זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת יתוש עש

יתוש עש הינו מעופף מוכר וידוע כמעט בכל בית במדינת ישראל. עונת הקיץ תהיה העונה הקלאסית לפגוש אותם, בדרך כלל בחדר האמבטיה ובמטבח. אז מי הוא יתוש עש והאם הוא מזיק? על כך נסביר בשורות הבאות.

הדברת יתוש עש הכי טובה תהיה באמצעות ניקוי יסודי של כל פתחי הניקוז בבית ושפיכת אקונומיקה או מסיר שומנים כל לילה במשך חמש לילות. פתחי הניקוז מהווים מקום מסתור והתרבות עבור יתושי העש. הם ניזונים משאריות של זבל אורגני, כלומר, כל מה שאנחנו מורידים מהגוף שלנו בזמן המקלחת, כולל עור יבש, משמש עבורם למזון. פתחי ניקוז בדרך כלל מלאים בשערות ובזבל אורגני ולכן עבור יתוש העש זהו המקום האידיאלי. יתוש העש חיי בסביבה לחה עם מזון נגיש, שם הם יתרבו ורק כשיהיו בוגרים, יצאו מפתחי הניקוז בצורתם הבוגרת, סוג של זבוב קטן מאוד שיושב על הקירות או סתם מתעופף ממקום למקום. מיד כשמתחיל להתחמם מתחילה עונת הרבייה שלהם וככל שחם יותר, כך נבחין בהם יותר. על מנת להיפטר מיתוש העש ללא הדברה, יש צורך בניקיון שוטף של פתחי הניקוי, אחת לשבוע ושפיכת אקונומיקה או מסיר שומנים לפתח הניקוי לאחר שהוא כבר נקי. חזרתם על הפעולה ויתוש העש נעלם? מעולה, עכשיו נשאר לשמור על התוצאה, שימרו על פתחי ניקוי נקיים תמיד ואחת לשבוע שיפכו אקונומיקה, ככה לא יהיו לכם יותר יתושי עש בבית או בעסק. למידע על הדברה בריסוס במאמר הבא.

הדברת יתוש עש זיסמן הדברות

 

יתוש עש במטבח

יתוש עש אוהב וחי בפתחי ניקוז, את זה כבר הסברנו, גם במטבח יש לנו בכיור פתח ניקוז, חשוב מאוד במיוחד בחודשי הקיץ, לא להשאיר כלים מלוכלכים בכיור ולא להשאיר לכלוכים בלילה בתוך פתח הניקוז של הכיור. אם תשמרו על כיור נקי, כל יום, סבירות נמוכה מאוד שיהיו לכם יתושי עש במטבח.

הדברת יתוש עש עם מדביר

אין צורך להזמין מדביר כשמדובר ביתוש עש בבית, ההדברה הטובה ביותר נגד יתוש עש היא ניקיון פתחי הניקוז בכל הבית במשך כמה ימיים רצופים. תשמרו על פתחי ניקוז נקיים לפי ההוראות למעלה, ולא יהיו לכם יתושי עש. אם בכל זאת ניסיתם לבד ולא הצלחתם, ניתן להתקשר אלנו לייעוץ והכוונה, חינם, בטלפון על מנת שכן תצליחו להיפטר מיתוש העש בכוחות עצמכם ואם בכל זאת לא תצליחו, תמיד ניתן להיעזר בשרותי ההדברה שלנו.

הדברת מזיקים עם מדביר מוסמך ומקצועי

בזיסמן הדברות נותנים פתרון לכל לקוח שפונה אלינו, גם אם מדבור רק בייעוץ ללא תמורה. כיום יש לא מעט מזיקים בטבע, שלצערנו לא את כולם ניתן תמיד להדביר. ישנם מזיקים שלא ניתן לעשות נגדם הדברה, וברוב המקרים הפתרון יהיה או ניקיון או סגירת חורים למניעת חדירה של מזיקים. לרשימה המלאה של הדברת המזיקים ואופן הטיפול נגדם, ניתן לקרוא בהרחבה בעמוד הרלוונטי באתר.

 

איך מדבירים עש יתוש?

הדברת עש יתוש תעשה בפתחי הביוב בכל הבית, זהו אזור הדגירה העיקרי שלהם. אם מתנקים את פתחי הניקוי אחת לשבוע ומקפידים לשפוך אקונומיקה אחת לשבוע בכל פתחי הניקוי, מפחיתים עד לכדי 100% את הנוכחות שלהם בבית.

האם עש יתוש עוקץ?

עש יתוש לא עוקץ, הוא ניזון משראיות זבל אורגניות ולא מדם.

יש הדברה מנועת לעש יתוש?

ההדברה המונעת נגד עש יתוש היא פתחי ניקוז נקיים כל השנה במיוחד בחודשי הקיץ. אחרת, תמיד בחודשים החמים נבחין בהם.