זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת פשפשים בפתח תקווה עם מומחה פשפשים

איך יודעים שיש פשפשים?פשפשים בבית, מאיפה הם הגיעו? כמה עולה הדברת פשפשים בפתח תקווה? ומה עושים בשביל להיפטר מהם אחת ולתמיד?

 

הדברת פשפשים בפתח תקווה עם מדביר מומחה לפשפשים, תוך כדי שמירה על כללי בטיחות וחזרה מהירה הביתה. הדברת פשפשים ב-3 שלבים: שאיבה אינטנסיבית של כל חריץ בחדר הנגוע, קיטור עוצמתי בחום מעל 150 מעלות בכל החדר והציוד שבו, ריסוס כל הבית באמצעות חומר הדברה נגד פשפשים. הדברה בטוחה לאדם והסביבה, ללא ריח, חזרה הביתה לאחר 4 שעות בלבד.

פשפשי מיטה הם חרקים קטנים מאוד, שיהיה קשה מאוד לזהות אותם ללא ידע וניסיון. לא רק שהגודל שלהם קטן מאוד, הם גם מסתתרים מרבית הזמן. שעות הפעילות העיקריות של הפשפשים יהיו בלילה, בזמן שאנחנו ישנים. במהלך השינה, הגוף שלנו מתחמם בצורה טבעית, ופולט חום. לפשפש המיטה יכולת לזהות את חום הגוף שנפלט מאיתנו, ועם הזיהוי הם מתחילים להתעורר ולפעול. הפעילות העיקרית שלהם, היא מציצת דם, הרי זהו המזון היחידי שלהם. הם יכולים למצוץ מאיתנו דם במשך 15-20 דקות ובדרך כלל לא נרגיש דבר. הסיבה שאנחנו לא מרגישים את העקיצות של הפשפשים בזמן אמת, היא העובדה שמיד עם העקיצה שלהם, הם מפרישים חומר שמטשטש את הכאב ואנחנו נבחין בעקיצות רק בבוקר. העקיצות יפריעו לנו במהלך היום, יגרדו ויגרמו לאי נוחות. ישנם רגישים לעקיצות שיסבלו אף יותר, והעקיצות יגרמו להם גם לתגובות אלרגיות של נפיחות, אדמומיות, גרד ופצעים בלתי נסבלים. ככל שהחדר נגוע יותר בפשפשים, קצב העקיצות מלילה ללילה יעלה. אם נעקצתם ואתם סובלים מגרודים, ניתן להקל על הגרודים באמצעות שמן קוקוס. יש למרוח את העקיצות עם קצת שמן קוקוס כמה פעמים ביום, מיד תרגישו בהקלה, בהבטחה.

 

פשפש המיטה בוגר
פשפש מיטה בוגר

 

איך יודעים שיש פשפשים בבית?

ישנם מספר סימנים לזיהוי פשפשים בבית:
1. קקי\צואה של פשפש מיטה- ניתן יהיה לראות על קירות, ליד שקעי חשמל, מסביב לפנלים בחדר, בקפלים של המזרון, על בסיס המיטה או גב המיטה. פשפשים משאירים אחריהם סימנים צואה בכל מקום שבו הייתה או ישנה התקבצות של פשפשים.

טיפ: אם אתם עוברים לדירה חדשה בפתח תקווה או בכל עיר אחרת, יש לשים לב לקירות הבית לפני שצובעים את הדירה. על הקירות ומסביב לפנלים, שקעי חשמל, משקופים ומזוזות, ניתן יהיה לראות סימנים לקקי של פשפשים. אם צובעים את הדירה לפני חיפוש הסימנים הנ"ל, יתכן ותכנסו לדירה עם נגיעות של פשפשים, ותוך מספר ימיים כל המיטות שלכםם יהיו עם פשפשים. הסיבה לכך, פשפשים ניזונים מדם, אם בדירה שאתם נכנסים אליה, לא גרו מספר ימיים או תקופה ממושכת, ויש בדירה פשפשים, כבר בלילה הראשון, כשתישנו בדירה, תעקצו, הרי הם רעבים.

 

קקי, ביצים, ונשלים בפנלים של הקיר
קקי וביצים של פשפש מיטה

 

קקי, ביצים, ונשלים בפנלים של הקיר
קקי, נשלים, ביצים בפנלים של פינת החדר

 

סימנים של קקי שלש פשפש מסביב לשקע חשמל
קקי של פשפש המיטה מסביב לשקע חשמל

 

  1. חיפוש יסודי על המזרון ובסיס המיטה שלכם- אם אתם חודשים שיש לכם פשפש מיטה, יש לעשות בדיקה מקיפה למיטה. תחילה נחפש סימני דם או סימנים שחורים על המצעים, אם אין כלום, ממשיכים למזרון. יש לבדוק את המזרון בצורה יסודית, בקפלים של המזרון. מומלץ לעבור על החריצים עם עיפרון או חוד של סכין, ולהאיר עם פנס. במידה ואתם רואים חרק קטן רץ, או ביצים של פשפשים, מומלץ לצלם ולשלוח אלינו לזיהוי ע"י מדביר פשפשים מוסמך.

 

 

מקבץ פשפשי מיטה על מזרון

סמנים לזיהוי וניטור פשפשי מיטה

 

  1. נעקצים בלילה ולא מוצאים שום סימן לפשפשים- אם אתם לא מצליחים למצוא סימנים לפשפשים, אולי לא מדובר בפשפשים ואולי עין מקצועית תדע לזהות נכון וטוב יותר. תמיד מומלץ להיעזר במדביר פשפשים מומחה אם הבעיה ממשיכה.

 

עקיצות של פשפשים במקבצים

 

איך מגיעים פשפשים הבית?

פשפשים בבית לא מגיעים לבד כמו מקקים או חולדות, פשפשים מגיעים אלינו מבחוץ, ובדרך כלל אנחנו נהיה אלו שהביאו אותו הביתה. פשפש מיטה הוא חרק שניזון מדם, הפונדקאי שלו יכול להיות בעל חיים או האדם. פשפשי מיטה בעלי יכולת הישרדות גבוה ואת הביצים שלהם הם מטילים במקומות מסתור שיהיה קשה להגיע אליהם. הביצים של הפשפשים שורדים גם חצי שנה ללא שום טיפול בהם. אם מצאתם פשפש מיטה בבית, והרגתם אותו, אל תחשבו שהבעיה נפטרה. רוב הסיכויים שכעבור מספר ימיים או שבועות, ביצי הפשפשים יבקעו ומחזור חיים חדש יתחיל. אם אתם גרים בפתח תקווה וצריכים הדברת פשפשי מיטה, מומלץ להזמין מדביר מוסמך לפשפשים שיפטור לכם את הבעיה בפעם אחת.

הדרכים הנפוצות להכניס פשפשים הביתה הן:

איך מגיעים פשפשים הבית?
צה"ל ואנשי שטח יש לכם איש צבא בבית, יש סיכויי שהוא מביא פשפשים הביתה. במידה וזו הסיבה, יש לדווח על כך בצבא על מנת שיטפלו בפשפשים בהקדם. כמו כן, יש לטפל בבית שנגוע ולפעול באמצעי בטיחות על מנת שלא להכניס את הפשפש הבית בשנית.
חופשות ונסיעות מחוץ לבית

 

הדרך הקלאסית להביא את הפשפשים הבית היא אחרי טיול או נסיעה מחוץ לבית. תחשבו על זה, כל מקום, אוטובוס, מטוס, בית מלון, או סתם אירוח בבית של חברים, הם מקום מסתור מעולה עבור הפשפש. הפשפשים נצמדים לבגדים או נכנסים לתוך התיקים שלנו ופשוט מגיעים יחד איתנו, הביתה. אז אם אתם יוצאים לחופשה, ארוכה או קצרה, ואתם לוקחים איתכם תיק או מזוודה, יש לנהוג בכמה כללי זהירות. לפני שאתם פורקים את הציוד שלכם במקום שאליו הגעתם, מלון או בית של חברים, יש לבדוק את החדר שאתם צפויים לישון בו. תחפשו סימנים במיטה, במזרון, בשידות שצמודות למיטה, על הקירות וכדומה. אם יש חשד שיש שם פשפשים, אל תפרקו את הדברים שלכם, ואל תשאירו שם את התיקים…. מומלץ לעבור חדר וכמובן גם אותו לבדוק. פשפשים שנמצאים בחדר אחד, רוב הסיכויים נמצאים בחדרים נוספים. במקומות עם נגיעות גבוהה מאוד של פשפש מיטה, נרגיש גם בריח של עובש בחדר.

 

רהיט חדש גם רהיטים חדשים שאנחנו קונים מהחנות יכולים להגיע עם פשפשים. אם קנים מיטה, ספה, מזרון חדשים ולאחרונה אתם מרגישים עקיצות, יש לבדוק בהקדם את הפריט החדש ואת החדר שבו הוא היה, ולשלול הימצאות של פשפשים.
רהיטים מהרחוב שימו לב, רהיטים שהגיעו לרחוב, הגיעו לשם מסיבה כלשהי. לפני שאתם מביאים רהיט מהרחוב, חשוב לוודא שהוא לא נגוע בפשפשי מיטה. הרבה אנשים שמזהים את פשפש המיטה במיטה, ספה או כורסה בבית שלהם, חושבים שאם הם יזרקו את הרהיט, הבעיה תעלם. אבל לא כך הדבר, ומעבר לזה, כשהם זורקים רהיט נגוע בפשפשים לרחוב, הם מגדילים את הסיכוי להתפשטות הבעיה. אם זורקים רהיטים עם פשפשים לרחוב, צריך לקרוע את הפריט ולהרוס אותו על מנת שלא תהיה לו, ולפשפשים המשכיות.

 

כניסה לדירה חדשה קיים סיכוי שהיה בדירה הזו פשפשים ולכן לפני ניקיון וצביעה של הבית, חשוב לעשות בדיקה שאין סימנים לפשפשים. במידה ויש סימנים, לא לצבוע את הבית עד שמדביר פשפשים לא יבדוק את הדירה. אם תכנסו לדירה עם פשפשים, כעבור מספר ימים, כל המיטות והספות בבית שלכם ידבקו בפשפשים ועלות ההדברה תהיה יקרה מאוד ביחס להדברת דירה ריקה לפני אכלוס נגד פשפשים.

כמה עולה הדברת פשפשים בפתח תקווה?

מחיר להדברת פשפשים בפתח תקווה תלוי ברמת הנגיעות בבית או בחדר. כמו כן, המחיר נקבע לפי כמות התכולה שיש בחדר. יש חדר שהוא ריק ומכיל רק מיטה אחת, ויש חדר שיש בו מספר מיטות, ארונות, שידות וכדומה. כשמדובר בחדר עמוס המחיר יכול להגיע עד 1500 ₪ לחדר, לעומת חדר ריק, שעלותו סביב ה-600 ₪.

איך מדבירים פשפשים בפתח תקווה?

הדברת פשפשים בפתח תקווה עושים באמצעות 3 שלבים. לפנים שמדבירים נגד פשפשים, יש לעשות ניטור וזיהוי לפשפשים בבית, לוודא שאכן יש פשפש. לאחר מכן יש להכין את החדר או הבית לביצוע ההדברה. השלב הבא יהיה שאיבה אינטנסיבית של כל החדר והציוד הנגוע שיש בו, לאחר השאיבה, עושים את אותה פעולה באמצעות קיטור עוצמתי בחום של מעל 150 מעלות, ולבסוף מדבירים את הבית נגד פשפשים. כל הפעולות הנ"ל הכרחיות להצלחת הדברת פשפשים. לייעוץ חינם וללא התחייבות, צרו קשר עוד היום והמדבירים המומחים שלנו ישמחו לעזור.

עוד בהדברת פשפשים:

הדברת פשפשים בבת ים

 

הדברת פשפשים בחולון

 

הדברת פשפשים בכפר סבא

 

הדברת פשפשים ברעננה

 

איך מדבירים פשפשים בפתח תקווה?

הדברת פשפשים בפתח תקווה עושים באמצעות 3 שלבים. לפנים שמדבירים נגד פשפשים, יש לעשות ניטור וזיהוי לפשפשים בבית, לוודא שאכן יש פשפש. לאחר מכן יש להכין את החדר או הבית לביצוע ההדברה. השלב הבא יהיה שאיבה אינטנסיבית של כל החדר והציוד הנגוע שיש בו, לאחר השאיבה, עושים את אותה פעולה באמצעות קיטור עוצמתי בחום של מעל 150 מעלות, ולבסוף מדבירים את הבית נגד פשפשים.

כמה עולה הדברת פשפשים בפתח תקווה?

מחיר להדברת פשפשים בפתח תקווה תלוי ברמת הנגיעות בבית או בחדר. כמו כן, המחיר נקבע לפי כמות התכולה שיש בחדר. יש חדר שהוא ריק ומכיל רק מיטה אחת, ויש חדר שיש בו מספר מיטות, ארונות, שידות וכדומה.

האם יש לכם רישיון הדברת פשפשים?

בזיסמן הדברות מדבירים מומחים לפשפשים עם רישיון הדברה בהתאם על פי חוק. לא כל מדביר רשאי לבצע הדברות נגד פשפשים, בידקו את רישיון המדביר לפני הדברת פשפשים בביתכם. וודאו שהמדביר מוסמך ומקצועי לטיפול בבעיה.