זיסמן הדברות לוגו רוחב

חיטוי משרדים נגד קורונה

תוכן עניינים

חיטוי משרדים נגד קורונה עם זיסמן הדברות

האם צריך לעשות חיטוי משרדים בכל מקום שבו היו חולי קורונה? האם חיטוי למשרד יכול לעזור? איך עושים חיטוי משרדים? וכמה זמן זה אורך? כל התשובות במאמר הבא.
חיטוי משרדים הופך להיות פופלרי בימים אלו בגלל בהלת הקורונה.
חיטוי משרדים לא היה נהוג קודם לכן וחבל. מטרת חיטוי המשרדים היא ניקיון מקסימלי בסביבת העבודה מכל סוגי החיידקים.
התוצאה, סביבת עבודה בטוחה, נעימה ונקיה יותר.
תדמינו שבמשרד שלכם אחד העובדים התגלה כחולה קורונה, אבל את הבידוד שלו התחיל באיחור, ועד שהתחיל את הבידוד עוד היה מגיע לעבודה ויושב איתך באותו משרד? האם תרגיש מוגן? האם תחזר למקום העבודה בבטחה?
הרי ידוע שהנגיף שורד לפחות 48 שעות על משטחים וניתן להעבירו ממקום למקום כשבאים איתו במגע.
אז מה מומלץ לעשות? נכון לכתיבת מאמר זה, אין חובה בישראל על חיטוי נרחב של מקומות הומי אדם.
לעמות זאת בעולם, אנו רואים יותר ויותר שיוצאים ומחטאים רחובות שלמים.
אז מה נכון לעשות? והאם העולם מגזים או שאנחנו מפספסים משהו?

עד כה, פעולת החיטוי נמנעו מבין הפעולות שהעולם נוקט לצורך בלימת ההתפשטות של חיידק הקורונה. חיטוי עם חומרים המכילים מעל 75% אלכוהול נמצאו כיעילים ועוזרים לעצור את ההפשטות הנגיף.
אנו בזיסמן הדברות , מבצעים שרותי חטוי משרדים עם חומרי חיטוי ומערפל קר הטובים בשוק. חיטוי למשרד עושים על מנת לחטא את המקום ובכך לדלל משמעותית את כמות החיידקים במשרדים. המטרה היא גם לנסות ולמנוע הדבקויות בתוך מקומות העבודה, שיכולים להוביל לסגירת חברות או מפעלים שלמים, וגם לתת שקט לעובדים שמגיעים לעבוד. מקום שעושים לו חיטוי יסודי על בסיס יום יומי ( בתקופה כזו) יכול לעזור לשגרת המשרדים ואולי אפילו למנוע מהעובדים להיות חולים.
חיטוי חובה למשטחים במשרדים הם: שולחנות אוכל, ידיות של דלתות, כיורים, שולחנות עבודה, מחשבים ומקלדות, מתגי תאורה, אסלות, ברזים , או כל משטח שבא במגע יד של אדם.

 

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

חיטוי משרדים תוך שמירה על בטיחות

הצוות של זיסמן הדברות מגיע כשהוא ממוגן ומצויד בציוד הטוב ביותר ובחומרי החיטוי והמכשור המתאימים והטובים ביותר בשוק. הנחיות משרד הבריאות מתעדכנות בזמן אמת באתר ובאפליקציה וניתן לעקוב אחר כל שינוי בכל זמן. שימו לב, האחריות היא עלינו, אם אתם מרגישים לא טוב, הישארו בבית, אם אתם יודעים שיש סיכוי שאתם נושאים את חיידק הקורונה, פעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועדכנו את כל אלו שבאתם איתם במגע. אנו בזיסמן הדברות מספקים שרותי חיטוי יסודיים ומקצועיים על פי ההנחיות הידועות לנו היום ממשרד הבריאות ומהפעולות שנעשות ברחבי העולם. אנו עובדים עם חומר חיטוי בשם קלין גארד, חומר החיטוי אינו רעיל ולא מסוכן לסביבה. התכשיר מתבסס על אמוניום רבעוני. החיטוי מתבצע ע"י מדביר מוסמך בעל רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה. פעולת החיטוי אינה דורשת רישיון, אך מצריכה ידע וניסיון בכל הנוגע לשימוש בחומרים כימיקליים ואופן החיטוי בצורה נכונה ויעילה. לאחר פעולת חיטוי המבנה, יש צורך באוור המבנה של שעה בלבד. לאחר מכן ניתן לחזור לפעילות רגילה. התוצאה לאחר החיטוי, היא ניקיון של 100% מחיידיקים.
צריכים חיטוי משרדים נגד חיידקים (כולל קורונה) בדחיפות?
התקשרו עוד היום להצעת מחיר הגונה ושרות על הצד הטוב ביותר.

אנו בזיסמן הדברות פועלים בצוות מקצועי ואמין שמבין את חשיבות בלימת התפשטות החיידקים, והקורונה במיוחד, ומציעים שרות הכי מקצועי שניתן במחיר הגון ונוח. הצוות של זיסמן הדברות מגיע כשהוא ממוגן ומצויד בציוד הטוב ביותר ובחומרי החיטוי והמכשור המתאימים והטוב ביותר בשוק. הנחיות משרד הבריאות מתעדכנות בזמן אמת באתר ובאפליקציה וניתן לעקוב אחר כל שינוי בכל זמן.
שימו לב, האחריות היא עלינו, אם אתם מרגישים לא טוב, הישארו בבית, אם אתם יודעים שיש סיכוי שאתם נושאים את חיידק הקורונה, פעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועדכנו את כל אלו שבאתם איתם במגע.

כמה זמן לוקח לעשות חיטוי משרדים?

הזמן לחיטוי משרדים תלוי בגודל המקום. לאחר שנדע את גודל המשרדים שלכם, נוכל לתת מענה לעניין הזמן. לאחר פעולת החיטוי היסודית למשרד , ניתן לחזור לפעילות רגילה לאחר שעה אחת. את כל המשרדים צריך לאוור למשך שעה אחת בלבד. חומרי החיטוי ללא סכנה לאדם או לסביבה.

כמה עולה לעשות חיטוי משרדים?

מחיר חיטוי משרדים תלוי בגודל המקום. אנו בזיסמן הדברות מציעים שרותי חיטוי החל מ- 5 ש"ח למטר מרובע.

האם חייבים לעשות חיטוי למשרד?

אין חובה לעשות חיטוי למשרד על פי הנחיות משרד הבריאות. אבל ניקיון והיגיינה מקסימלית בתקופה זו, תשמור על העובדים ועל המשרד כמה שניתן.

כמה פעמים צריך לעשות חיטוי למשרד?

חיטוי למשרד בתקופה רגילה, מומלץ לעשות אחת לחודש. בתקופה זו, שמסתובב חיידק הקורונה באוויר וידיע כי הוא מועבר על ידיד האדם, מומלץ לעשות חיטוי על בסיס יום יומי, או מספר פעמים בשבוע. לצערינו, חיטוי למשרד לא מגן על המשרד מפני הקורונה. פעולת החיטוי למשרד הורגת את כל החיידיקים הקיימים. אם לאחר פעולת החיטוי, יכנס עובד חולה למשרד, יהיה צורך בחיטוי המשרד בשנית.

מתי עושים חיטוי משרדים?

בתקופה רגילה, לפני פרוץ הקורונה, ההמלצה לעשות חיטוי משרדים אחת לחודש. פעולת החיטוי נעשת בסוף יום העבודה, על מנת לעשות חיטוי ליום שהיה ולקבל את המשרדים ביום למחרת, נקיים מחיידקים וחששות. פעולת חיטוי המשרדים בסוף יום העבודה לא מפריעה לשיגרת המשרד ולא מצריכה הערכות מוקדמת.

מה מחטאים במשרדים?

חשובת לעשות חיטוי משרדים מקיף ולעבור על כל המקומות שבהם קיימת סבירות גבוה להימצאות חיידקים, כמו: שרותים, חדר אוכל משותף, מחשבים ומקלדות, טלפונים נייחים, משרד צפוף, משרד ללא חלונות, מעליות, מעקי בטיחות, אזורי עישון, לובי המשרדים, חדרי ישיבות או כל מקום מרכזי שנמצא לנכון. מטרת חיטוי המשרדים היא לעבור על כמה שיותר שטחים ומשטחים על מנת לכסות בצורה המקסימלית את חיטוי המשרדים.

חיטוי משרדים

כמה זמן נשאר נגיף הקורונה על גבי משטחים?

ידוע כבר שנגיף הקורונה חי יותר משבועיים וזאת מהממצאים שהתגלות על ספינת התענוגות שעגנה ביפן. כ-17 ימים לאחר שאחרון הנוסעים ירד מהספינה, עדין נמצא הנגיף בהרבה מאוד מהחדרים. גילוי זה מעמיד את הסכנה של כל אחד ואחד בפני חשיפה לנגיף ולכן ככל שיעשו יותר חיטויים, נקטין את התפשטות הנגיף.

חיטוי משרדים

חיטוי משרדים

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: