זיסמן הדברות לוגו רוחב

חיטוי מבנים נגד קורונה, חיידקים, וירוסים ועובש

תוכן עניינים

חיטוי מבנים נגד קורונה למוסדות, עסקים, דירות וחדרים שנחשפו לחולה מאומת

אופן חיטוי המבנים מתבצע על פי ההנחיות של משרד הבריאות לחיטוי חדרים שקיים בהם חשד לקורונה.
אנו בזיסמן הדברות פועלים בצוות מקצועי ואמין שמבין את חשיבות בלימת התפשטות החיידקים, והקורונה במיוחד, ומציעים שרות הכי מקצועי שניתן במחיר הגון ונוח.

חיטוי מבנים נגד קורונה

חיטוי מבנים נגד קורונה לא נמצא מוכח כמשהו שעוזר או מונע התפשטות, אך מנגד, בין הפעולות שנעשות ברחבי העולם לעצירת התפשטות נגיף הקורונה היא חיטוי מסיבי במבנים, רחובות, מוסדות ציבוריים, מרחבים ציבוריים או במילים אחרות, איפה לא. בישראל, עדין לא רואים את פעולת החיטוי באופן אינטנסיבי, וכנראה הסיבה לכך היא כסף.
פעולת חיטוי נמצאה כיעילה מאוד ועוזרת לעצירת ההתפשטות של הנגיף ( לפי מה שרואים במדינות שמצליחות להשתלט על הנגיף).
כאמור, אין חובת חיטוי מבנים , אבל למוסדות שחיוניים למשק, כנראה מומלץ מאוד לעשות חיטוי מבנים נגד קורונה.
הצוות של זיסמן הדברות מגיע כשהוא ממוגן ומצויד בציוד הטוב ביותר ובחומרי החיטוי והמכשור המתאימים והטובים ביותר בשוק.
הנחיות משרד הבריאות מתעדכנות בזמן אמת באתר ובאפליקציה וניתן לעקוב אחר כל שינוי בכל זמן.

שימו לב, האחריות היא עלינו, אם אתם מרגישים לא טוב, הישארו בבית, אם אתם יודעים שיש סיכוי שאתם נושאים את חיידק הקורונה, פעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועדכנו את כל אלו שבאתם איתם במגע.

אנו בזיסמן הדברות מספקים שרותי חיטוי יסודיים ומקצועיים על פי ההנחיות הידועות לנו היום ממשרד הבריאות ומהפעולות שנעשות ברחבי העולם. אנו עובדים עם חומרי חיטוי בשם קלין גארד, חומר החיטוי אינו רעיל ולא מסוכן לסביבה. התכשיר מתבסס על אמוניום רבעוני. החיטוי מתבצע ע"י מדביר מוסמך בעל רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה. פעולת החיטוי אינה דורשת רישיון, אך מצריכה ידע וניסיון בכל הנוגע לשימוש בחומרים כימיקליים ואופן החיטוי בצורה נכונה ויעילה. לאחר פעולת חיטוי המבנה, יש צורך באוור המבנה של שעה בלבד. לאחר מכן ניתן לחזור לפעילות רגילה.
התוצאה לאחר החיטוי, היא ניקיון של 100% מחיידיקים.
צריכים חיטוי מבנים נגד חיידקים (כולל קורונה) בדחיפות?
התקשרו עוד היום להצעת מחיר הגונה ושרות על הצד הטוב ביותר.

אנו בזיסמן הדברות פועלים בצוות מקצועי ואמין שמבין את חשיבות בלימת התפשטות החיידקים, והקורונה במיוחד, ומציעים שרות הכי מקצועי שניתן במחיר הגון ונוח. הצוות של זיסמן הדברות מגיע כשהוא ממוגן ומצויד בציוד הטוב ביותר ובחומרי החיטוי והמכשור המתאימים והטוב ביותר בשוק.
הנחיות משרד הבריאות מתעדכנות בזמן אמת באתר ובאפליקציה וניתן לעקוב אחר כל שינוי בכל זמן. שימו לב, האחריות היא עלינו, אם אתם מרגישים לא טוב, הישארו בבית, אם אתם יודעים שיש סיכוי שאתם נושאים את חיידק הקורונה, פעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועדכנו את כל אלו שבאתם איתם במגע.

 

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

האם מסעדה שביקר בה חולה קורונה חייבת בחיטוי?

מסעדה שביקר בה חולה קורונה, לא חייבת בחיטוי המקום. נכון לשעה זו, אין חובת ביצוע חיטוי למסעדה מטעם משרד הבריאות. יחד עם זאת, חיטוי המסעדה יתן שקט לסועדים וגם לעובדים ויאפשר למקום לחזור לשיגרת פעילות רגילה ככל הניתן. פעול חיטוי המסעדה מנקה בצורה יסודית את כל השטחים במקום ומשאירה את המסעדה נקייה מחיידקים וחשש לחיידק הקורונה. חשוב לזכור, אם לאחר החיטוי נכנס חולה קורונה נוסף למקום, פעולת החיטוי לא תמנע מהמקום להיום נגוע בשנית. פעולת החיטוי מחסלת את כל החיידקים הקיימים ואינה מונעת הידבקות נוספת. לפרטים על מסעדות שעשו חיטוי לאחר ביקור חולה קורונה במקום לחצו כאן.

מה עושים אם חולה קורנה שהיה במשרד ועלה במעליות?

במצב בו חולה קורונה הגיע לעבודה במשך כמה ימיים עד לגילוי החיידק בגופו, מומלץ מאוד לעשות ניקיון וחיטוי יסודי למקומות עם סבירות גבוהה שבהם בא במגע עם העובד. מקומות כמו מעליות , שרותים , מטבח משותף וחלל המשרד שבו עבד העובד, יהיו מקומות שדחוף לעשות בהם חיטוי יסודי ומקצועי.

מה עושים עם שכן שחולה בקורונה?

במצב בו ידוע על שכן חולדה בקורונה, מומלץ לעשות חיטוי בחדר המדרגות ובמעלית במידה וקיימת.

מה עושים עם דירה שבה היה חולה קורונה בבידוד?

אין חובה לעשות חיטוי, אך מומלץ לעשות חיטוי עמצאי לפחות לפני החזרה לשגרת חיים בבית. במידה ורוצים להזמין שרותי חיטוי לדירה, יש לפנות את הדירה מתכולה שיכולה לההרס ( כתוצאה מרטיבות קלה כתוצאה מפועלת החיטוי).

חיטוי מבנים נגד קורונה וחיידקים

חיטוי חיידקים במהלך החורף מונע התפשטות של מחלות

חיטוי חיידקים היא פעולת תבאורתית נחוצה מאוד בכל זמן ובכל מקום, אך רק עם פרוץ הקורונה אנו מבינים את חשיבות הנושא.
חיטוי חיידקים היא פעולת טיהור למקום באמצעות חומרי חיטוי המיועדים לחיסול חיידיקים, ווירוסים ופיטריות (עובש). פעולת החיטוי מנקה את האוויר ומעלימה ריחות לא טובים.
כמו כן, חיטוי חיידקים במקומות שבהם יש התקהלות גבוהה באופן קבוע כמו מטבח, שרותים, חדרי ישיבות צפופים וכו' תעזור למנוע התפשטות של חיידקים ונגיפים ותמנע מחלות של עובדים או לקוחות.
פעולת החיטוי לא מצריכה רישיון או הכשרה מקצועית, נכון לכתיבת מאמר זה, וחומרי החיטוי איתם אנו משתמשים באישור ופיקוח של משרד הבריאות.
אנו בזיסמן הדברות, מדבירים מוסמכים בעלי רישיון הדברה למבנים ושטח פתוח. ההכרות עם חומרי ההדברה ואופן העבודה , מאפשרים לנו כלים וידע לעשות חיטוי חיידקים במבנים.

חיטוי מבנים נגד קורונה

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: