זיסמן הדברות לוגו רוחב

לוכד עכברים בבת ים

אם אתם רוצים למצוא לוכד עכברים בבת ים שיעזור לכם למנוע ממזיקים להיכנס אליכם הביתה אפשר כבר עכשיו לקבל מידע על בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אתם תקבלו את כל המידע החשוב על ההדברה. בנוסף הם יבצעו הלכידה את העכברים בצורה הטובה ביותר. כאשר מדובר על שירות של לוכד עכברים מדובר בשירות של איש מקצוע שמגיע אליכם הביתה ויבצע לכידה של העכבר.

המדביר יכול לעבוד עם שיטות שונות כדי לבצע את הלכידה של העכבר. כאשר מדובר על מדביר הוא יכול לבצע את הלכידה של העכבר בצורה הטובה ביותר ולהשתדל לא לפגוע בעכבר לכן שימוש במלכודות הוא הפתרון הטוב ביותר שיכול לעזור ללוכד עכברים. שימוש בשיטות מסוימות יכול לגרום למדביר גם ללכוד אותו בלי לפגוע בו.
לא יודעים אם מדובר בחולדה או עכבר? למידע נוסף על לוכד חולדות בבת ים במאמר הבא.

איך לוכדים עכברים?

אופן לכידת עכבר
מלכודת קפיץ לכידת עכברים באמצעות מלכודת קפיץ. יש להניח את המלכודת בצמוד לקירות עם פיתיון טרי. מומלץ להניח את המלכודות בשעות הלילה. בדרך כלל הלכידה תהיה בבוקר או ביום למחרת.
מלכודת דבק לכידת עכברים באמצעות מלכודת דבק עם פיתיון. מלכודת דבק חזקה שמיועדת לתפוס את העכבר בזמן שיטוט. המלכודת בצורת דף ויש להניח אותה על הריצפה בצמוד לקיר. על המלכודת יש להניח פיתיון טרי ולחכות בבוקר לתוצאות.
מלכודת דלת לכידת עכברים בצורה הומנית. מלכודת עכברים עם דלת שבתוכה שמים פיתיון שימשוך את העכבר פנימה. לאחר שהעכבר יכנס לתוך המלכודת, הדלת תסגר. לאחר הלכידה, יש לשחרר את העכבר בשטח בפתוח לפחות ק"מ מהבית.
פיזור רעל בתיבות האכלה לכידת עכברים באמצעות תיבות האכלה עם רעלים. הרחקת עכברים בטוחה לאדם והסביבה עם תוצאות לטווח ארוך. העכברים נכנסים לתוך תיבות האכלה, אוכלים מהפיתיון הרעיל וממשיכים בדרכם. לאחר מספר ימיים ימותו במחילות שלהם.

מה השיטות של לוכד עכברים בבת ים

השיטה הראשונה והמוכרת ביותר כדי ללכוד עכבר הוא להשתמש במלכודות של דבק, שימוש במלכודת עם דבק יכול לגרום לעכבר להיתפס בצורה הטובה ביותר בלי לפגוע בו. חשוב מאוד לוודא שהמדביר שמבצע את לכידת העכברים עובד עם מלכודות שהם ידידותיות לסביבה. הסיבה לכך שאתם רוצים שהדברה גם תבוצע בצורה הטובה ביותר ולקבל שירות מקצועי של מדביר שמשתמש בחומרים הטובים ביותר.

לכידת עכבר במלכודת דבק
לכידת עכבר במלכודת דבק
הדברת עכברים במלכודת דבק
הדברת עכברים במלכודת דבק
צואה של עכבר
צואה של עכבר
רעל נגד עכברים
רעל נגד עכברים

הדברה ירוקה נגד עכברים

חשוב לעבוד על הנקודות שילכדו את העכבר בצורה הטובה ביותר ולא יפגעו בעכבר. דבר נוסף כאשר אתם רוצים לבדוק על לוכד עכברים הוא לבדוק מה בדיוק השיטה עובד אתה. במקרים מסוימים מומלץ לבצע הדברה נגד מזיקים היא שכאשר אתם נתקלים בעכבר בבית מדובר על תהליך לא נעים שאתם רוצים למנוע אותו לכן חשוב מאוד לבדוק עם המדביר לגבי הדברה שתמנע מעכברים להיכנס לחצר.

מה המחיר של הדברה בעיר בת ים

מחיר לכידת עכברים בבת ים נקבע לפי תנאי השטח. אם מדבור בעכבר בבית, המחיר יהיה עבור לכידה\תפיסה\הרעלה של העכברים.
אם מדובר בעכברים בשטח בפתח כמו גינה, חצר, בניין מגורים משותף, אופן הטיפול יהיה ברעלים לתקופה של חודש לפחות. במצב של עכברים בשטח פתוח, אין אפשרות ללכוד את העכברים והסיבה לכך היא שיש אינסוף עכברים בשטחים פתוחים ולכידה של אחד, לא יפתור את הבעיה.
להלן מחירון ללכידת עכברים בבת ים בסיטואציות שונות:

איפה העכבר נמצא?

*המחיר לא כולל מע"מ

מחיר לוכד עכברים בבת ים
עכבר בבית, עכבר בדירה החל מ- 400 ₪
עכבר במטבח החל מ- 400 ₪
עכברים בחצר, עכברים בגינה החל מ- 450 ₪
עכברים בגג רעפים החל מ- 450 ₪
עכברים בבורות ביוב החל מ- 450 ₪
עכברים בבית קרקע החל מ-500 ₪
עכברים בעסק החל מ-500 ₪
עכברים בבניין מגורים משותף החל מ-500 ₪
עכברים בשטח פתוח החל מ- 500 ₪

המחיר של לוכד עכברים בבת ים יכול להשתנות כי כאשר מדובר על הדברה המחיר יכול להשתנות לפי סוג ההדברה. אם אתם רוצים להבין מה המחירים של הדברה אתם יכולים ליצור איתנו קשר ולקבל את המחירים השונים של ההדברה. אנחנו נסביר לכם מה חשוב לבצע כדי לקבל את ההדברה הטובה ביותרמחיר

הדברה בעיר בת ים

דבר נוסף שחשוב לוודא כאשר רוצים למצוא לוכד עכברים בבת ים הוא לוודא לגבי הניסיון שלו. במקרים מסוימים תוכלו לקבל בעלי מקצוע שיש להם ניסיון רב בתחום תוך מספר דקות יוכלו לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר.
חשוב מאוד לקבל המלצות של לקוחות קודמים כדי להבין מה בדיוק הניסיון של בעל המקצוע ולהבין האם הוא יודע לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר.
לכל מזיק יש הדברה ואופן טיפול שונה, יש הדברה בג'ל ויש הדברה בריסוס. לפני ביצוע ההדברה יש להבין מה סוג המזיק שיש לכם בבית ואיך הכי נכון לטפל בו. צריכים הדברה בבת ים? זיסמן הדברות לשרותכם!

מה המחיר של שירות לוכד עכברים בבת ים

המחירים של החדר חברים בבת-ים יכולים מאוד להשתנות ולכן חשוב מאוד לבדוק מה בדיוק סוג ההדברה שאתם רוצים לקבל. במידה ומדובר על עכבר אפשר להשתמש במלכודת פשוטה ולכן גם המחיר של המדביר יהיה זול יותר. חשוב מאוד להבין לפני שמבצעים את ההדברה מה בדיוק השלבים ואם המדביר יכול לתפוס את העכבר באופן מידי. בחלק מהמקרים שימוש במלכודות יכול לפתור את הבעיה ולמנוע מעכבר להיכנס ובמקרים מסוימים צריך לבצע הדברה מקיפה לכל החצר.

מה חשוב לדעת על הדברת עכברים

הדבר הראשון שאתם רוצים להבין שמדובר על תהליך של הדברה שכל סוג של חרקים צריך להשתמש בחומרים שונים. הסיבה לכך שיש חומרים שיכולים למנוע ממזיקים מסיימים להיכנס הביתה אבל לא ימנע ממזיקים גדולים כמו עכברים להיכנס, לכן חשוב מאוד לבדוק עם בעל המקצוע עוד לפני שהם מבצעים את ההדברה לגבי סוג ההדברה ולוודא שהוא יודע לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר.
צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר על לוכד עכברים בבת ים.
ייעוץ ומידע מקצועי שיעזור לכם להבין מה בדיוק התהליך ואיך לקבל את ההדברה הטובה ביותר.
לזיסמן הדברות– השקט שלך ממזיקים גם עם השירות ברמה הגבוהה ביותר.

כמה עולה לוכד עכברים בבת ים?

מחיר ללכידת עכבר בבת ים מתחיל מ-400 ש"ח ותלוי בתנאי השטח. למחירון המלא כנסו לאתר או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר בהתאם למקרה שלכם.

כמה זמן לוקח ללכוד עכבר?

לכידת עכברים יכולה לקחת מספר דקות ולפעמים מספר ימיים, הכל תלוי בתנאי השטח ובמספר העכברים שיש.

האם עכברים מסוכנים?

עכברים לא מסוכנים אבל הם מעבירים מחלות. הם מכרסמים הכל ומיד לאחר מכן עושים קקי ונתנים שתן, כאן נמצאים כל החיידקים והמחלות. חיים בקרב עכברים מסוכנות לבריאות. אם יש לכם עכברים בבית, צרו קשר עוד היום לפתרון הבעיה, בהתחייבות!