זיסמן הדברות לוגו רוחב

לוכד עכברים בראשון לציון

תוכן עניינים

לוכד עכברים בראשון לציון – לוכד עכברים 24/7 זיסמן הדברות

אנו מציעים שירות של לוכד עכברים בראשון לציון ומסבירים מהו אופן הטיפול היעיל ביותר עבורך. הסיבה לכך היא שלכידת עכברים מצריכה ידע ושיטות שונות על מנת באמת להצליח ללכוד את העכבר שפלש אליכם הביתה.
אם אתם רוצים לבדוק על שיטות ההדברה השונות ועל מה בדיוק חשוב לדעת אתם יכולים לקבל את המידע החשוב ביותר. אם אתם רוצים ללכוד את העכבר שנכנס אליכם הביתה אתם צריכים להבין שחשוב לבצע גם הדברה גם אחרי שלוכדים את העכבר. קבלו את המידע החשוב ביותר על לוכד עכברים בראשון לציון.

הדבר הראשון שאתם רוצים הוא לבדוק לגבי השירות של לוכד עכברים בראשון לציון ולהבין אם הוא יכול לבצע את כל סוגי ההדברה. הסיבה לכך היא שבמקרים שצריך לבצע הדברה לפעמים הדברה רגילה לא מספיקה וחשוב להשתמש במספר שיטות כדי למנוע ממזיקים להיכנס לחצר שלכם.
אם אתם לא בטוחים לגבי סוג ההדברה ואיך אפשר למנוע ממזיקים להיכנס אתם יכולים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל את המידע על הדברה ירוקה.
הדבר הראשון שצריך לבצע הוא ללכוד את העכבר. מדביר שמבצע את הלכידה לרוב משמש במלכודות שלא יגרמו לפגיעה במזיקים. המדביר יכול להסביר לכם לפני שהוא מבצע את ההדברה מה בדיוק השיטות שהוא רוצה לעבוד איתם כדי ללכוד את העכבר. הסיבה לכך שבמקרים רבים מדובר על שיטה שיכולה ללכוד את המזיקים בלי לפגוע בהם ולכן לקוחות מעדיפים לא לפגוע במזיקים.

המדביר יכול לעבוד עם מלכודות עם דבק שתלכוד בצורה הטובה ביותר את המזיקים בלי לפגוע בהם ואחרי שהוא ביצע את הלכידה המדביר יכול לשחרר אותם בטבע. יש מגוון סוגים שונים של הדברה לכן חשוב לבדוק על שירות של לוכד עכברים בראשון לציון שיודע לבצע גם את ההדברה. במקרים מסוימים כאשר מדובר על הדברה שתמנע ממזיקים להיכנס לחצר שלכם אפשר לעבוד עם הדברה ירוקה. במקרה שאתם רוצים לקבל את המידע על השיטה של ההדברה תקבלו את המידע החשוב ביותר.

כמה עולה לוכד עכברים בראשון לציון?

מחיר לכידת עכברים בראשון לציון נקבע לפי תנאי השטח.
אם מדבור בעכבר בבית, המחיר יהיה עבור לכידה\תפיסה\הרעלה של העכברים.
אם מדובר בעכברים בשטח בפתח כמו גינה, חצר, בניין מגורים משותף, אופן הטיפול יהיה ברעלים לתקופה של חודש לפחות. במצב של עכברים בשטח פתוח, אין אפשרות ללכוד את העכברים והסיבה לכך היא שיש אינסוף עכברים בשטחים פתוחים ולכידה של אחד, לא יפתור את הבעיה.

להלן מחירון ללכידת עכברים בראשון לציון בסיטואציות שונות:

איפה העכבר נמצא?

*המחיר לא כולל מע"מ

מחיר לוכד עכברים
עכבר בבית, עכבר בדירה החל מ- 400 ₪
עכבר במטבח החל מ- 400 ₪
עכברים בחצר, עכברים בגינה החל מ- 450 ₪
עכברים בגג רעפים החל מ- 450 ₪
עכברים בבורות ביוב החל מ- 450 ₪
עכברים בבית קרקע החל מ-500 ₪
עכברים בעסק החל מ-500 ₪
עכברים בבניין מגורים משותף החל מ-500 ₪
עכברים בשטח פתוח החל מ- 500 ₪

 

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

איך לוכדים עכברים?

  אופן לכידת עכבר
מלכודת קפיץ לכידת עכברים באמצעות מלכודת קפיץ. יש להניח את המלכודת בצמוד לקירות עם פיתיון טרי. מומלץ להניח את המלכודות בשעות הלילה. בדרך כלל הלכידה תהיה בבוקר או ביום למחרת.
מלכודת דבק לכידת עכברים באמצעות מלכודת דבק עם פיתיון. מלכודת דבק חזקה שמיועדת לתפוס את העכבר בזמן שיטוט. המלכודת בצורת דף ויש להניח אותה על הריצפה בצמוד לקיר. על המלכודת יש להניח פיתיון טרי ולחכות בבוקר לתוצאות.
מלכודת דלת לכידת עכברים בצורה הומנית. מלכודת עכברים עם דלת שבתוכה שמים פיתיון שימשוך את העכבר פנימה. לאחר שהעכבר יכנס לתוך המלכודת, הדלת תסגר. לאחר הלכידה, יש לשחרר את העכבר בשטח בפתוח לפחות ק"מ מהבית.
פיזור רעל בתיבות האכלה לכידת עכברים באמצעות תיבות האכלה עם רעלים. הרחקת עכברים בטוחה לאדם והסביבה עם תוצאות לטווח ארוך. העכברים נכנסים לתוך תיבות האכלה, אוכלים מהפיתיון הרעיל וממשיכים בדרכם. לאחר מספר ימיים ימותו במחילות שלהם.

מה שיטות הטובות ביותר להדברה בראשון לציון

קיימות מספר שיטות של הדברה בראשון לציון שאתם עודים:
השיטה הראשונה היא הדברה ירוקה שעובדת עם חומרים ידידותיים לסביבה. הדברה ירוקה היא סוג ההדברה המוכרת ביותר כי לקוחות מעדיפים לקבל הדברה שלא פוגעת בסביבה. דבר נוסף שחשוב גם לבדוק לפני שמבצעים את ההדברה הוא לגבי החומרים שעובדים איתם. למרות שמדובר על הדברה ירוקה חשוב לבדוק על החומרים כדי לוודא שמדובר בחומרים הטובים ביותר. כאשר מבצעים הדברה ירוקה אתם תקבלו את ההדברה בצורה הטובה ביותר וגם במידה ואתם תבדקו אתם תגלו שהחומרים לא רעילים. חשוב מאוד לבדוק עם המדביר לגבי החומרים שהוא עובד איתם כדי לוודא שהוא עובד עם החומרים הטובים ביותר שגם יכולים לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר.

לוכד עכברים בראשון לציון יכול לבצע את ההדברה גם לאחר שהוא לכד את העכבר כי במקרה שהוא משתמש בחומרי הדברה טובים הם יכולים למנוע ממזיקים להיכנס אליכם לחצר. חשוב מאוד להבין שמדובר על חומרים שיכולים למנוע מחרקים שונים להיכנס אליכם לחצר ולכן לקבל את סוג ההדברה הטובה ביותר בלי לגרום לפגיעה בסביבה. חשוב לבדוק על מה כולל החומרים של ההדברה כי במקרים מסוימים מדובר על חומרים שיכולים להיות רעילים במידה ונוגעים בהם ולכן חשוב לבדוק עם בעל המקצוע לגבי החומרים שהוא רוצה לעבוד איתם. צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר ושירות ברמה הגבוהה ביותר.
לא יודעים מדבור בחולדה או עכבר? למידע על לוכד חולדות בראשון לציון לחצו כאן.

הדברה בראשון לציון
הדברה בראשון לציון

הדברה ירוקה

לפני שמזמינים שרותי הדברה בראשון לציון חשוב לבדוק שאתם מבצעים הדברה שיכולה להיות עם חומרים ידידותיים לסביבה כדי שתוכלו לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר. גם לאחר הלכידה של המזיקים חשוב לבדוק שאתם מקבלים שירות שימנע ממזיקים להיכנס לחצר שלכם ולכן חשוב להבין על השיטות השונות של ההדברה.
במידה ואתם רוצים אתם יכולים לקבל מידע על הדברה אורגנית שיכולה להיות מתאימה להדברה של מזיקים מסוימים והיא עובדת עם חומרים טבעיים שלא יגרמו לפגיעה במזיקים. שימוש בסוגים שונים של הדברה יכולים למנוע מחרקים להיכנס אליכם לחצר אבל בלי לפגוע בהם. מדביר שרוצה לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר יכול להסביר לכם גם על שיטות של הדברה שלא יפגעו במזיקים ויבצעו את ההדברה שתמנע ממזיקים שונים להיכנס לחצר שלכם.
צרו קשר עוד היום וקבלו כבר עכשיו את המידע החשוב ביותר על הדברה ירוקה ותבינו מה חשוב לבדוק בשביל לקבל את המידע על סוגי ההדברה שונים ולקבל את השירות ברמה הגבוהה ביותר.
זיסמן הדברות– השקט שלך מעכברים בבית!

מה מחיר של לוכד עכברים בראשון לציון?

מחיר של לוכד עכברים בראשון לציון מתחיל מ-400 ש"ח, המחירון המלא באתר.

למה דווקא לוכד עכברים מראשון לציון?

לוכד עכברים שגר בראשון לציון יהיה זמין יותר לתושבי העיר, ובגלל הקירבה הפיזית ללקוחות, המחיר יהיה גמיש יותר.

איך בוחרים לוכד עכברים בראשון לציון?

לוכד עכברים בראשון לציון צריך להיות בעל רישיון הדברה בתוקף ועל שמו בלבד. לוכד עכברים מקצועי, יהיה בעל דירוג גבוהה בגוגל ובטח עם מלא סיפורים טובים בפייסבוק- מומלץ לבדוק ברשתות.

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: