זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת תיקנים בחולון עם מדביר מוסמך כולל אחריות

אין דבר מטריד יותר ומרתיע יותר מתיקנים. אם אתם מתגוררים בחולון וגיליתם שיש בביתכם תיקנים שבוודאי מעוררים בכם תחושת גועל ורתיעה וכן לא פעם בוודאי מפחידים אתכם, חשוב מאוד שתפנו לשירותי הדברה בחולון הידועים כמקצועיים ומנוסים בכלל ההדברות, לרבות הדברות תיקנים. חשוב מאוד שתדעו שישנם סוגים שונים של תיקנים ובכדי להדביר אותם בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד שתבחרו מדביר בחולון אשר יודע כיצד לזהות את סוג התיקן ולהתאים את שיטת ההדברה הטובה והיעילה ביותר לצורך העלמתו מביתכם.

אין דבר מרתיע יותר מתיקנים. ישנם אנשים שפוחדים מתיקנים וישנם לא מעט אנשים שתיקנים פשוט מרתיעים אותם מאוד ויוצרים תחושת גועל אצלם. העלמת תיקנים מהבית לא מתבססת על ריסוס עצמאי של התיקנים בכל פעם שאתם נתקלים בהם, אלא ביצוע פעולות יסודיות יותר לצורך העלמת התיקנים כולם מביתכם. חשוב מאוד לדעת שתיקנים הם הרבה מעבר לחרק שמעורר גועל או פחד, אלא הוא יכול לפגוע באופן מהותי בבריאותם של דיירי הבית. לא מעט מהתיקנים חיים בביוב ובמקומות לא היגייניים ולכן הם יכולים להעביר מחלות לכל בית שהם מגיעים אליו. שירותי הדברה בחולון לצורך הדברת התיקנים בביתכם אינם רלוונטיים רק לצורך העלמת התיקנים שיוצרים אצלכם תחושת גועל, אלא גם בכדי לשמור על הבריאות שלכם ושל כל בני ביתכם.
שרותים נוספים בחולון:  לוכד חולדות בחולון, לוכד עכברים בחולון.

סוגי תיקנים שמדבירים

על אף שאתם לא בהכרח תצליחו לזהות את הסוגים השונים של התיקנים כי הם יראו בעינכם אותו הדבר לחלוטין. מדביר מקצועי ידע לזהות את סוגי התיקנים השונים ולהתאים את סוג ההדברה הרלוונטי בהתאם לסוג. כיום ניתן למצוא תיקנים כגון: תיקן אמריקאי אשר ידוע כתיקן הנפוץ ביותר בבית הישראלי. מדובר על תיקון שמגיע מבורות הביוב וכן מתעופה מבחוץ ואוהב לשהות במקומות רטובים ולחים ולכן ניתן למצוא אותו בעיקר במקלחת הביתית. התיקן האמריקאי פועל בעיקר בחודשי הקיץ. סוג נוסף של תיקן הוא התיקן הגרמני הקטן אשר מגיע בעיקר מבחוץ. אם אספתם לביתכם משהו מהרחוב, הגיוני מאוד שהתיקן נכנס יחד עם הדבר שהכנסתם לביתכם. מדובר על תיקן קטן יותר מהאמריקאי אך הוא עדיין מהווה מטרד ויכול לפגוע בבריאות דיירי הבית.

כיצד מדבירים תיקנים?

אם גיליתים תיקנים בביתכם שבחולון זה הזמן לבצע הדברה בחולון על ידי מדביר מקצועי ומנוסה. הדברת תיקנים מתבצעת באמצעות חומרי הדברה אשר מתבססים על חומרים רגילים לחרקים אך פחות רעילים לשאר הסביבה. הדברת תיקן אמריקאי מתבססת באמצעות ריסוס של החומרים המדוברים על הרצפה ובמקומות הנגועים בתיקן. לפני הדברה מעין זאת יש להזיז את הרהיטים למרכז החדר. הדברה של תירן גרמני תתבצע באופן דומה אך תבוא לידי ביטוי בעיקר במקומות שבהן ניתן למצוא את התיקן הגרמני. שימוש בחומרי ההדברה עלול להיות מסוכן ולכן, חשוב מאוד לצאת מהבית במשך זמן ההדברה וגם לאחר פרק זמן כלשהו מתום ההדברה. כאשר חוזרים לבית יש לשטוף אותו היטב.
הדברה בחולון המתבצעת על ידי מדביר מקצועי בתחום הדברת תיקנים, תסייע לכם להיפטר תוך זמן קצר מאוד מהתיקנים שבביתכם.
למידע נוסף וייעוץ בחינם התקשרו עוד היום!
זיסמן הדברות- השקט שלך ממזיקים