זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת פשפשים בשוהם

תוכן עניינים

הדברת פשפשים בשוהם זמינות 24/7

הדברת פשפשים בשוהם עושים עם מדביר מוסמך ומקצועי, ולא מתפתים למחיר זול. מה עלייכם לדעת לפני שאתם מזמינים מדביר פשפשים בשוהם? על כך במאמר הבא.

פשפשים מגיעים לביתנו לאחר טיול מחוץ לבית, ביקור במלון, או סתם טיול בשטח, בשונה משאר המזיקים שחיים בטבע וניזונים מהכל, הפשפשים חיים בקרב בני אדם וניזונים מדם חם. פשפשים הם חרקים קטנים מאוד, שלא תמיד נוכל לראות אותם. זו הסיבה העיקרית שכל כך קל להם להיצמד לבגדים שלנו או לתוך התיק ולעבור איתנו הלאה. בדרך כלל יהיה קשה להבחין בהם, הסימן זיהוי הראשון יהיו עקיצות. בדרך כל תתעוררו בבוקר עם 2-4 עקיצות צפופות, אחת ליד השנייה, באזורים כמו רגליים, צוואר, בטן, גפיים. הפשפשים עוקצים בלילה, בזמן שאתם ישנים חזק, הם מפרישים במהלך העקיצה חומר מטשטש שלא תרגישו דבר, ולכן רק בבוקר תבחינו בסימני העקיצות. יש מצבים שבהם פשפש מיטה מעדיף דם מסוים, וכתוצאה, רק בן זוג אחד ייעקץ בלילה כשהשני לא ייעקץ כלל.

 

אם אתם תושבי שוהם ויש לכם חשד לפשפשים בבית, ניתן לפנות אלינו לייעוץ טלפוני חינם, ללא התחייבות. אנו זמינים לניטור ושרותי הדברת פשפשים בשוהם 24/7 וניתן להגיע מהיום להיום לניטור וזיהוי הבעיה בבית. מחיר לניטור פשפש המיטה בשוהם הינו 300 ₪+ מע"מ והמחיר מתקזז ממחיר ההדברה, במידה ויש פשפשים ואתם מעוניינים לעשות את ההדברה איתנו.

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

הדברת פשפשים עם מדביר פשפשים מומחה

בזסימן הדברות מדביר פשפשים מומחה, בעל רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה להדברת פשפשים. שימו לב, לא כל מדביר רשאי להדביר פשפשים, ולכן לפני שאתם בוחרים חברה הדברה או מדביר לביצוע הדברת פשפשים בשוהם, וודאו כי יש לו רישיון מתאים, בתוקף ועל שמו. אחרת, לא מומלץ ולהזמין את בעל המקצוע, הרי שהוא עלול להיות ללא הכשרה או פיקוח על עבודתו. זכרו, הדברה הינה שימוש ברעלים, שימוש לא מבוקר או לא נכון, עלול להוביל לאסונות.

הדברות נגד כל סוגי המזיקים בשוהם והסביבה

חברתינו מספקת שרותי הדברה נגד כל סוגי המזיקים והחרקים בשוהם והסביבה, אם יש לכם בעיית מזיקים, ג'וקים, נמלים או חולדות, אנחנו נשמח לעזור. אנו עובדים עם חומרי ההדברה הטובים בשוק, תוך שימוש בציוד מתקדם וטכנולוגיות חדשות לפתרון מקסימלי לבעיית המזיקים שלכם. אנו זמינים ומלווים את כלל לקוחותינו עד לשקט ממזיקים.  למידע נוסף על הדברת מזיקים עם זיסמן הדברות לחצו כאן.

לסיכום

הדברת פשפשים בשוהם או הדברת מזיקים בשוהם, הכל צריך לעשות רק עם מדביר מוסמך ורצוי שיהיה גם מומלץ ומקצועי. שילוב של התכונות הנ"ל אצל מדביר משוהם, יתנו לכם, הלקוחות, את התוצאה המקסימלית שלה מייחל כל מי שלא אוהב מזיקים בבית.

כמה עולה הדברת פשפשים בשוהם?

הדברת פשפשים בשוהם תלויה בכמות החדרים ורמת הנגיעות, בדרך כלל אם מדובר בבית שלם עם נגיעות פשפשים, המחיר יהיה מ-650 ש"ח לחדר. מחיר לניטור פשפשים בשוהם הינו 300 ש"ח

מה הזמינות להדברת פשפשים בשוהם?

זיסמן הדברות מספקים שרותי הדברת פשפשים בשוהם על בסיס יום יומי ולכן הזמינות שלנו גבוהה וניתן להגיע אליכם לניטור כבר היום.

איך מדבירים פשפשים?

הדברת פשפשים הינה טיפול משולב של 3 פעולות: שאיבה+ קיטור+ לבסוף ריסוס. ללא ביצוע שלשות הפעולות הנ"ל, לא ניתן להיפתר מבעיית הפשפשים בבית

עוד בהדברת פשפשים:

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: