זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת פשפשים בחולון מומחה לפשפשים

כמה עולה הדברת פשפשים בחולון? נעקצים בלילה ולא יודעים ממה? חושדים שיש לכם פשפשים בבית אבל לא יודעים לזהות?
כל התשובות במאמר הבא.

הדברת פשפשים בחולון עם מדבירים מוסמכים להדברת פשפש המיטה. זיסמן הדברות מספקים שרותי הדברת פשפשים בחולון והסביבה וכל זאת עם 100% התחייבות לפתרון הבעיה. הדברת פשפשים נחשבת להדברה הקשה ביותר בתחום והסיבה לכך היא הגודל הקטן של הפשפשים וקצב ההתרבות המהיר שלהם. פשפשים בדרך כלל מגיעים אלינו הביתה לאחר חופשה או נסיעה מחוץ לבית למספר ימיים. דרך נוספת להכניס את הפשפשים הבית היא באמצעות רהיטים חדשים מהחנות או כאלו שנאספו מהרחוב. אם אתם גרים בחולון ויצא לכם לאסוף ספה או כורסה מהרחוב, יש סיכוי גדול שהיה ברהיט פשפשים והכנסתם גם אותם לבית שלכם. אם הכנסתם פשפשים הבית או שיש לכם חשד לפשפשים בבית, סביר להניח שהחדש נובע בגלל עקיצות מוזרות שאיתם אתם מתעוררים בבוקר.

סימנים לזיהוי פשפש מיטה על בסיס מיטה
קקי ושל פשפש מיטה על בסיס מיטה
זיהוי והדברת פשפשי מיטה
פשפש מיטה צעיר
זיהוי פשפשי מיטה
קקי של פשפשים על בסיס מיטה והרבה פשפשים צעירים

איך נראות עקיצות של פשפשים?

העקיצות של הפשפשים בדרך כלל יהיו בשעות הלילה, בזמן שאתם ישנים, את העקיצות ואת מציצת הדם אתם לא תרגישו וזאת בגלל שהם מפרישים חומר שיטשטש לכם את הכאב וירדים זמנית את האזור. את העקיצות תראו בדרך כלל בבוקר, העקיצות של הפשפשים דומות לעקיצות של יתושים. אז איך בכל זאת נבחין? היתושים עוקצים אותנו באזורים חשופים, כאלו שלא היה עליהם בגד או שמיכה. הפשפשים עוקצים בכל מקום, גם אם ישנתם מכוסים מכף רגל ועד ראש. העקיצות של היתוש יהיו בדרך כלל בודדות, להבדיל לעקיצות של פשפשים שתמיד יהיו בצפיפות של 2-4 עקיצות סמוכות.

עקיצות של פשפשים במקבצים

כמה עולה הדברת פשפשים בחולון?

מחיר להדברת פשפשים בחולון נקבע בדרך כלל לפי רמת הנגיעות של הפשפשים בבית ולפי גודל וכמות החפצים שיש בחדר. אם אתם גרים בחולון וחזרתם לאחרונה מחופשה או שהכנסתם ריהוט חדש ולאחר מכן התחלתם להבחין בעקיצות מוזרות בגוף, יש חשד שיש לכם פשפשים בבית. זיהוי מוקדם של פשפשים בבית מונע מהם להתרבות ברחבי החדר או הבית. כלומר, אם יש לכם חדש לפשפשים, ככל שתזמינו מדביר מהר יותר, כך המחיר יהיה זול יותר. אם תחכו עם הבעיה, או תנסו להתמודד עם הפשפשים לבד, רוב הסיכויים שהבעיה תגדל ותתרחב בבית כולו. הכל עניין של כמה זמן תחכו וכמה נעקצים בלילה. אם כל בני הבית נעקצים, יש נגיעות גבוה וקצב ההתרבות של הפשפשים גבוה. אם רק בן בית אחד נעקץ, במשך תקופה יחסית קצרה, קצב ההתרבות יחסית נמוך ורמת הנגיעות קלה. על מנת לקבל הצעת מחיר שמתאימה למקרה שלך, ניתן לשלוח אלינו סרטון קצר של החדר או הבית עם החשד לנגיעות, ואנחנו נדע לתת לך הצעת מחיר שהכי מתאימה לך. ייעוץ וניטור פשפשים בחולון ללא עלות או התחייבות, ניתן לתאם נטור בשטח עם מדביר מוסמך מהיום להיום!

לקבלת הצעת מחיר עבור הדברת פשפשים בחולון עם מומחה לפשפשים צרו קשר עוד היום: 054-3323424
נעקצים בלילה? חושדים שמדובר בפשפשים? צלמו ושילחו אלינו לזיהוי מהיר שלח אלינו לזיהוי בוואטסאפ
למידע נוסף על הדברה בחולון לחצו כאן!

איך מחפשים פשפשים בבית?

מקומות מסתור של פשפשים מה עלי לחפש?
בדיקת המזרון יש לבדוק את מעטפת המזרון, בין הקפלים ומתחת למזרון ולחפש נקודות שחורות, סימני דם, חיפוש פשפשים, ביצים או נשלים בקפלי המזרון. לצורך הבדיקה מומלץ לקחת עיפרון או משהו עם חוד בקצה, ובעזרתו לעבור על הקפלים של המזון. יש לשים לב אם יוצאים פשפשים או מוצאים לכלוכים לא ברורים (מומלץ לצלם ולשלוח לניטור למדביר מקצועי).
בדיקת בסיס המיטה יש להרים את המזרון ולעשות בדיקה יסודית לבסיס המיטה. כשמחפשים סימנים לזיהוי פשפשים, נבדוק את בסיס המיטה בעזרת משהו חד, בכל החריצים של המיטה. לבדיקת הבסיס מומלץ להיעזר בפנס ובזמן הבדיקה יש להאיר על האזורים בהם עוברים עם הלהב או העיפרון. כשבודקים את בסיס המיטה, יש לבדוק גם את גב המיטה. במידה ומדובר בראש מיטה מרופד, יש לעבור על כל הקפלים מקדימה וגם מאחורה.

במצבים שיש בסיס מיטה עם ארגז מצעים, יש לרוקן אותו לפני הבדיקה.

במידה ומדובר בבסיס של ספת נוער או מיטת ספה יש לעשות בדיקה מקיפה ואם אכן יש פשפש מיטה, קיים סיכוי גבוה שצריך להחליף מיטות מסוג זה. לא כל בסיס מיטה ניתן להדביר נגד פשפשי מיטה. ישנן מיטות שלא ניתן להגיע לפנים שלהן ואז לא ניתן להדביר את כל הפשפשים ב 100% והבעיה עלולה לחזור.

נשלים או ביצים של פשפשים ניתן למצוא נשלים של פשפשים על המזרון ועל בסיס המזרון. נשלים של פשפשים נראים כמו נקודות לבנות בגודל של חצי גרגיר אורז.
בדיקת החדר

 

יש לבדוק שידות, תמונות, פנלים ושקעי חשמל.
הדברת פשפש מיטה סימנים לזיהוי פשפשים
סימנים לצואה של פשפשים על בסיס מיטה
סמנים לזיהוי וניטור פשפשי מיטה
קקי של פשפשים סימן זיהוי להימצאות פשפשים בבית
סימנים קלים של פשפשים על בסיס מיטה של תינוק
סימנים קלים של פשפשים על בסיס מיטה של תינוק

הדברת פשפשים בחולון עם מומחה לפשפשים

הדברת פשפשים בחולון עושים עם מדביר שמוסמך להדברת פשפשי מיטה. יש לשים לב שלא כל מדביר מוסמך על פי חוק להדביר פשפשים. רישיון הדברה לפשפשים יהיה למדביר בעל רישיון להדברה במבנים ושטח פתוח, מדביר בעל רישיון להדברה בדירות בלבד אינו רשאי לעשות הדברת פשפשים. שימו לב לפני הזמנת הדברה נגד פשפשים בחולון, יש לבדוק שלמדביר שאתם מזמינים יש רישיון מתאים לביצוע ההדברה.

הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

אופן הדברת פשפשים בבית

עוד לפני שאנחנו מגיעים לביצוע ההדברת פשפשים בחולון, ישנם מספר פעולות הכרחיות שעל הלקוח לבצע:

  1. פינוי כל תכולת הארונות בחדר. את כל הבגדים והטקסטיל יש לכבס בחום גבוה ( מעל 60 מעלות) ולאחר הכביסה לאחסן הכל בשקיות זבל קשורות ארמטית. (רצוי להוציא את השקיות לשמש ל- 24 שעות).
  2. הורדת וילונות וכביסה בחום גבוה.
  3. פינוי ארגז מצעים במידה וקיים.

לצורך ההדברה יש להשאיר בחדר רהיטים בלבד ומזרון.
הדברת פשפשים עושים ב-3 שלבים: שאיבה, קיטור והדברה. שלושת השלבים הכרחיים להצלחת ההדברה. הקושי הגדול בביצוע הדברת פשפשים הוא היכולת של הפשפשים להטיל את הביצים שלהם כמעט בכל חור ברחבי החדר. אם לא מחסלים בזמן ההדברת את כל הביצים, קיים סיכוי גבוה שהם יבקעו מחדש לאחר מספר שבועות. הביצים של הפשפשים יכולים לשרוד כל חומר הדברה והם יכולים להיות בהמתנה לבקיעה מעל חצי שנה. הדרך היחידה לקטול את הביצים של הפשפשים היא באמצעות חום גבוה, ולכן השימוש בקיטור איכותי ועוצמתי בזמן הדברת פשפשים הוא קריטי להצלחת ההדברה.

למה להזמין הדברת פשפשים בחולון עם זיסמן הדברות?

בזיסמן הדברות תזכו לשרות מקצועי ואדיב, בזמינות גבוה ומחיר לכל כיס. המדבירים של זיסמן הדברות תושבי בת ים, וגרים בסמוך לחולון. אם יש לכם פשפשים בבית, מומלץ להזמין מדביר פשפשים שזמין וקרוב לעיר מגוריכם. הסיבה היא קודם כל הזמינות ואחר כך גם המחיר, הרי ששכנות טובה יכולה להביא גם הנחה קטנה. ניתן לראות בעמוד הפייסבוק שלנו וגם בחיפוש בגוגל אודות זיסמן הדברות, ביקורות ממגוון רחב של לקוחות שלנו. נשמח לתת גם לכם שרות ולפתור לכם את בעיית הפשפשים בבית.

עוד בהדברת פשפשים:

הדברת פשפשים בתל אביב

 

הדברת פשפשים בבת ים

הדברת פשפשים בפתח תקווה

 

הדברת פשפשים בחולון

 

הדברת פשפשים בכפר סבא

 

הדברת פשפשים ברעננה

 

כמה עולה הדברת פשפשים בחולון?

מחיר הדברת פשפשים בחולון נקבע בהתאם לרמת הנגיעות של החדר או הבית. אם הבית כולו עמוס ברהיטים ויש פשפשים בכל החדר, צריך להדביר את כל הבית וכל התכולה שיש בו. אם מדובר רק בחדר אחד שזיהו בו פשפשים מיד עם הופעתם, מחיר ההדברה יהיה נמוך יחסית. המחיר להדברת פשפשים בחולון מתחיל מ-850 ש"ח לחדר.

מה הזמינות להדברת פשפשים בחולון?

הזמינות להדברת פשפשים בחולון היא גבוה וניתן לתאם ניטור או הדברה מהיום להיום. אם יש חשד לפשפשים בבית ואתם גרים בחולון, צרו קשר עוד היום להצעת מחיר משתלמת ומותאמת עבור המקרה שלך. ייעוץ חינם ללא התחייבות.

כמה זמן אחריות אתם נותנים להדברת פשפשים?

בזיסמן הדברות תזכו לליווי עד לפתרון הבעיה. לאחר הדברת הפשפשים אנחנו נלווה אותך ונוודא שאין עוד פשפשים ואין עקיצות חדשות. לאחר שהבית נקי משפשפים, אין סיבה שהם יחזרו. צריך לשמור לא להביא פשפשים חדשים הביתה ובכך למנוע את הבעיה לצמיתות.