זיסמן הדברות לוגו רוחב

לוכד עכברים בנתניה עם ניסיון וידע רב 24/7 במחיר לכל כיס!

יש לכם עכבר בבית ואתם רוצים לקבל שירות של לוכד עכברים בנתניה כדי ללכוד את העכבר בצורה הטובה ביותר.
שימוש במלכודות שלא פוגעות במזיקים יכולות לאפשר למדביר לבצע את הלכידה של המזיקים בלי לפגוע בהם ולשחרר אותם בטבע.
כאשר אתם רוצים לבדוק על לוכד עכברים בנתניה חשוב להבין האם מדובר על בעל מקצוע שיש לו ניסיון רב והוא ידע לבצע את ההדברה הטובה ביותר. הסיבה לכך היא שאתם רוצים לקבל את השירות שלב עלי המקצוע הטובים ביותר שידעו גם לבצע את הלכידה של העכבר וגם לבצע את ההדברה. חשוב לבצע את ההדברה גם לאחר הלכידה של המזיקים כי במקרים מסוימים חשוב לוודא שמבצעים הדברה שתגרום למניעה של המזיקים השונים.
במידה ואתם רוצים לקבל מידע על לוכד עכברים בנתניה אתם יכולים לבדוק על המלצות של לקוחות שהוא כבר ביצע את העבודה. אם תבדקו על המלצות אתם תוכלו להבין אם מדובר במדביר שיש לו את הידע כדי להדביר את החצר שלכם ולהשתמש בחומרים הטובים ביותר.
חשוב מאוד לבדוק מה בדיוק ההדברה שהוא רוצה לבצע כי במקרים מסוימים כאשר משתמשים בחומרים שיכולים להיות רעילים צריך לוודא שלא נוגעים בחומרים.
לא בטוחים אם מדבור בעכבר או חולדה? חייגו אלינו- הייעוץ חינם!

איך לוכדים עכברים?

  אופן לכידת עכבר
מלכודת קפיץ לכידת עכברים באמצעות מלכודת קפיץ. יש להניח את המלכודת בצמוד לקירות עם פיתיון טרי. מומלץ להניח את המלכודות בשעות הלילה. בדרך כלל הלכידה תהיה בבוקר או ביום למחרת.
מלכודת דבק לכידת עכברים באמצעות מלכודת דבק עם פיתיון. מלכודת דבק חזקה שמיועדת לתפוס את העכבר בזמן שיטוט. המלכודת בצורת דף ויש להניח אותה על הריצפה בצמוד לקיר. על המלכודת יש להניח פיתיון טרי ולחכות בבוקר לתוצאות.
מלכודת דלת לכידת עכברים בצורה הומנית. מלכודת עכברים עם דלת שבתוכה שמים פיתיון שימשוך את העכבר פנימה. לאחר שהעכבר יכנס לתוך המלכודת, הדלת תסגר. לאחר הלכידה, יש לשחרר את העכבר בשטח בפתוח לפחות ק"מ מהבית.
פיזור רעל בתיבות האכלה לכידת עכברים באמצעות תיבות האכלה עם רעלים. הרחקת עכברים בטוחה לאדם והסביבה עם תוצאות לטווח ארוך. העכברים נכנסים לתוך תיבות האכלה, אוכלים מהפיתיון הרעיל וממשיכים בדרכם. לאחר מספר ימיים ימותו במחילות שלהם.

כמה עולה לוכד עכברים בנתניה?

מחיר לכידת עכברים בנתניה נקבע לפי תנאי השטח.
אם מדבור בעכבר בבית, המחיר יהיה עבור לכידה\תפיסה\הרעלה של העכברים.
אם מדובר בעכברים בשטח בפתח כמו גינה, חצר, בניין מגורים משותף, אופן הטיפול יהיה ברעלים לתקופה של חודש לפחות. במצב של עכברים בשטח פתוח, אין אפשרות ללכוד את העכברים והסיבה לכך היא שיש אינסוף עכברים בשטחים פתוחים ולכידה של אחד, לא יפתור את הבעיה.
להלן מחירון ללכידת עכברים בנתניה בסיטואציות שונות:

 

איפה העכבר נמצא?

*המחיר לא כולל מע"מ

מחיר לוכד עכברים בנתניה
עכבר בבית, עכבר בדירה החל מ- 400 ₪
עכבר במטבח החל מ- 400 ₪
עכברים בחצר, עכברים בגינה החל מ- 450 ₪
עכברים בגג רעפים החל מ- 450 ₪
עכברים בבורות ביוב החל מ- 450 ₪
עכברים בבית קרקע החל מ-500 ₪
עכברים בעסק החל מ-500 ₪
עכברים בבניין מגורים משותף החל מ-500 ₪
עכברים בשטח פתוח החל מ- 500 ₪

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים לוכד עכברים בנתניה?

חשוב לבדוק שהמדביר מבין ויודע לבצע את הדברת עכברים באופן מקצועי ומיומן. אם מדובר על הדברה ירוקה הוא יכול לעבוד עם החומרים הטובים ביותר שיבצעו את ההדברה בלי לגרום נזק לסביבה. שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה יכולים לתת לכם את ההדברה הטובה ביותר. הדברה ירוקה נגד עכברים לא קיימת. הדרך ההומנית ללכוד עכברים היא באמצעות הידיים או מלכודות הומניות יעודיות.

מהן השיטות השונות להדברה נכונה

השיטה המוכרת ביותר של ההדברה עכברים היא באמצעות מלכודות או רעלים, שרוב המדבירים מעדיפים לעבוד איתה. כשמדובר בהדברה נגד חרקים ומזיקים נדביר בדרך כלל באמצעות ריסוס. מדובר על שיטה שעובדת עם חומרים שלא מזיקים לסביבה יכולה למנוע ממזיקים להתקרב לחצר. שימוש בהדברה אורגנית יכול לתת פתרון טוב להדברה של חרקים. חשוב לבדוק לפני שמבצעים את ההדברה לגבי החומרים כי במקרים מסוימים ההדברה יכולה להתאים ובחלק מהמקרים צריך להשתמש בחומרים נוספים.
הדברה ירוקה היא הדברה באמצעות חומרים מפוקחים במינונים מבוקרים וחלה חובה על כל מדביר לעבוד רק עם חומרים מסוג זה. במקרה של הדברה ירוקה חשוב מאוד להבין את משמעות המונח, כי בכל זאת מאחריו עומד חומר שמכיל בתוכו רעלים, אך מבוקרים.
כאשר מדובר על הדברה ירוקה אתם יכולים לבדוק על החומרים כדי לוודא שמדובר על חומרים שלא יגרמו נזק לסביבה והם יהיו חומרים טובים שיכולים לספק את ההדברה של חרקים שונים כדי למנוע מהם להיכנס לחצר וגם לבדוק שמדובר על חומרים שהם ידידותיים לסביבה.

לוכד עכברים בנתניה

לוכד עכברים מומלץ בנתניה

כאשר מדובר על הדברה חשוב לבדוק על הניסיון של המדביר כי אתם רוצים לוודא שהוא מבצע את העבודה בצורה שמצד אחד תמנע ממזיקים להתקרב לחצר שלכם וגם לבדוק שהוא עובד עם חומרים איכותיים. שימוש בחומרים שיכולים למנוע מחרקים להיכנס וגם על חומרים שהם ידידותיים לסביבה יכולים להיות הדרך הטובה ביותר כדי למנוע ממזיקים להיכנס לחצר שלכם. תבדקו עם המדביר שהוא עובד במספר שיטות שונות כי אם אתם רוצים לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר חשוב לבדוק שהוא יבצע הדברה ירוקה. בנוסף אתם יכולים לקבל את המידע החשוב על מה בדיוק השיטה שהוא משתמש בה כי במידה שהמדביר ישתמש במספר שיטות הוא יכול למנוע ממזיקים להתקרב וגם לעבוד עם חומרים איכותיים שיבצעו את ההדברה בצורה הטובה ביותר וימנעו כניסה של חרקים שונים. חשוב להבין על השיטות כי אם תבחרו את השיטה המתאימה לכם תוכלו לקבל את ההדברה הטובה ביותר.

לוכד עכברים בנתניה

זיסמן הדברות לוכד עכברים מקצועי בנתניה

שירות של לוכד עכברים בנתניה יכול לספק לכם את הלכידה של העכבר תוך מספר דקות ולכן אם אתם רוצים להבין עוד על השירות אתם יכולים לבדוק אם הוא גם מבצע את ההדברה. אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף אתם יכולים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר.
זיסמן הדברות לוכד עכברים בנתניה 24/7- זמינות מהיום להיום!

כמה עולה לוכד עכברים בנתניה?

לכידת עכברים בנתניה תעלה החל מ-400 ש"ח ותלוי בתנאי השטח. למחירון המלא כנסו לאתר שלנו. ייעוץ ללא עלות או התחייבות- התקשרו עוד היום!

האם אם לוכדים עכברים גם בנתניה?

אנו מספקים שרותי לכידת עכברים לתושבי נתניה והסביבה. שרות זמין ומהיר במחיר לכל כיס. ייעוץ חינם ללא עלות או התחייבות- התקשרו עוד היום

האם עכברים מסוכנים?

עכבריםלא יתקפו את האדם אלא אם יחושו סכנה לחייהם. חיים בקרב עכברים מסוכנת לבריאות, הם מעבירים הרבה מחלות. אם יש לכם עכברים בבית, יש לטפל בבעיה בדחיפות. למידע נוסף, בקרו באתר שלנו.