זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת זבוב החול

תוכן עניינים

הדברת זבוב החול עם מדביר מוסמך

הדברת זבוב החול חשובה מאוד, במיוחד בתקופה בה יש התרבות של שפני סלע והתפשטות מובהקת של מחלת הלישמנייה באזורים נרחבים בארץ. אם יש בסביבת המגורים שלכם זבוב חול, מומלץ להזמין מדביר מקצועי להדברה נגדם, בתחילת הקיץ ועוד פעם אחת לפחות חודשיים אחרי.

שעות הפעילות העיקריות של זבוב החול הן עם רדת החשיכה, ואלו יהיו השעות המסוכנות ביותר להימצאות בגינה, אם באזור שלכם יש נגיעות של זבוב החול מומלץ לא לשהות בחוץ כי אחרת אתם חשופים לעקיצות מסוכנות מאוד. זבוב החול הוא סוג של יתוש, אך בשונה מיתושים הוא לא עף. ההתניידות שלו היא באמצעות הליכה או קפיצה על הקרקע, יש לו יכולת ללכת על קירות, ובמשוב רוח הוא עף למרחקים. הפונדקאי העיקרי שלו הוא שפן הסלע, שעליו הוא מרבה לדגור. אם בסביבת המגורים שלכם יש שפני סלע, סבירות גבוהה שיש לכם גם בעיה של זבוב החול.

מחפשים חברת הדברות מקצועית עם מדביר מוסמך? זיסמן הדברות לשרותכם!

הדברת זבוב החול זיסמן הדברות

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

עקיצות של זבוב החול

עקיצה של זבוב החול דומה לעקיצה של יתוש רגיל, בהתחלה. כעבור מספר ימיים הגרודים ימשיכו, בשונה מעקיצה של יתוש רגיל. גרוע מזה, העקיצה תהפוך לפצע שעלול לגדול ולהגליד. במצבים חמורים הפצע מתפשט למקומות נוספים בגוף. התגובה הזאת נוצרת בגלל מחלת הלישמנייה, אלו הסימנים להידבקות במחלה. הטיפול בעקיצות של יתוש חול מצריכות התערבות רפואית דחופה, ככול שהטיפול יהיה נכון בשלב מוקדם, כך ההחלמה יכולה להיות קלה יותר וללא השלכות קשות.

זבוב החול

זבוב החול הוא בין המזיקים המסוכנים ביותר בארץ, זבוב החול ניזון בעיקר מדם, זה יכול להיות דם של פונדקאי כמו שפן סלע וזה יכול להיות דם של בני אדם. שני הסלע מאופיינים כנשאים של מחלת הלישמנייה, עבורם היא פחות מסוכנת. אבל לאדם המחלה הזו מסוכנת מאוד, ההחלמה ארוכה ומייגעת ולעיתים משאירה צלקות לתמיד. זבוב החול מתחיל את הפעילות שלו בשעות אחר הצהריים, עם רדת החשיכה. בדרך כלל ניתן יהיה להבחין בו על הריצפה ועל הקירות. הוא דומה מאוד ליתוש רגיל אך אם מסתכלים מקרוב ניתן להבחין בצבע ומבנה שונה.

הדברת יתוש החול

בגלל שיתוש החול נמצא בעיקר על הקרקע או על הקירות, ולא באוויר כמו היתושים הרגילים, ניתן לעשות הדברה על כל מעטפת הבית, חלונות והגינה כולה. הדברת יתוש החול מצריכה הדברה בריסוס אינטנסיבי, תוך כדי כיסוי מקסימלי של שטח הבית החיצוני. עמידות חומרי ההדברה נגד יתוש החול הינה לחודש ימיים, חומרי ההדברה מתקלים בשמש וההדברה נגדם מתבצעת רק בחוץ ולכן אין מה לעשות נגד זה. אם יש לכם זבוב החול בסביבת המגורים, מומלץ להדביר פעמיים שלוש במהלך הקיץ על מנת לא להיעקץ.
למידע וייעוץ נוסף, דברו איתנו- זיסמן הדברות לשרותכם.

 

האם עקיצות זבוב החול מסוכנות?

העקיצות של זבוב החול מעבירות מחלות ועלולות להעביר את מחלת הלישמניה, ולכן העקיצה שלהם עלולה להיות מסוכנת וקטלנית.

איך מתבצעת הדברה נגד זבוב החול?

הדברה נגד זבוב החול עושים באמצעות ריסוס אינטנסיבי של מעטפת הבית החיצונית

האם הדברה נגד זבוב החול מסוכנת?

הדברת זבוב החול לא מסוכנת ואף מומלצת מאוד, אם יש בסביבת המגורים שלכם שפני סלע לדגומא. זבוב החול נמצא על הקרקע או על קירות, בשונה מיתושים. עקיצה שלו עלולה להובילה למחלה קשה וטיפול ארוך. מומלץ להדביר בשביל להקטין סיכויים לעקיצה.

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: