זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת כיני יונים עם מדביר מוסמך 2696

איך עושים הדברת כיני יונים? האם ההדברה מסוכנת? כמה זמן צריך לצאת מהבית? נענה על כך בשורות הבאות:

היונים נחשבות לחיה מוגנת ומסמלות לנו את השלום, אך יחד עם זאת, בשנים האחרונות הן מטרידות אותנו יותר ויותר, לא משנה אם אנחנו גרים בבית קרקע או בקומה 33, היונים מצליחות להגיע ולקנן גם שם. בדרך כלל הן מחפשות מקום מסתור לקנן בו, ושם מתחילות הבעיות. סביבת הקינון מכילה הרבה קקי של יונים שבדרך כלל יכיל חיידקים ומחלות רבות. בנוסף, בזמן הקינון של יונים, הם מדביקים את האזור בכיני יונים או בשמם הנוסף, קרציונים. הם ניזונים מדם ולכן הם נמשכים אלינו ונכנסים לתוך הבית שלנו דרך החלונות. גודלם של כיני היונים זעיר מאוד ובקושי ניתן להבחין בהם.

 

איך מזהים שמדובר בכיני יונים?

אם יש לכם כיני יונים בבית, אתם בדרך כלל תרגישו עקיצות וגרודים בכל הגוף לאורך כל הזמן שאתם נמצאים בבית. גם לאחר מקלחת, תרגישו שמשהו ממשיך ללכת עליכם. גודלם של כיני היונים מאוד קטן, כגודל נקודה של עיפרון, ויהיה מאוד קשה לזהות אותם.
סימן נוסף לזיהוי בעיית כיני יונים בבית היא באמצעות ניטור קן יונים שלא הפריע בעבר או שלא ידעו על קיומו. ישנם מצבים שבהם הלקוחות שלנו לא שמים לב או שקן היונים לא הפריע להם ובגלל זה הבעיה התפשטה והגדלה וצצו להם כיני יונים בבית שהתחילו להטריד אותם.

 

איך מדבירים כיני יונים?

הדברת כיני יונים מקצועית מחייבת ניטור וזיהוי הבעיה בשטח לפני ביצוע ההדברה. תחילה יש להבין אם יש או היה קן יונים, ואז לפעול משם. לאחר שזיהוי הקן, יש לחפש כיני יונים על הקירות ומסביב לעדני החלון שהכי קרובים לקן. לפני ההדברה, יש צורך בפינו או הרחקת הקן (למידע נוסף על הרחקת יונים לחצו כאן). לאחר הפינוי, צריך לשטוף ולנקות את כל הלשלשת של היונים, ורק לבסוף יש לרסס את כל האזור שהיה בו קן היונים ואחר כל את הדירה הנגוע.
הדברת כיני יונים עושים בדרך כלל באמצעות ריסוס. ההדברה תהיה באמצעות ריסוס אינטנסיבי לגובה, על כל הקירות בבית ומסביב לעדני החלונות.

 

האם כיני יונים מסוכנות?

כיני יונים יכולים להיות מסוכנות בגלל העקיצות שלהן. העקיצה יכולה להיות בכל חלק בגוף, אפילו פנימי. הן יכולות להיכנס לאף, לאוזניים ואפילו לעקוץ בעיניים. העקיצות שלהן מציקות וכאובות ועלולות לגרום לגירוי בעור ואף לדלקות.

כמה עולה הדברת נגד כיני יונים?

מחיר להדברה נגד כיני יונים מורכב מפינוי הקן, נקוי לשלשת והדברה בהתאם נגד כיני יונים בכל הבית. המחיר להדברת כיני יונים בדרך כלל מתחיל מ-400 ₪ ותלוי במורכבות העבודה. למידע נוסף והצעת מחיר עבורך, צור קשר עוד היום- זיסמן הדברות לשרותך!

לסיכום

בזיסמן הדברות, מדבירים מומחים להדברת כיני יונים ומתחייבים לפתרון הבעיה. אנו עובדים עם חומרי הדברה בטוחים לאדם והסביבה ונותנים פתרונות לכלל לקוחותינו. גם אם יש לכם בעלי חיים או ילדים קטנים בבית, אנחנו נדאג לכם להדברת כיני יונים בטוחה, מקצועית, עם אחריות וחזרה הביתה באותו היום. עם זיסמן הדברות מפסיקים להתגרד ומחזירים את השקט ממזיקים לחייכם.

איך נראים כיני יונים?

כיני יוינם בגודל קטן מאוד ונראים כמו נקודה של עיפרון. הם הולכים על הקירות ואדני החלון. בדרך כלל ילכו בשיירה ארוכה.

איך מזהים כיני יונים?

אם אתם מרגישים שמשהו הולך עליכם כל היום או שאתם מרגישים גרודים בכל הגוף ובעיקבותם עקיצות בכל מיני מקומות בגוף, כנראה שיש לכם קרציונים. אם לאחרונה היה לכם קן יונים בסביבת הבית, חשד נוסף למקור הבעיה. לעייוץ חינם, צרו קשר עוד היום וביי לכיני היונים!

האם כיני יונים מסוכנות?

כן כיני יונים מהוות סכנה ומטרד. הן עוקצות ומגרדות ולא יתנו לכם מנוח. אם יש חשד לכיני יונים בבית, מומלץ להזמין מדביר מוסמך לניטור וטיפול בבעיה.