זיסמן הדברות לוגו רוחב

פשפשים ופרעושים בבית

ברבים מהמקרים פונים אלינו לקוחות שמתלוננים על עקיצות אך לא תמיד הם יודעים מה עוקץ אותם. רוב הפעמים הם יתלוננו על פשפשים, אך האם מדובר בפשפש מיטה או פרעושים? את זה נוכל לזהות כבר בשיחת הטלפון שלנו. בזכות הניסיון הרב שלנו, אנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות וכך, לזהות מה עוקץ אותכם. לאחר זיהוי והבחנה בין פשפשים לפרעושים, ניתן יהיה להציע את הטיפול הנכון עבור פתרון הבעיה.

4 הבדלים בין פשפשים לפרעושים

ריכזנו עבורכם הבדלים בין פשפשים לפרעושים על מנת לעזור לכם להבין מי מטריד ועוקץ אתכם בלי סוף.

פרעושים פשפשים
פרעושים עוקצים במהלך כל שעות היום פשפש מיטה עוקץ רק בלילה או בזמן שינה עמוקה
פרעושים עוקצים את הרגליים וכפות הרגליים בלבד פשפש המיטה עוקץ ברגליים, ידיים, בטן, צוואר וגב
פרעושים מזנקים ממקום למקום ( עד גובה של כ-5 ס"מ) פשפשים הולכים ממקום למקום
הדברת פרעושים אינטנסיבית בריסוס + ניטור מקור הבעיה וטיפול בהתאם הדברת פשפשים משולבת: שואב + קיטור+ ריסוס

איך מזהים פרעושים במיטה?

פשפשים יסתתרו בדרך כלל בכל חריץ אפשרי, אם מדובר בנגיעות גבוהה של פשפשים בבית. במקרה בו רק פשפש אחד חדר אליכם הביתה והבעיה עוד נחשבת לטרייה, בדרך כלל הוא יסתתר במיטה שלכם. המקום הראשון שבו יתפתח ויתרבו הפשפשים יהיה המזרון שלכם. הם ניזונים מדם, ונמשכים לחום גוף שנפלט במהלך השינה. בגלל שרובינו ישנים במיטה, שם הבעיה תתחיל. אם אתם מתעוררים בבוקר עם עקיצות מטרידות ומגרדות, ושהייתם לאחרונה מחוץ לבית למשך כמה ימיים, יש סיכוי שפשפשים חזרו איתכם הביתה. למידע נוסף על פשפש המיטה לחצו כאן.

איך מזהים פרעושים?

פרעושים בדרך כלל מקפצים ממקום למקום וכל אחד יכול לזהות אותם עם קצת ידע. הצבע שלהם שחור והם בגודל של נקודה קטנה. הדרך הפשוטה לבדוק אם יש פרעושים בשטח מסוים, היא באמצעות גרביים לבנות או סמרטוט בצבע לבן. צריך לעבור בשטח עם החשד לפרעושים ולראות אם הפרעושים מקפצים על הבד הלבן. בדרך כלל, אם יש פרעושים, לאחר סריקה בכל השטח, נבחין בנקודות שחורות על הבד, הגרביים או הסמרטוט. הפרעושים לא נשארים במקום אחד, אם נבחין בהם, נראה אותם גם מקפצים. במידה ותפסתם אחד, ניתן לצלם ולשלוח אלינו לזיהוי סופי. הפרעושים ניזונים מדם, ולכן אם תפוצצו אותם, יצא מהם קצת דם שמצצו לאחרונה, בדומה ליתושים.

מה המחיר להדברת פשפשים?

מחיר להדברת פשפשים מורכב מרמת הנגיעות, מספר החדרים שיש בהם פשפשים, והתכולה שיש בבית. פשפשים מסתתרים בכל חריץ ושם הם בדרך כל יטילו את הביצים שלהם. ביצי הפשפשים שורדים כל חומר הדברה והדרך היחידה להרוג אותם היא באמצעות חום גבוה. על מנת לחסל אותם חייבים שילוב של שואב עוצמתי וקיטור מקצועי. באמצעות כלים אלו, על המדביר לעבור על כל חריץ וכל מקום מסתור אפשרי ברחבי הבית ובאופן הזה להרוג פשפשים בוגרים וביצים שמוסתרים. במקביל על מדביר הפשפשים לעבור על כל הרהיטים בחדרים הנגועים, מיטות, שידות, ארונות, תמונות, שקעי חשמל, פנלים, משקופים, מזוזות ועוד. לאחר שמחסלים את כל הביצים, ניתן לסיים את ההדברה באמצעות ריסוס אינטנסיבי של כל הבית באמצעות חומרי הדברה נגד פשפשים.

המחיר להדברת פשפשים מתחיל מ-850 ₪ לחדר. על מנת לתת לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר, שמתאימה לרמת הנגיעות שלכם ולתכולת הבית שלכם, צרו קשר עוד היום!

מה המחיר להדברת פרעושים?

מחיר להדברת פרעושים בבית מתחיל מ-400 ₪ ותלוי בגודל הבית או השטח הנגוע. מצבים בהם יש פרעושים בבית, יהיו קלים לפתרון וניתן לרסס נגד פרעושים עם 100% הצלחה כבר בהדברה הראשונה. הדברת פרעושים עם מדביר מומחה לפרעושים מבטיחה את הצלחת ההדברה, הדברה עם מדביר לא מקצועי או מוסמך, עלולה לא לפתור את בעיית הפרעושים. את הביצים של הפרעושים ניתן לחסל רק עם חומר הדברה ייעודי לביצים של פרעושים, מדביר שלא עובד עם חומר הדברה מותאם, לא יפתור את הבעיה.

מחיר להדברת שטחים פתוחים עם נגיעות של פרעושים מתחיל מ500 ₪ ותלוי בגודל השטח. אם יש לכם חצר עם דק מעץ ויש לכם בעיית פרעושים באזור, סיכוי גבוה שלא כל מדביר יצליח לחסל את הבעיה בפעם אחת. לצערנו, הרבה פעמים שמענו גם על מדבירים שאחרי 4 ו-5 פעמים לא הצליחו לפתור את הבעיה. הסיבה לכך, היא חוסר מקצועיות וידע בתחום. ישנם מצבים שבהם פתרון בעיית פרעושים מחייב ידע וניסיון, אחרת תשמעו הרבה סיפור מהמדביר למה הבעיה לא נגמרת. רוצים לשמוע עוד? זיסמן הדברות מומחה לפרעושים.

 

מה ההבדל בין פשפשים לפרעושים?

פרעושים קופצים, פשפשים מתהלכים
פרעושים קופצים ועוקצים במהלך כל שעות היום, פשפשים עוקצים רק בלילה ובמהלך היום מסתתרים.
למידע נוסף כנסו לאתר

האם יש הבדל בין הדברת פשפשים לבין הדברת פרעושים?

כן יש הבדל בין שתי ההדברות. הדברת פשפשים עושים בהדברה משולבת שואב+קיטור+ריסוס. הדברת פרעושים עושים באמצעות ריסוס אינטנסיבי עם חומר הדברה מותאם.

יש הבדל בין עקיצות של פשפשים לבין עקיצות של פרעושים?

כן. פשפשים עוקצים רק בלילה, בדרך כל במקבצים של 3-4 עקיצות אחת ליד השניה. המקומות הקלאסיים לעקיצות של פשפשים ידיים, רגליים, גב, צאוור ובטן. פרעושים עוקצים כל היום ובדרך כל יעקצו רק את הרגליים וכפות הרגליים. ישנם הבדלים נוספים, ניתן לקרוא באתר