זיסמן הדברות לוגו רוחב

למה יש יותר חולדות מאז עבודות הרכבה הקלה?

אורן זיסמן, מדביר מוסמך, מסביר על אופן הטיפול היעיל והנכון נגד חולדות בזמן חפירות הרכבת הקלה.
אחד הדברים החשובים ביותר, שלא לקחו בחשבון בתכנון בניית הרכבת הקלה, הם החולדות והעכברים. במהלך חפירות הרכבת הקלה, חופרים וקודחים באדמה ובכך פוגעים במחילות של החולדות. הסביבה הטבעית שלהם נפגעת, והם מתחילים לחפש מקום מסתור חדש. זו הסיבה שבמהלך החפירות אנו רואים יותר ויותר חולדות מסתובבות ברחובות, גם במהלך שעות האור, מה שלא מאפיין את החולדות כי הן חיות של לילה. המצב הקשה שנוצר עבורן, לא משאיר להן ברירה והן חייבות לצאת החוצה בכל מצב. המטרה העיקרית שלהם תהיה למצוא מקום מסתור עם זמינות למזון.

שבירת התשתיות באזור גוש דן, הוא חלק משמעותי בבעיית החולדות שמסתובבות אצלנו ברחובות, בעסקים, בבניינים ואפילו בתוך הבתים. "ברגע שאתה שובר תשתיות ופוגע בטריטוריה הטבעית של המכרסמים, אתה חייב לטפל בכל האזור באמצעות רעלים נגד חולדות ועכברים" אומר אורן זיסמן, מדביר מוסמך בעל ניסיון וידע רב בתחום הדברת החולדות.

"הסיבה לכך, ממשיך, ברגע שחופרים ופוגעים להם במחילות, החולדות מתחילות לחפש בית חדש שישמש עבורן למחסה. אם לא נשתמש ברעלים בצורה אינטנסיבית, החולדות יטיילו ברחובות, יחפשו אוכל מחוץ לחניות ובתי עסק, חדרי אשפה של בניינים ולעיתים אפילו יטפסו לתוך הבית, ורק בשביל למצוא מזון, קרוב למקום המחייה החדש שלהן. אזור שלא יטופל ברעלים נגד חולדות, יסבול".

הדברה נגד חולדות ועכברים ברעלים, תתבצע בצורה מפוקחת ומבוקרת באמצעות תיבות האכלה בטיחותיות בכל האזור הנגוע, טיפול במחילות קיימות, פיזור רעלים בבורות ביוב ועוד.
הדברת חולדות באמצעות רעלים מצמצמת משמעותית את אוכלוסיית המכרסמים בסביבה הרצויה. טיפול ושמירה על ניקיון סביבת המגורים או הרחוב, ישמרו על תוצאה של שקט מחולדות ועכברים לתקופה ממושכת. מסביר אורן זיסמן. בתקופה זו, שחפירות הרכבת הקלה בשיאה בכל אזור המרכז והגשם כבר כאן, מומלץ מאוד לטפל באזורים עם נגיעות גבוהה של חולדות ועכברים, רגע לפני שהם נכנסים אליכם הביתה.

מי אחראי לטפל בבעיית החולדות שנוצרה?

תשתיות הערים שבהן מתבצעות עבודות הרכבת הקלה, לא תמיד טופלו בצורה מקסימלית נגד חולדות ועכברים. את התוצאה אנחנו רואים ומרגישים כיום בשטח. הטיפול שמספקות העיריות נגד בעיות מכרסמים לא תמיד מספיק אינטנסיבי, וברוב המקרים לא יעיל.
תושבים רבים, בערים שונות, חוזרים ומתלוננים לעירייה על חולדות ועכברים שנכנסים אליהם הביתה או על נוכחות מוגברת של חולדות ברחובות בשעות הערב, אך מרגיש שדבר לא קורה. "העיריות כן עושות את המקסימום שהן יכולות במסגרת ההסכמים שיש להן מול חברות הדברה שונות, הבעיה היא שהחוזים סטנדרטיים ומתייחסים לכמות מינימלית של קריאות, וכך גם הטיפול" מסביר אורן. "טיפול יעיל נגד חולדות ועכברים אורך זמן, ומצריך טיפול אינטנסיבי הכולל בקרה אחת לשבוע וכמות גדולה של רעלים עד לדילול משמעותית של אוכלוסיית המכרסמים, אחרת לא יהיו תוצאות".

הבניין מלא בחולדות ואתם לא יודעים מה לעשות?

אם אתם מתגוררים בסביבה בה מתבצעות עבודות להקמת הרכבת הקלה, מומלץ עבורכם להזמין שרותי הדברת חולדות באופן פרטי ולא לסמוך רק על הטיפול של העירייה.
"בזיסמן הדברות, פועלים במספר שיטות לדילול אוכלוסיית המכרסמים בבניין מגורים משותף", אומר אורן:

  1. נציב תיבות האכלה עם רעלים במקלט, חדר אשפה, מחסנים ומסביב לבניין.
  2. פתיחת בורות ביוב וקשירת רעלים בתוך הביובים.
  3. ניטור מחילות וטיפול מתאים
  4. הצבת מלכודת בתוך הבניין במידה ויש צורך.

כאשר מדבירים חולדות באמצעות רעלים, חייבים לבקר את התיבות ולבדוק את רמת הנגיעות לאחר כשבועיים, מדביר צריך להגיע ולבדוק אם אכלו את הרעלים שהוצבו, במידה והרעל לא נאכל, לא יהיו תוצאות. חשוב לדאוג שהחולדות כן יוכלו את הרעל, וכמה שיותר ממנו. במידה ובביקורת שלאחר שבועיים נאכלו כל הרעלים, סימן לנגיעות גבוהה ולכן חשוב למלא את הכל ברעלים מחדש ולחזור על הפעולה עד שכל החולדות בסביבה מתות.

הדברת חולדות באמצעות רעלים לוקחת זמן. חשוב להבין ולדעת שרעל משפיע על החולדה רק לאחר מספר ימיים ולא מיד שאכלה ממנו. עוד דבר שחשוב לדעת, חולדות אוכלות במחזורים, קודם יוצאים הבוגרים, אחר כך הנשלטים ולבסוף הצעירים. הסיבה לכך היא אמצעי זהירות. בכך הן מוודאות שאין סכנה וניתן לתת לצעירים לצאת לחפש מזון. בגלל זה לרעל לוקח זמן, אם ההשפעה הייתה מידית, שאר המחזורים לא היו יוצאים לחפש מזון, הן מבינות שיש סכנה, ולא ניתן היה להיפטר מהן, והן היו ממשיכות להטריד ולהפחיד אותנו.

איך בוחרים מדביר חולדות?

כיום יש לא מעט חברות הדברה שמספקות את כלל עבודות הדברה, אז איך נדע את מי להזמין? תחילה, יש לבדוק ולוודא שמדביר החולדות שאתם מזמינים בעל רישיון הדברה ולא מדובר בחאפר שהגיע להניח מלכודת וללכת. שנית, חשוב למצוא איש מקצוע אמין ומקצועי שידע לספק את התוצאה. יש הרבה מקרים שבהם הוזמנו לוכדי חולדות ופרט להצבת מלכודות, לא עשו דבר. וכך גם היו התוצאות.
אז איך נזמין מדביר חולדות אמין ומקצועי אתם שואלים? בודקים ברשת. היום חיפוש קל ייתן לנו מידע רב.

את מי מומלץ לא להזמין?

  1. מדביר ללא שם- פורטל הדברות, בדרך כלל המדביר ישלם כסף תמורת העבודה.

הפורטלים מייצגים הרבה מדבירים במחירים נמוכים יחסית, אך עם מעט ידע וניסיון בתחום ההדברה. במצב כזה, הלקוח מקבל מחיר זול אבל יחד אתו אין לו אפשרות לדעת מי איש המקצוע שיגיע אליו ומה באמת הביקורות עליו ועל עבודתו. לפעמים יכול להיות חתול בשק.

  1. חיפשת ברשת ומצאת יותר מידי ביקורות שליליות? תחשוב פעמיים

אם אתם מחפשים שרותי הדברת עכברים או חולדות עם חברה אמינה ומקצועית, ניתן לפנות למידע וייעוץ לזיסמן הדברות.

אורן מספר: "אצלנו בזיסמן הדברות, כל המדבירים רוכשים ידע והכשרה מקצועית בשטח, בחברתנו עובדים עם תכשירים מקצועיים והכי חדשים בשוק. חומרי הדברה ללא ריח ולא מצריכים יציאה ממושכת מהבית, ככה שניתן תמיד לחזור לשגרה במהרה. אצלנו תזכו לשרות מקצועי, אדיב ובמחיר הגון תמיד.
נשמח לעמוד לשרותכם", זיסמן הדברות השקט שלך ממזיקים.