זיסמן הדברות לוגו רוחב

3 סימנים לכך שיש לכם עכבר בבית

הסיוט הכי גדול שיכול להיות לאדם זה התקלות מפתיעה עם עכבר בבית בשעות הלילה המאוחרות. מלבד לפחד והרתיעה הטבעית שיש לרובינו מעכברים, חיים עם עכבר בבית מסוכנים ועלולים לגרום למחלות בקרב בני הבית. אף אחד לא היה רוצה לדעת שיש לו עכבר בבית, אבל תחילה איך יודעים בכלל שיש עכבר בבית?

קקי של עכבר

אחד הסימנים לדעת אם יש עכבר בבית הוא על ידי גללים של עכברים שתמצאו במקומות שונים בבית. העכברים מחפשים מזון ומיד כשמוצאים אותו אוכלים. לאחר שמסיימים לאכול יעשו את צרכיהם באותו האזור. כלומר, לאחר שמצא העכבר מזון סביר להניח שאתם תמצאו את הגללים והשתן שלו באזור מסוים במטבח. גללים של עכברים ניתן להבחן ולזהות הרי שהגודל והצורה של גגלי עכברים שונים מגללי חולדות. אם מצאתם גללים של עכברים בארון במטבח או סתם פינה נסתרת, תופתעו לגלות שמדובר בכמות יחסית גדולה של גללים. הרבה פעמים לקוחות לא יודעים כשיש עכבר בבית, האם מדובר באחד או במשפחה שלמה. בעזרת כמות הגללים של העכברים שתמצאו ניתן יהיה לתת אינדיקציה ולתכנן טיפול מתאים. גללים של עכברים מסוכנים מאוד והשתן שלהם מסוכן אף יותר. אם מצאתם גללים של עכברים, חשוב לזרוק מוצרי מזון שהיו פתוחים וחשופים. כמו כן, ניקיון יסודי עם אקונומיקה.

שלחו אלינו לזיהוי מהיר! ללא עלות או התחייבות!

הדברת עכברים מחיר

מחיר הדברת עכברים תלוי בתנאי השטח. אם מדבור בעכבר בבית, המחיר יהיה עבור לכידה\תפיסה\הרעלה של העכברים. אם מדובר בעכברים בשטח בפתח כמו גינה, חצר, בניין מגורים משותף, אופן הטיפול יהיה ברעלים לתקופה של חודש לפחות. במצב של עכברים בשטח פתוח, אין אפשרות ללכוד את העכברים והסיבה לכך היא שיש אינסוף עכברים בשטחים פתוחים ולכידה של אחד, לא יפתור את הבעיה.
להלן מחירון להדברת עכברים בסיטואציות שונות:

 

איפה העכבר נמצא?

מחיר הדברת עכברים (מחיר לא כולל מע"מ)

עכבר בבית, עכבר בדירה החל מ- 400 ₪
עכבר במטבח החל מ- 400 ₪
עכברים בחצר, עכברים בגינה החל מ- 450 ₪
עכברים בגג רעפים החל מ- 450 ₪
עכברים בבורות ביוב החל מ- 450 ₪
עכברים בבית קרקע החל מ-500 ₪
עכברים בעסק החל מ-500 ₪
עכברים בבניין מגורים משותף החל מ-500 ₪
עכברים בשטח פתוח החל מ- 500 ₪

עכבר בבית מה זה אומר?

פתאום באמצע הלילה, ללא שום התרעה מוקדמת, העכבר הופיע. עכבר בבית זה הפחד הגדול של כל אחד. מה זה אומר, ומה עושים אם ראינו עכבר בבית? אם זיהיתם שאכן מדובר בעכבר ולא בחולדה אתם יכולים להיות טיפה יותר רגועים. העכבר פחות חכם ומתוחכם מהחולדות ויהיה קל יותר להביא ללכידתו. אז איך מתבצעת לכידת עכברים אתם שואלים, דרך ההתמודדות הראשונה שאנחנו ממליצים ללקוחות שלנו היא באמצעות מלכודות עם פיתיונות. כיום השוק מלא במלכודות ביתיות שניתן לקנות כמעט בכל מקום אבל רובן לא מספיק מקצועיות וברוב המקרים לא מספקות את העבודה. הטיפ שלנו: אם החלטתם לקנות מלכודות ביתיות מומלץ לרכוש אותן מחנות מקצועית שתיתן לכם הסבר והכוונה איך להפעילן. הפעלה לא נכונה או שימוש במלכודות לא מספיק מקצועיות לא ילכוד את העכבר. לכידת עכברים באמצעות מלכודות דורשת זמן וסבלנות. לוכד עכברים מקצועי בדרך כלל יביא ללכידת העכברים תוך 24-48 שעות. לכידת עכברים מצריכה ידע וניסיון רב על מנת לספק תוצאות. העכברים יכולים להוות מטרד רציני ויחד אתו להוות סכנה לבני הבית. אם זיהיתם עכבר בבית, יש להביא ללכידת העכברים בהקדם.

שלחו אלינו לזיהוי מהיר! ללא עלות או התחייבות!

 

קקי של עכברים
קקי של עכבר
סימנים לכירסומים
סימנים לכירסומים

סימנים לעכברים: רעשים ותנועות בשעות הלילה

שעות הפעילות העיקריות של העכברים הן בלילה. עם רדת החשיכה מתחילים עכברים לצאת ממקומות המסתור שלהם בחיפוש אחר מזון. אם נכנס לביתך עכבר או גרוע מכך משפחה שלמה התנחלה בביתך, סביר להניח שבשעות הלילה תשמעו רעשים של כרסום, דברים שזזים ממקומם, קול תנועה קלה. העכברים קטנים ויכולים לעבור בחור של 3 ס"מ. מספיק שהראש עובר, יחד אתו יעבור גם כל הגוף. עובדה זו מקלה על העכבר להסתתר ומקשה עלינו לאתר אותם ולהביא ללכידתם. מקומות כמו תקרה אקוסטית וקירות גבס יהיו מקומות אידיאליים למסתור והקמת משפחה עבור עכברים. דרך הקירות יכולים לחדור מהר למטבח ומשם בחזרה למקום המסתור.

מה עושים נגד עכבר בבית?

אז אחרי שכבר זיהינו ואנו יודעים בוודאות שיש עכבר בית מה שמומלץ לעשות זה, להסתיר מוצרי מזון במטבח ולאתר את החורים שמהם העכבר נכנס לתוך הבית שלכם ( חשוב לנסות להבין מאיפה נכנס העכבר ומה מסלול התנועה שלו). אם מצאת חורים כאלו מומלץ מאוד לאטום אותם בהקדם. אם ראיתם את העכבר בחדר מסויים שניתן לסגור אותו שם, זו ההמלצה הטובה ביותר שלנו אליכם. מומלץ לאטום חלונות, דלותות או כל פתח אפשרי. הסיבה לכך, כל עוד העכבר בבית מבודד, הוא לא יכול לגרום לכם לנזק ישיר וכמובן שהלכידה של העכבר בבית תיהיה קלה ומהירה יותר. כאשר משאירים חלון פתוח, העכבר יכול לצאת החוצה, ולחזור בהזדמנות הראשונה שתתאפשר לו.

עכבר בבית נכנס בדרך כלל בשביל למצוא מזון ולפעמים בשביל מסתור. אם הוא מסתתר אצלך בבית, סביר להניח שהוא לא לבד. עכברים חיים במשפחות וכידוע, לעכברים יכולת התרבות מהירה מאוד והזנחה יכולה להוביל להתרבות עכברים בביתך. התרבות עכברים יכולה להביא לנזקים רבים בבית כגון : הרס למוצרי חשמל, רהיטים, נעליים ולעיתים אף להביא מחלות. במצב בו יש לכם עכבר בבית מומלץ להזמין הדברת עכברים מקצועי בעל ניסיון וידע בתחום, לפתרון הבעיה.

איך נראה קקי של עכבר?

קקי של עכבר דומה בצורתו לגריר אורז. אורכו כחצי ס"מ וקצוותו מעוגלים. עכברים יעשו הרבה קקי בכל ארוחה. אם מצאתם כמות גדולה של קקי, כנראה שיש יותר מעכבר אחד בבית. למידע נוסף בקרו באתר שלנו. לייעוץ חינם וללא התחייבות צרו קשר עוד היום.

איך יודעים שיש עכבר בבית?

אם יש לכם עכבר בבית בטוח תמצאו קקי של עכברים. את הקקי מומלץ לחפש באזור שיש בו מזון, בצמוד לפנלים ובדרך כלל מאחורי חפצים גדולים. ניתן לחפש קקי של עכברים מתחת לצוקל במטבח, זה מקום קלאסי למסתור של עכברים. לכל הדרכים לזיהוי עכברים בבית, כנסו לאתר שלנו.

אם יש עכבר בבית, איך ניתן ללכוד אותו?

ניתן לבדוק אם יש עכבר בבית באמצעות בדיקה פשוטה. שמים בלילה חתיכה של גמה ומלפפון במקומות שונים בבית, צמוד לפנלים, ובודקים אם בבוקר הפיתיון נעלם. אם הוא נעלם, בוודאות יש לכם עכבר בבית. אם הוא לא נעלם, יש לחזור על הבדיקה יום נוסף, עם פיתיון חדש. אם לא נעלם, אתם יכולים לישון בשקט, אין לכם עכבר. למידע וייעוץ צרו קשר.

האם עכבר בבית מסוכן?

עכבר בבית לא מהווה סכנה ישירה. אם לא תוקפים אותו הוא לא יתקוף ראשון. רוב שעות היום העכבר מסתתר ויפעל רק בשעות הלילה, שאתם ישנים. הסכנה שיש מעכברים בבית היא המחלות שהם מעבירים. חיים בקרב עכברים מסוכן לבריאות ולא מומלץ. סובלים מעכברים בבית? צרו קשר עוד היום ואנו נדאג לכם לשקט מעכברים בהתחייבות!

עכבר בבית מה זה אומר?

עכבר בבית מעיד על כך שיש לכם חדירה ועל מנת למנוע עוד עכברים בעתיד, מומלץ להבין מאיפה הוא חודר ולאטום לו את הגישה. בנוסף, מומלץ לבצע טיפול נגד עכברים בסביבת הבית.