זיסמן הדברות לוגו רוחב

חיטוי משרדים נגד קורונה- מתי צריך?

נגיף הקורונה שהתפרץ במפתיע והשתלט על כל העולם, שינה את חיינו מן הקצה אל הקצה. לפתע, נאלצנו להסתגר בבית ולהגיע אל משרדי העבודה במשמרות. וזה עוד לא הכול, כי כעת אנו עסוקים בלחטא כל משטח – שולחן, כיסא או דלפק – על מנת לצמצם את הסיכוי להידבק.
מזל שעכשיו ישנם גם שירותי חיטוי משרדים נגד קורונה המוצעים על ידי חברה מקצועית.

מדוע כדאי לבצע חיטוי למשרד?

אמת, חיטוי משרדים נגד קורונה עלול במידה מסוימת לשבש את שגרת העבודה, אך פעולה זו חיונית לשמירה על בטחון העובדים ולמלחמה בנגיף. אלא כמה יתרונות שאפשר להפיק כתוצאה מהחיטוי:

• אתם לא צריכים לשבור את הראש – כי צוות של מדבירים מקצועיים מבצע את החיטוי הזה במקומכם.

• חיטוי באמצעות חומרים איכותיים – אלכוג'ל טוב לחיטוי הידיים ולמשטחים שונים כמו השולחן או הדלפק, אבל הוא לא יכול להבטיח את השמדתו של הנגיף. חומרי החיטוי שבהם משתמשים המדבירים, לעומת זאת, הותאמו כך שיוכלו לשמש למלחמה בנגיף. ואם לא די בכך, הרי שחומרים אלה עברו אישור מיוחד, וניתן להשתמש בהם ללא חשש.

• חיטוי למשרד בטוח יותר – אמנם נכון לעכשיו אין חובה לחטא את המשרדים מפני נגיף הקורונה, אך בהחלט רצוי לעשות זאת. משרד שבוחר להזמין שירותי חיטוי לקורונה נהנה מאמון גבוה יותר בקרב העובדים, שכן הם יכולים לבוא לעבודה מבלי לחשוש ולהידבק.

• פתרון טוב למשרדים גדולים – חיטוי נגד קורונה הוא הפתרון המושלם עבור משרדים גדולים שבהם יש תנועה רבה לא רק של העובדים, אלא גם של לקוחות.

איך מוצאים חברה לחיטוי נגד קורונה?

בדרך כלל, מומלץ לפנות לחברת הדברות המבצעת גם חיטוי משרדים נגד קורונה. זאת משום שלחברת הדברות יש ניסיון עם חומרים כימיים. כשם שהצוות שלה יודע לרסס את המשרדים נגד מזיקים כמו חולדות או תיקנים, כן הוא יודע להתמודד עם חומרים כימיים שנועדו להתמודד עם נגיף הקורונה הבלתי נראה. וכאן, כמובן, נדרש גם ידע מקצועי כדי לדעת באיזה חומר להשתמש. בחברת ההדברות בוחנים היטב את חומר החיטוי לפני השימוש ומקבלים אישור ממשרד ההגנה לאיכות הסביבה, לפני שבאים לבצע חיטוי במשרד.