זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת פשפשים בכפר סבא לצמיתות

איך מדבירים פשפשים בכפר סבא? מאיפה הגיעו אלי פשפשים הבית? איך נראות עקיצות של פשפשים? על כך, במאמר הבא:
פשפשים היא מילה כללית שמכילה בתוכה המון סוגי של פשפשים. בדרך כלל הלקוחות שמתקשרים אלינו, יתלוננו על פשפשים, אך לא תמיד יהיה זה אותו פשפש שמטריד אותם. הפשפשים המוכרים לנו בכפר סבא והסביבה הם פשפש מיטה, פרעושים, ופשפש סרחן. אלו שלושת הסוגי הקלסיים שתפגשו אם אתם תושבי כפר סבא.

פשפש סרחן מגיע אלינו בעונת מעבר, בדרך כלל בשעות הערב המוקדמות, והוא נמשך לאור של מנורות. ברגע שתדליקו אור בחצר או במרפסת, תראו כמות מטורפת של פשפשים מתעופפים סביב המנורה, ולעיתים אף מתנגשים בכם. לא נעים, אך לצערנו אין הרבה מה לעשות נגדם. הם מגיעים לתקופה של מספר שבועות ולאחר מכן נעלמים. אין הדברה שמונעות את הגעתם או הורגם אותם. רק במהלך הריסוס הם מתים, אבל מיד אחרי, אין לפשפשים חדשים בעיה להגיע שוב. הדרך היחידה להרחיק אותם היא לא להדליק אור בחצר, גינה או במרפסת בתקופה שהם מגיעים במהלך השנה.

לקוחות רבים מתבלבלים וקוראים לפרעושים, פשפשים, אך מדובר במינים שונים של חרקים. הדרך להבדיל בין פרעוש לפשפש היא: פרעושים קטנים וקופצים, רואים אותם והם עוקצים במהלך כל שעות היום. פשפש עוקץ רק בלילה, לא רואים אותו כמעט, והוא לא קופץ ולא עף, הוא הולך.

פשפש מיטה הוא הפשפש הנפוץ ממיני הפשפשים שאנחנו מכירים. פשפש מיטה הוא חרק קטן מאוד ובדרך כלל נבחין רק בעקיצות שהוא משאיר על הגוף שלנו. העקיצות של הפשפשים צפופות ותמיד יהיו בקבוצות של 2-4 עקיצות אחת ליד השנייה. פשפשים עוקצים גם אם אנחנו עם בגדים ועם שמיכה, להבדיל ליתושים, שעוקצים רק אזורים חשופים.

איך מדבירים פשפשים בכפר סבא?

לפני שמחליטים להדביר פשפשים בכפר סבא, צריך לזהות את סוג הפשפש. לאחר הזיהוי נתאים את אופן ההדברה המתאים לאותו פשפש. פשפש סרחן, כבר אמרנו שלא ניתן להדביר. פרעושים מדבירים באמצעות ריסוס אינטנסיבי של כל האזור שיש בו פרעושים עם חומר הדברה מיוחד לפרעושים וביצי פרעושים. כל חומר אחר, לא ישמיד את ביצי הפרעושים והבעיה תחזור על עצמה לאחר מספר ימיים. יש לוודא שמדבירים לכם פרעושים עם חומר הדברה שמיועד לפרעושים ונגד ביצי פרעושים אחרת ההדברה לא שווה. פשפש מיטה מדבירים באמצעות 3 שלבים: שאיבה+ קיטור+ ריסוס. למידע ממורחב על הדברת פשפשים לחצו כאן.

לקבלת הצעת מחיר עבור הדברת פשפשים בכפר סבא עם מומחה לפשפשים צרו קשר עוד היום: 054-3323424
נעקצים בלילה? חושדים שמדובר בפשפשים? צלמו ושילחו אלינו לזיהוי מהיר לחץ כאן ושלח אלינו לזיהוי בוואטסאפ

איך נמנעים מפשפשים בבית?

איך מגיעים פשפשים הבית?
צה"ל ואנשי שטח יש לכם איש צבא בבית, יש סיכויי שהוא מביא פשפשים הביתה. במידה וזו הסיבה, יש לדווח על כך בצבא על מנת שיטפלו בפשפשים בהקדם. כמו כן, יש לטפל בבית שנגוע ולפעול באמצעי בטיחות על מנת שלא להכניס את הפשפש הבית בשנית.
חופשות ונסיעות מחוץ לבית

 

הדרך הקלאסית להביא את הפשפשים הבית היא אחרי טיול או נסיעה מחוץ לבית. תחשבו על זה, כל מקום, אוטובוס, מטוס, בית מלון, או סתם אירוח בבית של חברים, הם מקום מסתור מעולה עבור הפשפש. הפשפשים נצמדים לבגדים או נכנסים לתוך התיקים שלנו ופשוט מגיעים יחד איתנו, הביתה. אז אם אתם יוצאים לחופשה, ארוכה או קצרה, ואתם לוקחים איתכם תיק או מזוודה, יש לנהוג בכמה כללי זהירות. לפני שאתם פורקים את הציוד שלכם במקום שאליו הגעתם, מלון או בית של חברים, יש לבדוק את החדר שאתם צפויים לישון בו. תחפשו סימנים במיטה, במזרון, בשידות שצמודות למיטה, על הקירות וכדומה. אם יש חשד שיש שם פשפשים, אל תפרקו את הדברים שלכם, ואל תשאירו שם את התיקים…. מומלץ לעבור חדר וכמובן גם אותו לבדוק. פשפשים שנמצאים בחדר אחד, רוב הסיכויים נמצאים בחדרים נוספים. במקומות עם נגיעות גבוהה מאוד של פשפש מיטה, נרגיש גם בריח של עובש בחדר.

 

רהיט חדש גם רהיטים חדשים שאנחנו קונים מהחנות יכולים להגיע עם פשפשים. אם קנים מיטה, ספה, מזרון חדשים ולאחרונה אתם מרגישים עקיצות, יש לבדוק בהקדם את הפריט החדש ואת החדר שבו הוא היה, ולשלול הימצאות של פשפשים.
רהיטים מהרחוב שימו לב, רהיטים שהגיעו לרחוב, הגיעו לשם מסיבה כלשהי. לפני שאתם מביאים רהיט מהרחוב, חשוב לוודא שהוא לא נגוע בפשפשי מיטה. הרבה אנשים שמזהים את פשפש המיטה במיטה, ספה או כורסה בבית שלהם, חושבים שאם הם יזרקו את הרהיט, הבעיה תעלם. אבל לא כך הדבר, ומעבר לזה, כשהם זורקים רהיט נגוע בפשפשים לרחוב, הם מגדילים את הסיכוי להתפשטות הבעיה. אם זורקים רהיטים עם פשפשים לרחוב, צריך לקרוע את הפריט ולהרוס אותו על מנת שלא תהיה לו, ולפשפשים המשכיות.

 

כניסה לדירה חדשה קיים סיכוי שהיה בדירה הזו פשפשים ולכן לפני ניקיון וצביעה של הבית, חשוב לעשות בדיקה שאין סימנים לפשפשים. במידה ויש סימנים, לא לצבוע את הבית עד שמדביר פשפשים לא יבדוק את הדירה. אם תכנסו לדירה עם פשפשים, כעבור מספר ימים, כל המיטות והספות בבית שלכם ידבקו בפשפשים ועלות ההדברה תהיה יקרה מאוד ביחס להדברת דירה ריקה לפני אכלוס נגד פשפשים.

איך נראות עקיצות של פשפשים?

עקיצות של פשפשים דומות לעקיצות של יתושים ובדרך כלל יגרמו לגרודים כמו של עקיצה של יתוש אבל יטרידו אותנו הרבה יותר מעקיצות יתושים. עקיצות של פשפשי מיטה בדרך כלל יהיו צפופות ומורכבות מ- 2-4 עקיצות את ליד השנייה. הסיבה לכך, פשפש המיטה עולה ועוקץ אותנו מספר פעמים, כל זה לוקח לו בדרך כלל בין 15 ל- 20 דקות. במהלך הזמן הזה הפשפש לוקח מספר מנות דם, כמה שהוא צריך, וכשהוא מלא, הוא חוזר למקום המסתור שלו. מנות הדם שלקח, יספיקו לו ליומיים שלושה, ואז הוא יחזור לקחת מנות דם חדשות. קצב ההתרבות של הפשפשים הוא מהיר מאוד, בכל זמן שהם מסתתרים, הוא מטילים ביצים ומטפלים בהם. דירה שנדבקה בפשפשים, תוך חודש תהפוך לנגועה מאוד, אם לא יטפלו בה. טיפול מהיר בבעיית הפשפשים בחדר, מונע התרבות והתפשטות שלהם ברחבי הבית. הדבר מקל על ההדברה ומוזיל במחיר. אם הפשפשים פלשו לכל מקום בבית, הכנת הבית לצורך ההדברה תהיה קשוחה וההדברה תהיה אינטנסיבית וארוכה. המחיר נמדד לפי רמת הנגיעות ולפי כמות הרהיטים שיש בחדר או בבית כולו.

 

עקיצות של פשפשים במקבצים

הדברת פשפשים בכפר סבא כולל אחריות

בזיסמן הדברות מלווים כל הדברת פשפשים בכפר סבא, עד לפתרון הבעיה. פשפשי מיטה עוקצים כמעט כל לילה, אנחנו נדאג ללוות אותכם במשך חצי שנה, ונוודא שאין עקיצות או פשפשים חדשים. אם הבעיה לא חזרה על עצמה במשך חצי שנה, הרי שהבעיה נפטרה. ביצי פשפש מיטה יכולים לשרוד עד חצי שנה, אם במשך חצי שנה לא הייתה בקיעה חדשה של פשפשים, הרי שהבית נקי מהחרק הנוראי הזה. עכשיו, נשאר לכם לשמור על התוצאה ולא להכניס פשפשים מחדש הבית.

לקבלת הצעת מחיר עבור הדברת פשפשים בכפר סבא עם מומחה לפשפשים צרו קשר עוד היום: 054-3323424
נעקצים בלילה? חושדים שמדובר בפשפשים? צלמו ושילחו אלינו לזיהוי מהיר לחץ כאן ושלח אלינו לזיהוי בוואטסאפ

עוד בהדברת פשפשים:

 

הדברת פשפשים בבת ים

הדברת פשפשים בבת ים

 

הדברת פשפשים בפתח תקווה

הדברת פשפשים בפתח תקווה

 

הדברת פשפשים בחולון

הדברת פשפשים בחולון

 

הדברת פשפשים ברעננה

הדברת פשפשים ברעננה

איך נראות עקיצות של פשפשים?

עקיצות של פשפשים דומות לעקיצות של יתושים ובדרך כלל יגרמו לגרודים כמו של עקיצה של יתוש אבל יטרידו אותנו הרבה יותר מעקיצות יתושים. עקיצות של פשפשי מיטה בדרך כלל יהיו צפופות ומורכבות מ- 2-4 עקיצות את ליד השנייה.

איך מדבירים פשפשים בכפר סבא?

לפני שמחליטים להדביר פשפשים בכפר סבא, צריך לזהות את סוג הפשפש. לאחר הזיהוי נתאים את אופן ההדברה המתאים לאותו פשפש. פשפש סרחן, כבר אמרנו שלא ניתן להדביר. פרעושים מדבירים באמצעות ריסוס אינטנסיבי של כל האזור שיש בו פרעושים עם חומר הדברה מיוחד לפרעושים וביצי פרעושים. כל חומר אחר, לא ישמיד את ביצי הפרעושים והבעיה תחזור על עצמה לאחר מספר ימיים.

כמה זמן אתם עובדים בכפר סבא?

זיסמן הדברות פועלים שנים בתחום ההדברות ומספקים כבר מעל עשור שרותי הדברות בכפר סבא והסביבה. אנו מתמחים בהדברות נגד כל סוגי החרקים, מזיקים ומכרסמים. ייעוץ חינם ללא התחייבות, צרו קשר עוד היום.