זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת פשפשים ברעננה

תוכן עניינים

הדברת פשפשים ברעננה עם מומחה לפשפשים

מה המחיר להדברת פשפשים ברעננה? האם פשפשים מסוכנים? איך להכין את הבית להדברת פשפשים? כל התשובות במאמר הבא:

מחיר להדברת פשפשים ברעננה נקבע לפי רמת הנגיעות בחדר או בבית, ולפי כמות הרהיטים שיש להדביר נגד פשפשי מיטה. אם מדובר בנגיעות גבוהה ויש צורך להדביר את כל הבית נגד פשפשים, המחיר נמדד לפי חדר והמחיר יהיה סביב ה-550 ₪ לחדר. אם מדובר בנגיעות קלה יחסית ויש צורך להדביר רק חדר אחד, המחיר מתחיל מ-850 ₪ ויכול להגיע עד 1,500 ₪, הכל תלוי בכמות הרהיטים בחדר ובגודל החדר. ישנם חדרים עם מיטה אחת ושידה ויש חדרים בעלי מספר מיטות, ארונות ושידות. חדרים עמוסים ומלאים ברהיטים, מכילים הרבה מקומות מסתור לפשפשים, הדבר מחייב איבוד של כל חריץ בכל רהיט, על מנת להשמיד את כל ביציי הפשפשים שמסתתרים. ללא השמדה של 100% של ביצי הפשפשים, לא ניתן יהיה להיפטר מהבעיה לצמיתות.

לייעוץ חינם עבור הדברת פשפשים ברעננה עם מומחה לפשפשים צרו קשר עוד היום: 054-3323424
לקבלת הצעת מחיר שמתאימה עבורך, שלחו אלינו סרטון של החדר הנגוע ואנו נוכל לתת לך הצעת מחיר שהכי מתאימה לך

 

פשפש מיטה בוגר, פשפש מיטה צעיר, ביצים של פשפשים ונשלים

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

פשפשי מיטה

פשפשי מיטה הם חרקים קטנים מאוד, הבוגרים מגיעים לגודל של כ-6 מ"מ, שניזונים מדם. את שמם הם קיבלו בגלל שאת מנות הדם שלהם, הם לוקחים בדרך כלל בלילה, בזמן שאנחנו ישנים במיטה. אם אתם גרים בכפר סבא והייתם בחופשה לאחרונה, יש סיכוי שהבאתם איתכם פשפש לא רצוי הביתה. פשפשים מגיעים איתנו ממקומות נגועים, הם לא מגיעים לבד. הם בדרך כלל יתפסו לנו על הבגדים או יכנסו לתוך תיק או מזוודה, ויעברו לבית שלכם מבלי שתרגישו. ברגע שתגיעו הביתה, הם ימצאו להם מקום מסתור וימתינו ללילה. בזמן השינה שלנו, אנחנו פולטים חום גוף, לפשפשים יכולת לקלוט את חום הגוף ובכך הם יודעים שאנחנו ישנים עמוק וחזק. בזמן השינה, הם יעלו למיטה ויעברו דרך המזרון בדרך למנת הדם שלהם. במהלך המציצה של הדם, הם מפרישים חומר מטשטש שמעלים את הכאב ובדרך כלל אנחנו נבחין רק בסימני העקיצות של הפשפשים בבוקר.

 

זיהוי פשפש המיטה

עקיצות של פשפשים

עקיצות של פשפשים דומות לעקיצות של יתושים, אז איך ניתן להבדיל ולדעת שאכן מדובר בעקיצות של פשפשים?

עקיצות של יתושים

עקיצות של פשפשים

עוקצים רק במקומות חשופים, ידיים, רגליים, פנים עוקצים גם מקומות שלא חשופים כמו בטן, גב, צוואר, רגליים, ידיים
עוקצים בכל שעות היום, בעיקר שעות הערב המוקדמות. עוקצים רק בלילה, בזמן שישנים.
עקיצה בודדת, לפעמים מספר עקיצות בחלקים שונים בגוף. עקיצות צפופות בקבוצות של 2-4 עקיצות.
בדרך כלל ללא תגובות חריגות, פרט לרגישים לעקיצות. תגובה אלרגית לעקיצות שתבוא לידי ביטוי בגרודים קשים, אדמומיות, נפיחות, מוגלה.

האם פשפשים מסוכנים?

פשפשים לא מסוכנים לאדם אך יחד עם זאת העקיצות שלהם כואבות מאוד ולעיתים מצריכות התערבות רפואית. פשפשים מתרבים בקצב מהיר, נגיד והבחנתם בנוכחות של פשפשים בבית, והחלטתם שהם לא מפריעים לכם ושאתם יכולים לחיות איתם בשלום. לאחר תקופה של חודש, חודשיים הפשפשים כבר יתרבו ויחגגו בבית שלכם, כאן כבר לא בטוח שתצליחו להמשיך להיות אדישים. אם לא מטפלים בבעיית פשפשים, הם מתרבים וממשיכים לחדרים הסמוכים. התוצאה יכולה להוביל להדבקה של בניין שלם. פשפשים הולכים על קירות, ועוברים מקומה לקומה ללא בעיה.

 

עקיצות של פשפשים במקבצים

איך להכין את הבית לקראת הדברת פשפשים ברעננה?

לאחר ניטור וזיהוי של פשפשים בבית שלכם, עליכם להכין את החדר או הבית באופן הבא:

  • יש לכבס את כל הבגדים, וילונות, מצעים, מגבות בחום של 60 מעלות לפחות, ולאחר הכביסה להכניס את כל הבגדים או למייבש או לשקיות זבל ולקשור אותן היטב. המטרה לשמור על הבגדים אטומים הרמטית למשך 24 שעות לפחות בסמוך להדברה.
  • יש לפנות את כל תכולת החדר בצורה זהירה, על מנת לא להוציא את הפשפש מחוץ לחדר ובכך להדביק חדרים נוספים.
  • החדר צריך להישאר רק עם מיטה, מזרון ורהיטים ריקים מתכולה. אם יש תמונות על קירות, להשאיר אותם בחדר.
  • אם יש חפצים שאתם לא יודעים אם יש סיכויי שיש עליהם פשפשים, צריך לשלוח לנו תמונה ואנו נגיד לכם איך לפעול בהתאם.

עניין הכביסה לכל הבגדים בחדר הנגוע חשוב מאוד, פשפשים בוגרים ימות גם מחומר ההדברה שיש בבית לאחר הדברת פשפשים, אבל ביצים של פשפשים שורדים כמעט כל דבר וחומר הדברה לא משפיע עליהם. הדרך היחידה להיפטר מביצי פשפשים היא באמצעות חום גבוה. בגדים וטקסטיל לא מעבדים בזמן ההדברה עם קיטור ושואב, ולכן הדרך ל"הדביר" ביצי פשפשים, היא באמצעות כביסה בחום גבוה והוצאת הבגדים לשמש ל-24 שעות לפחות. לאחר מכן, אנחנו מגיעים עם שואב עוצמתי וקיטור מקצועי לחיסול שאר ביצי הפשפשים בחדר. לבסוף אנחנו מדבירים את כל הבית בריסוס נגד פשפשים על מנת לחסל פשפשים בוגרים שהצליחו אולי לחמוק במהלך ההדברה מהשואב והקיטור.

לסיכום

הדברת פשפשים ברעננה עושים עם מדביר פשפשים מומחה שמתחייב לפתרון הבעיה. יש מלא מדבירים שמבצעים הדברת פשפשים בצורה חובבנית ולא מקצועית שגורמת ללקוחות רבים עוגמת נפש ומטרד עצום. אל תפלו בפח, תפנו לחברת הדברה מקצועית להדברת פשפשים. זיסמן הדברות זמינים לייעוץ וניטור טלפוני, ללא עלות או התחייבות, צרו קשר עוד היום, מבטיחים לכם שקט מפשפשים כבר בשיחת הטלפון!

עוד בהדברת פשפשים:

הדברת פשפשים בתל אביב
הדברת פשפשים בתל אביב
הדברת פשפשים בבת ים
הדברת פשפשים בבת ים
הדברת פשפשים בפתח תקווה
הדברת פשפשים בפתח תקווה
הדברת פשפשים בכפר סבא
הדברת פשפשים בכפר סבא
הדברת פשפשים בחולון
הדברת פשפשים בחולון

האם פשפשים מסוכנים?

פשפשים לא מסוכנים אך העקיצות שלהם מגרדות ויכולות לגרום לתגובה אלרגית קשה שמצריכה טיפול בסטרואידים או אניביוטיקה.

כמה עולה הדברת פשפשים ברעננה?

מחיר להדברת פשפשים ברעננה נקבע לפי רמת הנגיעות, כמה חדרים נגועים בפשפשים ולפי כמות התכולה שיש בכל חדר. מחיר לחדר מתחיל מ800 ש"ח ויכול להגיע גם ל1500 ש"ח לחדר, הכל תלוי בגודל החדר, רמת הגיעות ותכולת החדר. לייעוץ והצעת מחיר, צרו קשר עוד היום ואנחנו נדאג לתת לכם הצעת מחיר שהכי משתלמת עבורך!

מה הזמינות להדברת פשפשים ברעננה?

זמינות להדברת פשפשים ברעננה הינה גבוה אך תחילה על הלקוח להכין את הבית או החדר לביצוע ההדברה, לעיתים זה יכול לקחת ללקוח יום או יומיים להתארגנות.

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: