זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת טרמיטים באשדוד הדברה ממוקדת ויעילה ב-100%

הדברת טרמיטים באשדוד נחוצה רק כשיש טרמיטים בבית, אין הדברה נגד טרמיטים ללא טרמיטים.
מתי כן צריך להזמין מדביר טרמיטים? על כך נסביר בשורות הבאות:

הדברת טרמיטים באשדוד עושים כשיש התפרצות של נחיל טרמיטים ממשקוף או מתוך קיר. חשוב מאוד לעשות הדברת טרמיטים מקצועית בדחיפות.
הסיבה לכך היא העובדה שהטרמיטים ניזונים מעץ, ואם יש לכם התפרצות טרמיטים בבית, קיימת סכנה לכל מוצרי העץ שלכם. הטרמיטים אוכלים את העץ ולכם נשאר רק נסורת. אם שמת לב לסימנים של טרמיטים מסביב למשקוף, סימני נסורת על הריצפה או עץ שחוזרים על עצמם כל יום, מומלץ להזמין מדביר טרמיטים מקצועי לטיפול בבעיה בהקדם.

 

מדביר טרמיטים באשדוד מוסמך ומקצועי

לפני שאתם ממהרים להזמין מדביר טרמיטים באשדוד, נשמח להציג את עצמנו. חברת זיסמן הדברות מתמחה בהדברת טרמיטים ומציעה את שרותיה גם לתושבי אשדוד. העיר אשדוד, בשנים האחרונות, סובלת יותר ויותר מהתפרצויות טרמיטים. התופעה ידועה למשרד להגנת הסביבה, אזורים רבים ברחבי הארץ מתחילים לסבול ממנה. הדרך לעצור את ההתפשטות היא באמצעות הדברה.

הדברת טרמיטים: אופן ההדברה

אופן הדברת טרמיטים יהיה באמצעות קידוח לעומק האדמה ולאחר מכן ריסוס אינטנסיבי לתוך הקרקע. על מנת להשמיד נחילי טרמיטים, יש להרטיב את עומק הקרקע בכמויות גדולות של חומר הדברה נגד טרמיטים. כאשר מחדירים את חומר ההדברה לקרקע הנחיל נפגע והטרמיטים מושמדים. למידע מורחב על הדברת טרמיטים לחצו כאן.

הדברת טרמיטים: מחיר נמדד לפי מ"ר

בשונה מהדברת ג'וקים או נמלים, כשמדובר בהדברת טרמיטים, המחיר נקבע לפי מ"ר. הסיבה לכך היא שאת הדברת הטרמיטים עושים בקידוח בכל 30 ס"מ ברצפה, במעטפת הבית. המטרה לעבור על כל השטח מתחת לדירה, במעטפת, ולהחדיר לעומק כמה שיותר חומר הדברה נגד טרמיטים.

ישנם מצבים בהם יש התפרצות טרמיטים רק ממשקוף אחד או שניים בבית, ולא תמיד רוצים לעשות טיפול בכל השטח אלא רק במשקופים הנגועים.
הדברה כזו אפשרית והיא עוזרת לתקופה לא ידוע. כאשר מטפלים נקודתית, מחסלים את הנחיל שהתפרץ, בוודאות. אבל מה עם נחיל חדש יפרוץ לאחר כמה ימים במקום אחר? על כך אין לנו שליטה. כשאר עושים הדברת טרמיטים באשדוד, ורוצים שקט מטרמיטים, מומלץ לעשות הדברה בכל הבית ולזכות לאחריות מלאה.

הדברת טרמיטים עם מדביר מוסמך

לא כל מדביר יכול לעשות הדברת טרמיטים. על מנת להיות מוסמך לביצוע הדברת טרמיטים על המדביר להחזיק ברישיון מדביר למבנים ושטח פתוח.
מדביר בעל רישיון הדברה בדירות, לא ראשי לעשות הדברת טרמיטים. לפני שאתם מזמינים מדביר טרמיטים הבית, חייב לבדוק שיש למדביר רישיון מתאים, וגם בתוקף.

רישיון מדביר מחייב ימי עיון והשתלמויות לאורך ככל השנה, אם מדביר לא נוהג כך, רישיונו לא מתחדש. לכל רישיון מדביר יש תוקף, בדקו אותו!
למידע נוסף או ייעוץ חינם, התקשרו עוד היום: 054-3323424 זיסמן הדברות לשרותך!

עוד בהדברת טרמיטים:

מה הזמינות להדברת טרמיטים באשדוד?

זיסמן הדברות זמינים כל ימות השבוע וניתן לתאם הדברה נגד טרמיטים ללא המתנה. הדברת טרמיטים יש לעשות מיד כשרואים אותם ולא לחכות, בגלל זה אנחנו יודעים להגיע כמה שיותר מהר. צריכים הדברת טרמיטים באשדוד? אנחנו לשרותכם!

איזה אחריות יש להדברת טרמיטים?

בזיסמן הדברות נותנים ליווי ושרות ללקוחותינו כולל אחריות ביצוע על כל הדברה. בהדברת טרמיטים האחריות הינה לשנה במקרים שהם בוצעה הדברה בכל הבית. למידע נוסף, התקשרו עוד היום.

הדברת טרמיטים במשקוף ללא קידוח, יש דבר כזה?

כן ניתן לטפל במשקוף נגד טרמיטים ללא קידוח. טיפול באמצעות ג'ל נגד טרמיטים נמצא יעילה ומשמיד את הנחיל תוך 48 שעות בלבד. למידע נוסף, צרו קשר.

האם הטרמיטים מסוכנים?

לא הטרמיטים לא מסוכנים לאדם אבל הם מסוכנים לעץ. אם יש לכם טרמיטים בבית, סיכוי גדול שכל מוצרי העץ, מטבח, ריהוט ומשקופים יינזקו. מניעת נזק לרכוש יהיה באמצעות הדברה מקצועית בלבד.