זיסמן הדברות לוגו רוחב

חיטוי לקורונה

תוכן עניינים

מתי עושים חיטוי לקורונה ואיך?

הקורונה יצרה בהלה לא קטנה בארץ וגם בעולם. היא סגרה את כולנו בבתים והפכה אותנו לחשדנים יותר בכל הקשור למשטחים חשופים והאוויר שאנו נושמים. לא זו בלבד שאנו מקפידים לעטות מסכה בהתאם להנחיות, אנו גם נדרשים לנקות משטחים באמצעות נוזל המכיל כוהל ולשמור מרחק של שני מטרים לפחות האחד מהשני. כל זה יפה, אך לא תמיד מספיק. כדי להגביר את תחושת הביטחון נגד קורונה, מומלץ לבצע חיטוי לקורונה באופן מקצועי. כלומר, להזמין אנשים מביני עניין שיבצעו את החיטוי בשטח. כי רק אנשי מקצוע יודעים להתאים את החומרים הנכונים, במטרה להילחם בנגיף ולמנוע עוד חולה קורונה מאומת בארצנו.

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

חיטוי קורונה – למי זה מתאים?

חיטוי לקורונה מתאים למגוון רחב של בתי עסק ומקומות ציבוריים שבהם עוברים אנשים מדי יום ביומו. שכן, הסיכוי שאחד או יותר מבין הנמצאים יתגלה כחולה קורונה הולך וגובר. אלה כמה מקומות בולטים שזקוקים לחיטוי קורונה דרך קבע:

חיטוי משרדים נגד קורונה

הוצאתם את העובדים לחל"ת ועכשיו רוצים להחזיר אותם? רגע לפני שאתם עושים זאת, כדאי להזמין חברת הדברה שתוכל לבצע חיטוי לקורונה במשרד כמו שצריך. בדרך זו תוכלו להכין את המשרד לקליטת העובדים בקפסולות ולהבטיח את בטחונם. והדבר נכון לכל סוגי המשרדים. בין אם מדובר במשרדים קטנים לרואי חשבון או עורכי דין, ובין אם מדובר במשרדים גדולים של חברות הייטק או סוכני נדל"ן. כמו כן, גם לאחר חזרת העובדים לשגרת עבודה, מומלץ לבצע חיטוי מדי תקופה, כדי להעלות את רמות ההגנה.

חיטוי מסעדות ובתי קפה

מסעדות ובתי קפה הם אולי מבין המקומות הראשונים שצריכים לעבור חיטוי דרך קבע. מכיוון שהיום מרבית המסעדות ובתי הקפה פתוחים לקהל הרחב (אם כי במתכונת מצומצמת), הסיכוי להימצאותם של חולי קורונה במקומות אלה הוא גבוה יחסית

»
מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: