זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת ג'וקים בבת ים

תוכן עניינים

הדברת ג'וקים בבת ים כולל אחריות

הדברת ג'וקים בבת ים הינו שירות אשר מוכר לכלל האוכלוסייה המתגוררת בשכונות שיכון ותיקים, קרית באבוב או לחילופין שכונת הקרוואנים. מוסדות חינוך, בתים פרטיים ובתי עסק שונים ברחבי בת ים זקוקים ברוב המוחלט של המקרים לא רק לשירות של הדברה חד פעמית, אלא שירות המתבצע באופן גורף ותקופתי על מנת למנוע מקרים של מתקפות ג'וקים חוזרות. יש לציין כי את פעולת הדברת הג'וקים בבת ים ניתן לבצע באופן עצמאי בעת בה אתם מחזיקים בכלים ובניסיון הדרוש לשם כך, במידה וזה לא המצב, ניכר כי האפשרות המומלצת ביותר עבורכם תהיה באמצעות השכרת שירותיו של מדביר מקצועי, מדביר אשר יעניק לכם שקט נפשי בכל הנוגע לביצוע ההדברה על הצד המקצועי והטוב ביותר עבורכם.

כיצד לבחור בשיטת הדברה?

כשמדובר בהדברת ג'וקים בבת ים, לפני ביצוע ההדברה, יש לזהות את סוג הג'וק שמטריד אתכם ורק אז ניתן להתאים את שיטת ההדברה נגדו. הג'וקים הקלסיים שיש בעיר בת ים הם תיקן אמריקאי ותיקן גרמני. אופן ההדברה בין שני חרקים אלו שונה מאוד. טיפול לא נכון בג'וק, לא יפתור את הבעיה. על מנת לחסל את הג'וקים בביתכם, צריך מדביר מקצועי שמלבד לריסוס, באמת יזהה את מקור הבעיה וייתן את דעתו לפתרון לטווח ארוך. רוצים לקבל ייעוץ חינם וללא התחייבות- דברו איתנו אנחנו לשרותכם!

 

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

הדברת תיקן גרמני

הדברת ג'וקים מסוג תיקן גרמני מצריכה זיהוי של הג'וק ולאחר מכן הדברה באמצעות ג'ל נגד תיקן גרמני. כיום ישנם סוגים רבים של ג'לים נגד תיקנים ונמלים שנמכרים לצרכן, אך ללא ידע וניסיון מרבית הפעמים שתנסו להדביר לבד, לא תצליחו. הסיבה לכך היא שלא כל הג'לים תמיד טובים וחייבים לדעת להשתמש בהם נכון. אם לא יהיה לכם ג'ל איכותי וידע על אופן הטיפול, כנראה שלא תפטרו את הבעיה לבד. אנו עובדים עם חומרי הדברה שלא נמכרים לצרכן, אלא למדבירים מורשים בלבד. חומרי אלו חזקים יותר וכמובן שיש לנו את כל הידע וניסיון הדרוש למצוא את מקור בעיית התיקנים בביתך ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד, בפעם אחת.

הדברת תיקן אמריקאי

ג'וקים מסוג תיקן אמריקאי הם הג'וקים הקלאסיים שאנחנו רואים בחודשי הקיץ החמים. הם מטיילים בארונות המטבח, מפתיעים אותנו באמצע הלילה בשרותים וגם עפים לתוך הבית מהחלונות ללא שום התראה. זהו התיקן האמריקאי, הוא חיי מרבית הזמן בביובים אך עם ההתחממות ובוא הקיץ הם מתרבים ומתחילים מחזור חיים חדש. המטרה העיקרית שלהם היא למצוא מקור מזון זמין ומקום נוח לחיות בו במטרה להמשיך להתרבות.
אופן הדברתם יהיה באמצעות ריסוס במקומות חדירה כמו פתחי צנרת, מסביב לחלונות, מסביב למטבח ולאורך כל הפנלים בבית. הריסוס יהיה על הפנלים ועל הקירות עד גובה של כ-40 ס"מ מהריצפה.

כאשר מדובר בהדברת ג'וקים בבניין בבת ים, אופן ההדברה יהיה גם כן בריסוס. ההדברה תתבצעה בכל גרם המדרגות, לובי, מקלט, מחסנים, מעטפת חיצונית של הבניין, חדר אשפה ובורות הביוב. הדברת ג'וקים בבניין מונעת התרבות של ג'וקים וחדירה שלהם לתוך הבתים. חשוב לעשות הדברה בבניין אחת לשנה בתחילת הקיץ וכך כולם יהנו ממינימום ג'וקים.

הדברת חולדות בבת ים

בעקבות חפירות הרכבת הקלה בשנים האחרונות, כולם מרגישים את נוכחות החולדות ושרותי לכידת והדברת חולדות בבת ים הפך לפופולרי מאוד. המדבירים של זיסמן הדברות מומחים בהדברת חולדות וגם לכידתם וזמינים לתת לכם שרות 24/7. אנו תושבי בת ים ולכן נגיע אליכם בהתראה קצרה, הכי מהר שניתן (כי מי רוצה להיות לבד בבית עם חולדה?).

אופן הדברת חולדות בבת ים

אם מדובר בחולדה בתוך דירה, יש ללכוד אותה באמצעות שיטות שונות. בדרך כלל לכידת חולדה בבית יכולה לקחת 24-48 שעות ולעיתים הלכידה אורכת  רק 10 דקות, הכל תלוי באופי החולדה והגיל שלה. במצבים שבהם החולדה נמצאת בשטח של בניין משותף, אופן הטיפול יהיה שונה. על מנת לפתור את בעיית החולדות בבניין בבת ים, יש להרעיל אותן למשך תקופה של כשבועיים. ההרעלה מתבצעת באמצעות תיבות האכלה בטיחותיות שבתוכן יש רעל שאותו הן אוכלות. התמותה של החולדות מתחילה לאחר מספר ימיים ויש צורך בביקורת בתיבות לאחר כשבוע וחצי שבועיים על מנת לראות כמה רעל נאכל ולהוסיף בהתאם. הדברת חולדות בבניין יכולה לקחת גם חודש ימיים, אך התוצאות יהיו לטווח ארוך והשקט יורגש לכלל הדיירים. למידע נוסף לחצו כאן או צלצלו אלינו, הייעוץ חינם!

מה הזמינות להדברת ג'וקים בבת ים?

אנחנו זמינים להדברת ג'וקים בבת ים מהיום להיום, ניתן לפנות אלינו בטלפון החל משעה 7 בבוקר, נשמח לתת שירות.

האם יש אחריות על הדברת ג'וקים?

כן בזיסמן הדברות תקבלו אחריות בכתב על כל הדברת ג'וקים בבית, בבניין או בעסק.

אחרי כמה זמן אפשר לחזור הביתה?

אחרי ריסוס נגד ג'וקים צריך לצאת מהבית לשעה אחת בלבד

איזה הדברות עוד עושים בבת ים?

בעיר בת ים מגוון בעיות מזיקים, חרקים ומכרסמים, אנחנו יודעים להתמודד עם כולם. נתקלתם בחרקים? זיסמן הדברות לשרותכם!

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: