים הגנה מקסימילית לבית נגד טרמיטים.

הדברה נקודתית האם זה עוזר?

אם יש לכם התפרצות של טרמיטים הדברה נקודתית במשקופים לא תמיד תספיק, ניתן יהיה למזער את הנזקים אך לא לפתור את הבעיה. כשאנחנו עושים הדברת טרמיטים אנחנו לא יכולים לתת אחריות שהטרמיטים לא יחזרו. רק הדברה בכל הבית תאפשר לתת אחריות. הדברה במשקופים בלבד נועדה למזער נזקים בבית ולחסוך עלויות, אך לא תמנע התפרצות בעתיד.

מה המחיר להדברת טרמיטים בבית?

מחיר להדברת טרמיטים בבית נמדד לפי כמות משקופים שבהם יש נגיעות או לפי מ"ר של הבית. במקרה שבו עושים הדברת טרמיטים במשקוף המחיר מתחיל מ-250 ₪ למשקוף. אם עושים הדברת טרמיטים בכל הבית, המחיר הינו החל מ-25 ₪ למ"ר.

טיפ: המחיר באתר כללים, על מנת לקבל את הצעת המחיר הכי מתאימה לך, מומלץ לצלצל לייעוץ, חינם ללא התחייבות.

לסיכום

אם אתם תושבי ראשון לציון ויש לכם טרמיטים בבית, זיסמן הדברות ישמחו לתת לכם שרות. אנו מתמחים בהדברת טרמיטים בראשון לציון והסביבה. אנו עובדים עם חומרי הדברה ידידותיים לסביבה, ללא ריח, תוך שמירה על בטיחות מקסימלית. בזיסמן הדברות מדבירים מוסמכים בעלי מוניטין וניסיון רב. אם אתם מחפשים מדביר מומלץ בראשון לציון– זיסמן הדברות לשרותך!

 

מה המחיר להדברת טרמיטים בראשון לציון?

מה להדברת טרמיטים בראשון לציון תלוי ברמת הנגיעות. אם מדבירים רק משקופים, המחיר הוא החל מ250 ש"ח למשקוף. אם נדביר את כל הבית, המחיר נמדד לפי מ"ר של השטח. למידע נוסף בקרו באתר או צלצלו לייעוץ חינם

מה הזמינות להדברת טרמיטים בראשון לציון?

אנו זמינים להדברות בראשון לציון מהיום להיום, אם זיהיתם התפרצות טרמיטים במשקוף או בבית, אנחנו לשרותכם.

איזה עוד הדברות אתם עושים בראשון לציון?

זיסמן הדברות מתמחים בהדברת כל סוגי המזיקים, חרקים ומכרסמים. אנו מציעים לעיר ראשון לציון את מגוון שרותי ההדברה בתחום. אנו נותנים שרות למגזר הפרטי העסקי בראשון לציון והסביבה.