זיסמן הדברות לוגו רוחב

עקיצות פשפשים / עקיצות פשפש המיטה זיהוי: מדריך מלא לנעקץ לשנת 2024

הסימן הראשון לזיהוי פשפשי מיטה יהיה הזמן שבו נעקצנו. נסביר, פשפש המיטה עוקץ אותנו בזמן שאנחנו ישנים. הם נמשכים בצורה טבעית לחום הגוף שלנו וכך יודעים שהגיע הזמן לצאת לאכול. פשפש המיטה ניזון מדם, בכל עקיצה של פשפשים, הוא לקחת בין 2 ל-3 מנות דם וחוזר למקום המסתור שלו. עקיצה של פשפש המיטה לא תופיע לבד, תמיד יהיו לידה מספר עקיצות. הם יוצאים למצוץ דם אחת לכמה ימיים ועקיצות של פשפשי מיטה לא כואבות. אם אתם מרגישים פשפשים על הגוף, כל לילה, כנראה שיש נגיעות של פשפשי מיטה ויש לפעול בהקדם על מנת למזער נזקים. פשפשי המיטה מתרבים בקצב מהיר מאוד ותוך חודש בלבד החדר שלכם יהיה עם נגיעות גבוהה שתדביק גם חדרים אחרים. עקיצות של פשפש המיטה לא מורגשות והסימן המובהק הוא האופן שהפשפש עוקץ. אם יש לכם מקבצי עקיצות, צריך לבדוק את המיטות.

איך נראית עקיצת פשפש?

עקיצת פשפש בדרך כלל בבוקר, בזמן העקיצה אנחנו לא נרגיש דבר בגלל שהם מפרישים חומר מטשטש כאב במהלך העקיצה ומציצת הדם. אנחנו נבחין בעקיצות ובגרודים שיבואו בעקבות כך בבוקר. פשפשי מיטה עקיצות יופיעו בכל אזורי הגוף, גם אם האזור היה עם בגדים או מכוסה כולו בשמיכה. עקיצות של פשפש המיטה צפופות ומורכבות מ2-3 עקיצות סמוכות. פשפשי המיטה לא מסוכנים לאדם ולא מעבירים מחלות, אך יחד עם זאת, מהווים מטרד גדול. אם לא מטפלים בפשפשי המיטה, הם יכולים לעבור גם לדירות הסמוכות.

עקיצות פשפשים טיפול וייעוץ רפואי

עקיצות פשפשים טיפול מומלץ שמרגיע: מירחו שמן קוקוס של העקיצות, השמן מרגיע ומוריד את הגרודים לאחר כעשר דקות.  הרבה אנשים מתייעצים מול רופא עור לגבי עקיצות לא מוסברות. נתקלנו בלקוחות שהיו אצל רופא וקיבלו טיפול לגרודים באמצעות משחות שונות, שלא כל כך עזרו. לאחר טיפול בקרם העקיצות מחלימות, אך יחד עם זאת, בבוקר כנראה יופיעו עקיצות חדשות והבעיה לא נגמרת. לכן, אם אתם מתעוררים בבוקר עם עקיצות מגרדות, מומלץ להזמין מדביר שיבוא לניטור וזיהוי הבעיה בבית. רק מדביר מוסמך ומקצועי, ידע לזהות ולמצוא את פשפשי המיטה במקומות המסתור שלהם. בזיסמן הדברות מדביר מומחה לפשפש המיטה, בעל רישיון הדברה והכשרה מותאם לבעיית הפשפשים, ארז זיסמן רישיון הדברה מס 2969.

עקיצת פשפש תמונה:

עקיצות פשפש מיטה
עקיצות פשפשים

פשפש המיטה עקיצות
פשפש המיטה עקיצות
ניטור פשפש המיטה בבסיס המזרון
ניטור פשפש המיטה בבסיס מזרון

עקיצות נפוצות:

עקיצות בגוף יכולות להופיע במספר מצבים: עקיצת יתוש, נמלי אש, פרעושים, קרציות או כיני יונים.

סוג המזיק

זיהוי עקיצות:

יתושים היתושים בדרך כלל עוקצים במהלך היום וגם בלילה, לרוב, עקיצה יתוש תהיה בודדת ויכולה להיות במספר מקומות שונים, אבל לא בצפיפות של 2-4 עקיצות אחת ליד השנייה.
נמלי אש עקיצה של נמלי אש מופיעה לאורך כל היום, גם בבוקר וגם בלילה. עקיצת נמלי אש כואבות מאוד בזמן העקיצה. לאחר מספר דקות העקיצה נרגעת ובדרך כלל לא תשאיר סימן. עקיצה של נמלי אש יהיו בודדות, כבר בעקיצה הראשונה נרגיש בכאב ונזוז מהמקום שבו ישבנו או שכבנו.
פרעושים עקיצה של פרעושים יהיו בדרך כלל עד גובה של 50 ס"מ, הפרעושים מקפצים ממקום למקום ולא זוחלים, יכולת הזינוק שלהם מגיע לכ- 50 ס"מ לגובה. הם בדרך כלל מקפצים לנו על הרגלים, ושם גם יהיו סימני העקיצה שלהם. הפרעושים עוקצים גם בלילה וגם בבוקר. הם ניזונים מדם, ולכן בכל זמן שיהיה לידם דם חם, הם ימשכו אליו ויעקצו. ברגע שמופיעים פרעושים בבית, נבחין בהם מיד, הם מתרבים מהר וקופצים ממקום למקום. הם עוקצים את כולם, לאורך כל היום.
קרציות  עקיצות של קרציות עלולות להיות מסוכנות מאוד. בדרך כלל קרציות נמצאות על בעלי חיים או בשטחים פתוחים. ניתן להבחין בהם מתהלכים על קירות. העקיצה שלהם כואבות, ותורגש בכל אזור בגוף.
כיני יונים עקיצות של כיני יונים לא כואבות ולא משאירות סימנים, אך מנגד גורמות לגרודים נוראיים ובלתי נסבלים. התחושה היא שכל היום הולך עלייך משהו, בכל חלק בגוף. אם זאת הבעיה שלכם, מומלץ להזמין מדביר לניטור כיני יונים בביתכם.

 

פשפשי מיטה עקיצות תרופת סבתא

מקווים שבמאמר זה הצלחנו להסביר לכם איך אפשר לזהות עקיצות פשפשי מיטה ולהבדיל בין עקיצה של פשפש, משאר החרקים שיכולים לעקוץ אתכם.
איך להרגיע גירוד עקיצות? אם אתם נעקצים ומתגרדים מאוד, אנחנו ממליצים לכם על תרופת סבתא שתקל עליכם.
תמרחו על העקיצות שמן קוקוס טבעי, ניתן לרכוש בכל חנות היום. השמן מרגיע את העקיצות מעביר את הנפיחות לאחד כעשר דקות. מקווים שעזרנו.
לייעוץ חינם, ניטור או טיפול נגד פשפש המיטה, צרו קשר עוד היום- זיסמן הדברות לשרותכם!

אזורי שרות:

הדברת פשפשים בכפר סבא

 

הדברת פשפשים בפתח תקווה

 

הדברת פשפשים בחולון

 

הדברת פשפשים בבת ים

 

איך לזהות עקיצת פשפש המיטה?

עקיצה של פשפש המיטה מופיעות בדרך כלל בבוקר, בגלל שבלילה בזמן העקיצה אנחנו לא נרגיש כלום ורק בבוקר נבחין בעקיצות וגרודים. עקיצות של פשפשים יהיו צפופות ומורכבות מ2-4 עקיצות צפופות.

איך מטפלים בעקיצות פשפשים?

עקיצות פשפשים מגרדות מאוד וגורמות למטרד, מומלץ למרוח על העקיצות שמן קוקוס להרגעת הגרודים. במקרים של תגובות אלרגיות קשות, יש לפנות לייעוץ עם רופא לטיפול מתאים.

האם עקיצות פשפשים מסוכנות?

עקיצה של פשפש לא מסוכנות אבל גורמת למטרד רב. עקיצות פשפשים מופיעות בקבוצות של 2-3 עקיצות ויופיעו כל כמה ימיים עקיצות חדשות. ישנם רבים שמגיבים בתגובות אלרגיות קשות שמצריכות טיפול בסטרואידים.