זיסמן הדברות לוגו רוחב

טרמיטים בפתח תקווה: הטרמיט הפורמוזי תוקף את העיר

טרמיט פתח תקווה: בשנתיים האחרונות הטרמיט הפורמוזי מתפלש ברחבי העיר ותוקף בשיא עוצמתו.
טרמיט פורמוזי יכול לאכול עץ חי והנזק שהוא משאיר אחריו עצום בהרבה מהנזקים שאנחנו רגילים מטרמיטים רגילים. לאחרונה נצפה הטרמיט הפורמוזי אוכל עצים בצפון העיר, דבר שמהווה נזק לסביבה וסכנה בקריסת עצים ברחבי העיר.

איך מתמודדים נגד הטרמיט בפתח תקווה?

הדברת טרמיטים בפתח תקווה עושים באמצעות מערכת בקרה, ניטור וקטילה ממוקדת באמצעות תיבות האכלה של חברת "נמסיס".
תיבות האכלה מותקנות באזור עם התפרצות טרמיטים או תעלות בוץ. בתוך התיבה יש פיתיון רעיל שמושך את הטרמיטים ישירות לתוך התיבה במקום לתאית העץ במשקופים או במטבח שלכם. באמצעות תיבות האכלה נמנעים נזקים לרכוש וניתן להשמיד את כל הקן.

הדברת טרמיטים בפתח תקווה עם מדביר מוסמך "נמסיס"

זיסמן הדברות בין החברות הבודדות בארץ שהתחילו לעבוד עם מוצרי "נמסיס" נגד הטרמיטים. הדברה באמצעות תכשירי "נמסיס" מצריכה הכשרה ויום עיון מטעם היבואן, אחרת השימוש בתכשיר אסור. טרמיט פתח תקווה, הם הסיבה העיקרית לכך שהחליטו במשרד להגנת הסביבה לאשר שימוש ויבוא של תכשירי "נמסיס". הטרמיט הפורנזי מסוכן לסביבה ועלול להביא לנזקים בתשתיות וקריסת עצים.

איך יודעים מי מוסמך לעבוד עם התכשיר?

מדביר שהוסמך לעבוד עם תכשירי "נמסיס" מקבל תעודת הסמכה מהיבואן "רימי".

תעודת הסמכה להדברת טרמטים עם נמסיס

הדברת טרמיטים בפתח תקווה: איך זה עובד?

הדברת טרמיטים בפתח תקווה באמצעות תיבות האכלה של חברת "נמסיס" נמצאו יעילות ומשמידות את הקן תוך מספר שבועות בלבד. התוצאה נשמרת לאורך שנים וחוסכת לכם התמודדות עם נזקי טרמיטים בבית. הדברה בפתח תקווה נעשתה גם על עצים חיים וגם באזורי עם בתי מגוריים שבהם נצפתה פעילות מוגברת של טרמיטים. בשני המצבים התוצאות היו מעל המצופה.

למה לא להדביר טרמיטים באמצעות ריסוס?

הדברת טרמיטים בריסוס עושים עם קידוחים ברצפה ומעטפת הבית או האזור הנגוע. בשיטה זו, קודחים חורים כל 30-50 ס"מ ומחדירים כמויות גדולות של חומר הדברה לקרקע. בדרך הזו משנים את מסלול הנחיל ופוגעים בחלק ממנו. הפתרון הוא זמני ויכול להיות מלווה בנזקים בתוך הבית תוך כדי עבודה.
נזקים אפשריים כמו פיצוץ צנרת שעוברת מתחת לרצפה או נזקים לריצוף הבית.

הדברת טרמיטים בבית עם "נמסיס"

הדברה באמצעות תיבות האכלה נותן לנו וודאות לחיסול הקן, בשונה משיטת הקידוחים. הוודאות בפגיעת הקן היא זו שתבטיח לכם שהטרמיטים לא יחזרו.
עם "נמסיס" ניתן לפתור כל בעיית טרמיטים, טרמיטים בבית, טרמיטים במשקוף או טרמיטים בקירות. בעזרת מערכת "נמסיס" ניתן להתקין תיבות ניטור ובקרה מחוץ לבית ולעקוב אחרי פעילות הטרמיטים באזור. בדרך זו נמשוך טרמיטים ישירות לתוך תיבות הניטור, ברגע שנזהה את הפעילות, נחליף את הפיתיון ברעל ונשמיד את הקן. מונעים נזקי טרמיטים וחוסכים הרבה כסף בעזרת הדברה טרמיטים ממוקדת ונבונה.

האם הדברת טרמיטים מסוכנת?

הדברת טרמיטים באמצעות מערכת "נמסיס" לא מסוכנת כלל וניתן להתקין את תיבות האכלה גם בבית שיש בהם בעלי חיים או ילדים קטנים.
הפיתיון הרעיל שיש בתוך התיבות, ידידותית לאדם והסביבה ובעל רעילות אפסית. אין צורך ביציאה מהבית לאחר התקנת המערכת על אזור ההתפרצות.
לאחר התקנת תיבות האכלה והצבת הפיתיונות, יש לחזור לביקורת לאחר מספר שבועות במטרה לראות אם הקן הושמד או לא. אם נפתח את תיבות האכלה ונראה עדין פעילות של טרמיטים בשקית הרעל, נשאיר את התיבה לעוד מספר שבועות. במידה והרעל נגמר, יש להוסיף רעל חדש. אם אין פעילות של טרמיטים, ניתן להסיר את תיבת האכלה.

כמה זמן קיים המוצר בשוק?

מערכת ניטור, בקרה וקטילת טרמיטים של "נמסיס" פועל מעל 30 שנה ברחבי אוסטרליה וספרד כולה. המערכת הוכיחה את עצמה ונמצאה יעילה ובטוחה לשימוש. באמצעות המערכת ניתן להביא פתרון לבעיית טרמיטים בצורה וודאית. בספרד לדוגמא, אסור להדביר טרמיטים באמצעות קידוחים- אופן הדברה זה יצא מהשוק ואסור בחוק. בארץ התחילו לעבוד עם המערכת השנה, 2022, ורק מדבירים מורשים שעברו הכשרה והסמכה של "נמסיס".

הדברת טרמיטים בפתח תקווה עם זיסמן הדברות

זיסמן הדברות מתמחה בהדברת טרמיטים באמצעות מערכת "נמסיס". אנו מספקים שרותי הדברה למגזר הפרטי והעסקי ומציעים מגוון פתרונות להדברה בטוחה ומקצועית. תושבי פתח תקווה ויש לכם טרמיטים בבית? התקשרו עוד היום! הדברה בטוחה עם התחייבות לקטילת הקן ושקט מטרמיטים.

 

איך מדבירים טרמיטים בפתח תקווה?

היום ניתן להדביר טרמיטים בפתח תקווה באמצעות תיבות האכלה ופיתיון של חברת "נמסיס" לחיסול וודאי של כל קן הטרמיטים מתחת לקרקע. למידע ופרטים נוספים כנו לאתר או צלצלו אלינו

האם העיריה מטפלת בבעית הטרמיטים ברחבי העיר פתח תקווה?

למיטב ידיעתינו העיריה כן מטפלת בהתפרצויות טרמיטים ברחבי העיר אך לא תמיד זה מספיק. במידה ויש לכם בבית התפרצות טרמיטים, אתם צריכים לטפל בבעיה בהקדם.

כמה זמן לוקחת הדברת טרמיטים באמצעות מערכת "נמסיס"?

הדברת טרמיטים באמצעות תיבות האכלה יכולה לקחת מספר שבועות, הכל תלוי ברמת הנגיעות ובגודל הקן.

האם יש אחריות על הדברת טרמיטים בפתח תקווה?

כן אנו ניתנים אחריות לכל הדברת טרמיטים שאנחנו עושים באמצעות מערכת "נמסיס"