זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברה לדירה חדשה

תוכן עניינים

הדברה לדירה חדשה- כל מה שצריך לדעת

לפני שנכנסים לדירה חדשה, רצוי מאוד לבצע הדברה בתור פעולה מניעתית. יש לכך כמה סיבות מרכזיות. קודם כל, אם מדובר במבנה שזה עתה סיימו לבנות אותו – ייתכן ובזמן הבנייה נכנסו מזיקים שונים לשטח הדירה ויש לסלקם. בנוסף לכך, זוהי פשוט הזדמנות מצוינת שבה איש עוד לא גר בבית החדש, וניתן להבטיח לפחות כמה חודשים שבהם הדירה תהיה נקייה ממזיקים. מאחר וריסוס של חומרי הדברה יכול לערב חומרים רעילים שמצריכים כמה ימים של פינוי הבית מיושביו, כאשר מבצעים הדברה לבית חדש בטרם נכנסים אליו – ניתן לחסוך את היציאה הכפויה מהבית.

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

סוגי הדברה לבתים חדשים

הדברה לדירה או בית חדש כדאי לבצע עם חברת הדברה מקצועית ומוסמכת. כך תוכלו להיערך לכניסה לדירה החדשה, ותוכלו לשמוע על מגוון פתרונות ההדברה שניתן לבצע לפני המעבר. סוג ההדברה השכיח ביותר לבתים חדשים הוא ריסוס מאסיבי של חומרי הדברה בכל שטח הבית. כך ניתן לוודא את קטילתם של ג'וקים, נמלים וסוגים אחרים של מזיקים שייתכן ונכנסו לדירה. כך גם ניתן להבטיח שגם אם מזיקים אלה לא נמצאים בבית, הם גם לא ייכנסו אליו בהמשך.

פעולת הריסוס מערבת בדרך כלל חומרים שהם רעילים גם לבני אדם, ולכן ניתן לנצל את הזמן שבו טרם נכנסתם לגור בבית. בנוסף לריסוס של כימיקלים רעילים, קיימות כיום שיטות הדברה שהן ידידותיות יותר לסביבה ופחות רעילות. ישנם חומרי הדברה "ירוקים" ואקולוגיים יותר, שריכוז הרעלים בהם הוא נמוך, ומסוכן למזיקים אך הרבה פחות לבני אדם ולחיות המחמד בבית.
אם ההשפעה הסביבתית של חומרי ההדברה חשובה לכם, תוכלו להתייעץ עם חברת ההדברה שבה בחרתם ולברר האם היא יכולה לעשות שימוש ב"הדברה ירוקה". בכל מקרה, ניתן להתאים חומרי הדברה רבים ושונים לכל פעולה של הדברה לבית חדש.

טיפים להדברה לפני כניסה לדירה חדשה

ישנם כמה טיפים שעל פיהם כדאי לבצע הדברה לפני כניסה לדירה חדשה. ראשית, חשוב לבצע את הריסוס של חומרי ההדברה בסדקים ובמקומות שיכולים לשמש מקום מחבוא ומסתור לתיקנים ולמזיקים שונים. בנוסף לכך, מומלץ מאוד לבצע ריסוס גם בפריטי הריהוט, כמו ספות וכורסאות. זאת במיוחד לאחר שמעבירים את פריטי הריהוט לתוך הדירה החדשה. מאחר וייתכן כי במהלך ההעברה הם היו חשופים למזיקים שונים.
הדבר האחרון שיש לעשות בעת ריסוס הדברה בבית חדש הוא ריסוס יסודי של פתחי הביוב שסביב הדירה. פתחי ביוב יכולים להוות מקום מחיה קורץ עבור סוגים רבים של מזיקים קטנים, ולכן מומלץ במיוחד לדאוג לריסוס של חומרי הדברה בקרבתם.

עלויות של הדברה לבית חדש

כאשר מזמינים חברת הדברה לביצוע הדברה לבית חדש, יש לקחת בחשבון את גודל הבית, ואת היקף ההדברה שתיעשה, כאשר מחשבים את המחיר של הפעולה. פרמטרים שונים כמו סוג חומרי ההדברה, כמות החדרים שבהם מתבצע הריסוס וכן ריסוס של אזורים חיצוניים לבית, יקבעו מה יהיה גובה הצעת המחיר שתוכלו לקבל.
מכיוון שיהיה מדובר בהצעת מחיר מותאמת אישית, לא ניתן לנבא מראש כמה תעלה ההדברה. ניתן להעריך כי באופן כללי תדרשו לשלם סכום שבין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים על פעולת ההדברה כולה.

הדברה בטוחה עם מדביר מוסמך עם רישיון הדברה

לפני שנכנסים לבית חדש, מומלץ מאוד לדאוג לביצוע הדברה כוללת בשטח הבית.
כך ניתן להבטיח שאם נכנסו מזיקים לבית טרם המעבר, הם יודברו, וכך ניתן גם להבטיח שהבית יהיה נקי ממזיקים לטווח זמן ארוך למדי.
לייעוץ או תאום הדברה התקשרו עוד היום!
זיסמן הדברות- השקט שלך ממזיקים!

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: