זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת פשפשים בבת ים עם מומחה לפשפשים 24/7

הדברת פשפש המיטה בקיטור

כמה עולה הדברת פשפשים בבת ים? איך מזהים פשפשים? האם הדברת פשפשים מסוכנת? כמה זמן צריך לצאת מהבית לאחר הדברת פשפשים? כל התשובות, במאמר הבא:

כל אחד רוצה שהבית שלו יהיה נקי כמה שניתן מכל סוגי החרקים, אבל מה לעשות, ישנם חרקים ומזיקים שאנחנו מכניסים הביתה לבד ואין כל קשר לבעלי חיים, מזג האוויר או היגיינת הבית. פשפשים הם חרקים מיוחדים ונחשבים למזיקים הבעייתיים ביותר בתחום ההדברה. פשפשים הם חרקים קטנים מאוד שניזונים מדם. הם מוצצים דם מבעלי חיים וגם מהאדם. את הפשפשים אנחנו מכניסים הביתה בדרך כלל עם רהיט חדש\ מהרחוב שהוכנסו הביתה, או לאחר חופשה, נסיעה מחוץ לבית למספר ימים. הדרך הקלאסית של הפשפשים לחזור איתנו בתוך המזוודות. כשאנחנו חוזרים הביתה, הם מהר מאוד יחפשו להם מקום מסתור, ויתחילו את מחזור החיים שלהם. תחילה במיטה שלכם, כי שם הכי קל להם למצוץ דם, ולאחר מכן יתרבו ברחבי החדר או הבית. אם אתם תושבי בת ים, ואתם סובלים מפשפשים בבית, מומלץ להזמין מדביר פשפשים מוסמך מבת ים לפתרון הבעיה.

המדבירים של זיסמן הדברות הם תושבי בת ים, וישמחו לעזור לכם בניטור וזיהוי בעיית הפשפשים בבית. אנו זמינים לתושבי בת ים לאורך כל היום, ומגיעים לניטור ללא עלות או התחייבות.
אם יש לכם פשפשים בבית ואתם גרים בבת ים, צרו קשר עוד היום לתאום ניטור בביתכם ללא עלות.

לקבלת הצעת מחיר עבור הדברת פשפשים בבת ים עם מומחה לפשפשים צרו קשר עוד היום:
054-3323424
נעקצים בלילה? חושדים שמדובר בפשפשים? צלמו ושילחו אלינו לזיהוי מהיר
לחץ כאן ושלח אלינו לזיהוי בוואטסאפ

כמה עולה הדברת פשפשים בבת ים?

מחיר הדברת פשפשים בבת ים נקבע לפי רמת הנגיעות בבית. אם מדובר בנגיעות קלה והפשפשים נמצאים רק בחדר אחד, לאחר ניטור וזיהוי של מדביר שלנו, מחיר ההדברה יהיה נמוך יחסית וניתן יהיה להדביר פשפשים החל מ-600 ₪ לחדר. אבל אם מדבור בחדר עם נגיעות גבוהה מאוד של פשפשים, והחדר כולו עמוס בחפצים, המחיר יהיה גבוהה משמעויות ויכול להגיע גם ל-1,500 ₪ לחדר.

הדרך הטובה ביותר לקבל הצעת מחיר להדברת פשפשים בבת ים, היא באמצעות צילום סרטון קצר של חלל החדר והמוצרים שיש בו.
את הסרטון ניתן לשלוח אלינו בווטסאפ למספר 054-3323424
ואנחנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר שמתאימה עבורכם ובהתאם לרמת הנגיעות שיש לכם בבית.

תושבי בת ים נהנים יותר, בגלל שגם אנחנו תושבי בת ים, אנו מגיעים לניטור וזיהוי פשפשי מיטה בבית הלקוח ללא עלות וללא התחייבות. ולכן אם יש לכם חשד לפשפשים בבית ואתם גרים בבת ים, צרו קשר ותאמו איתנו ניטור וזיהוי בחינם.
מחפשים מידע נוסף על הדברות בבת ים? לחצו כאן!

איך מזהים פשפשים ומה עלי לחפש?

מקומות מסתור של פשפשים מה עלי לחפש?
בדיקת המזרון יש לבדוק את מעטפת המזרון, בין הקפלים ומתחת למזרון ולחפש נקודות שחורות, סימני דם, חיפוש פשפשים, ביצים או נשלים בקפלי המזרון. לצורך הבדיקה מומלץ לקחת עיפרון או משהו עם חוד בקצה, ובעזרתו לעבור על הקפלים של המזון. יש לשים לב אם יוצאים פשפשים או מוצאים לכלוכים לא ברורים (מומלץ לצלם ולשלוח לניטור למדביר מקצועי).
בדיקת בסיס המיטה יש להרים את המזרון ולעשות בדיקה יסודית לבסיס המיטה. כשמחפשים סימנים לזיהוי פשפשים, נבדוק את בסיס המיטה בעזרת משהו חד, בכל החריצים של המיטה. לבדיקת הבסיס מומלץ להיעזר בפנס ובזמן הבדיקה יש להאיר על האזורים בהם עוברים עם הלהב או העיפרון. כשבודקים את בסיס המיטה, יש לבדוק גם את גב המיטה. במידה ומדובר בראש מיטה מרופד, יש לעבור על כל הקפלים מקדימה וגם מאחורה.

במצבים שיש בסיס מיטה עם ארגז מצעים, יש לרוקן אותו לפני הבדיקה.

במידה ומדובר בבסיס של ספת נוער או מיטת ספה יש לעשות בדיקה מקיפה ואם אכן יש פשפש מיטה, קיים סיכוי גבוה שצריך להחליף מיטות מסוג זה. לא כל בסיס מיטה ניתן להדביר נגד פשפשי מיטה. ישנן מיטות שלא ניתן להגיע לפנים שלהן ואז לא ניתן להדביר את כל הפשפשים ב 100% והבעיה עלולה לחזור.

נשלים או ביצים של פשפשים ניתן למצוא נשלים של פשפשים על המזרון ועל בסיס המזרון. נשלים של פשפשים נראים כמו נקודות לבנות בגודל של חצי גרגיר אורז.
בדיקת החדר

 

יש לבדוק שידות, תמונות, פנלים ושקעי חשמל.

מקבץ פשפשי מיטה על מזרון
פשפשי מיטה על מזרון

 

פשפש מיטה בודר, פשפש מיטה צעיר ונשלים של פשפשים
פשפש מיטה בוגר, צעיר ונשלים

 

קקי, ביצים, ונשלים בפנלים של הקיר
קקי, נשלים, ביצים בפנלים של פינת החדר

 

האם הדברת פשפשים בבת ים מסוכנת?

הדברת פשפשים לא מסוכנת לאדם והסביבה. חומרי ההדברה שאיתם מתבצעת הדברת פשפשים, בטוחים לאדם, מפוקחים ומאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה.

הדברת פשפשים בבת ים מתבצעת ב-3 שלבים:

  1. שאיבה אינטנסיבית של חלל החדר הנגוע- אנו מבצעים שאיבה אינטנסיבית בכל החדר שיש בו נגיעות של פשפשים. השאיבה נעשית באמצעות שואב עוצמתי לקבלת תוצאות מירביות. אנו שואבים כל חריץ בקירות, פנלים, תקרה ואת כל הרהיטים שנמצאים בחדר.
  2. קיטור בחום מעל 150 מעלות- אנו מגיעים עם קיטור עוצמתי שמגיע לחום של מעל ל150 מעלות. בעזרת הקיטור אנו עוברים על כל מקום מסתור אפשרי, פנלים, חורים בקירות, שקעי חשמל, משקופים, מזוזות, תמונות, מזגן ורהיטים. בכל מקום שיש בו סיכוי שפשפשים הטילו והסתירו בו ביצים, חשוב לעזור עם הקיטור. פעולת הקיטור קריטית בהדברת פשפשפים, הסיבה לכך היא עמיד הביצים של הפשפשים לחומרי הדברה. הדרך היחידה להשמיד אותם, היא באמצעות חום גבוה. אחרת, הדברה ללא חיסול ביצים של פשפשים, תגרום לחזרה של הפשפשים לאחר מספר שבועות.
  3. ריסוס- הדברה נגד פשפשים בכל הבית. אנו מדבירים את כל הריצפה והקירות נגד פשפשים לחיסול סופי של הפשפשים הבוגרים. הדברה באמצעות חומרים ללא ריח.

כמה זמן צריך להיות מחוץ לחדר לאחר הדברת פשפשים?

לאחר הדברת פשפשים בחדר או בבית, יש צורך ביציאה ל-4 שעות בלבד. כבר באותו הלילה, ניתן לחזור ולישון בחדר ללא שום סכנה והכי חשוב ללא פשפשים. הדברת פשפשים בבת ים עושים עם מדביר מוסמך ומקצועי על מנת למנוע אסונות. לא לכל מי שיש רישיון הדברה, יש בהכרח רישיון להדברת פשפשים. לפני ביצוע הדברת פשפשים בביתך, יש לבדוק שלמדביר המבצע יש רישיון להדברה מסוג זה וכמובן שיש לו ניסיון והמלצות בהתאם. אחרת, לא בטוח שתיפטרו מהבעיה.

איך יודעים שמדביר הפשפשים מקצועי ומומלץ?

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם מדביר הפשפשים בבת ים הוא מומלץ, היא באמצעות בדיקה קלה באינטרנט. כיום, לכל אחד יש עמוד עסקי, בגוגל, בפייסבוק או באינסטגרם. היום לקוחות מדרגים כמעט כל דבר, ולכן אם מדביר הפשפשים מומלץ, בטוח תמצאו עליו המלצות רבות. מי שסובל מפשפשים יודע איזה סיוט זה וכמה חשוב להזמין מדביר פשפשים שבאמת יחזיר לך את השקט בלילה ויעצור את העקיצות אחת ולתמיד!

עוד בהדברת פשפשים:

הדברת פשפשים בחולון

 

הדברת פשפשים בפתח תקווה

 

הדברת פשפשים בכפר סבא

 

הדברת פשפשים ברעננה

 

מה הזמינות להדברת פשפשים בבת ים?

אנחנו תושבי בת ים ולכן הזמינות להדברת פשפשים בעיר גבוהה וניתן לפנות אלינו לניטור בבית ללא עלות או התחייבות.

האם צריך רישיון הדברה מיוחד להדברת פשפשים?

כן על מנת להדביר פשפשים מדביר צריך שיהיה לו רישיון להדברה במבנים ושטח פתוח עם היתר להדברת פשפשי מיטה.

האם יש אחריות על הדברת פשפשים בבת ים?

אנחנו אחראי לפתרון לכם את בעיית הפשפשים, אנחנו מלווים את לקוחותינו בכל שעה, אם הבעיה חוזרת. בדרך כלל הדברת פשפשים מקצועית, פוטרת את הבעיה לאחר ההדברה, אם שומרים על התוצאה ולא מכניסים פשפשים חדשים הביתה, הבעיה לא חוזרת על עצמה.