זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברה בבתי מלון טיפול חודשי יעיל ובטוח עם מדביר מוסמך

בקרת מזיקים בבתי מלון חשובה מאוד נגד כל סוגי החרקים והמזיקים והסיבה לכך ברורה, בתי מלון הם מקומות שיכולים להיות מועדים במיוחד לפלישה של מזיקים שונים. בית מלון, מטבע הדברים, הוא מקום שאנשים רבים עוברים בו מדי יום. הם יכולים להגיע ממקומות שונים, מערים שונות ואף ממדינות שונות. כל אדם הנכנס לשהות במלון יכול, באופן פוטנציאלי, להביא עימו מזיקים שונים, החל מעש שנמצא במזוודה ועד פשפשים, פרעושים וחרקים קטנים. מזיקים אלה יכולים להיות על הבגדים שהאורחים שמגיעים לובשים, על גופם או בתוך המזוודה שלהם. ברגע שהאורחים פורקים את חפציהם בחדר בית המלון, אותם מזיקים יכולים להתפשט ולהתנחל ברחבי החדר, וגם לעבור לחדרים אחרים, אם לא עוצרים אותם בזמן.

בנוסף לכך, בית מלון הוא מקום שיש בו פעילות ערה במטבח סביב השעון, ושיש בו מצבורים גדולים של אשפה שנאגרת ונזרקת כל הזמן. שפע האוכל הקיים במטבח, ומצבורי האשפה שקיימים במלון, יכולים בקלות למשוך מזיקים כמו עכברים וחולדות, וכן ג'וקים ותיקנים היכולים להגיע מתוך מערכות הביוב. את כל המזיקים האלה יש להשמיד באמצעות ריסוס או פיזור רעל במקומות אסטרטגיים במלון מפעם לפעם. האורחים של כל בית מלון מצפים, מן הסתם, לנפוש במקום היגייני ונקי מבחינה תברואתית, ולכן הנהלות של בתי מלון אינן יכולות לסבול מצב שבו ישנם מזיקים שמסתובבים בתוכם בחופשיות. כדי לעצור את המזיקים, לאחר שהם מתגלים, יש צורך בביצוע הדברה בבתי מלון.

באילו שיטות משתמשים להדברה בבתי מלון?

בתי מלון מלאים באורחים ובעובדים בגילאים שונים ובעלי מצבים רפואיים שונים. האוכלוסיות האלה מגיבות באופן שונה לחומרי הדברה.
כאשר מתבצע ריסוס בחדרים או במבנים בתוך המלון, היא צריכה להתחשב בכל מי שיכול להיות חשוף לחומרים האלה. ישנם אנשים שהם ברמת סיכון גבוהה יותר לחשיפה לחומרים רעילים, כמו נשים בהיריון וילדים קטנים, למשל. לכן, כל פעולת ריסוס שנעשית בבית מלון צריכה להעשות במשנה זהירות, ותוך שימת דגש על נקיטת אמצעי הבטיחות הנחוצים.

בניגוד להדברה שנעשית בבתים פרטיים, שבהם קל יותר לפנות את האזור שרוסס למשך כמה שעות או אפילו למשך יממה שלמה, במלון הרבה יותר קשה לעשות זאת. הדבר מצריך היערכות מיוחדת, ולכן ניתן לבצע ריסוס כולל של כל אזורי המלון רק בזמנים מסוימים מאוד במהלך השנה. בזמן ימי הפעילות הרגילים של בית המלון, חברת ההדברות צריכה להתאים את עצמה למגבלות הקיימות, ולפעול כדי להשיג את התוצאות היעילות ביותר תוך מינימום של השבתת פעילות באותם המקומות בהם היא מרססת.

גם חומרי ההדברה שבהם משתמשיםבבתי מלון, צריכים להתאים לאופי של המקום. לכן, חברות מקצועיות שיכולות לעשות שימוש בחומרים ירוקים וידידותיים יותר לסביבה, תעדפנה לעשות בהם שימוש במקרים כאלה.

טיפול נגד חולדות בבתי מלון

חולדות, באופן מיוחד, הן מזיקים שיכול להיות קשה מאוד להיפטר מהם. הדבר האחרון שאורח בבית מלון רוצה לפגוש בחדר שלו או בחדר האוכל המשותף היא חולדה. לכן, כאשר מבחינים בחולדה באזור כלשהו בבית המלון, יש לנקוט צעדים מהירים כדי ללכוד או לקטול אותה. הדברה נגד חולדות בבתי מלון עושה שימוש באותם האמצעים שבהם לוכדים חולדות גם בבתים – הצבת פיתיונות, מלכודות ופיזור רעל במקומות מסוימים. כאשר מדובר בבית מלון, הלכידה של החולדה צריכה להיות מהירה, כדי למנוע ממנה להגיע למקומות שבהם מתארחים האורחים. לשם כך נדרשת פעולה זריזה ומיומנת של חברה מקצועית, כדי ללכוד את החולדה ולהמית אותה (או לשחרר אותה בשדה מרוחק).

בית מלון הוא מקום שבו חיים בכל רגע נתון אנשים רבים, ולעתים קרובות מתארחים בו גם ילדים קטנים שיכולים להסתובב בין הקומות השונות ולהיות חשופים בטעות לרעלים שמכוונים נגד החולדות. לכן, בכל פעולה של הדברת חולדות בבתי מלון יש לקחת אפשרות זו בחשבון ולתכנן את פעולת ההדברה בהתאם, תוך סיכון מינימלי של הילדים והאנשים המתארחים במלון.

הדברת חולדות

 

הדברת פשפש המיטה בבתי מלון

הדברת פשפש המיטה בבית מלון חשובה מאוד מיד עם גילוי הבעיה. הסיבה העיקרית היא קצב ההדבקה של הפשפשים. הם מתרבים מהר מאוד, ועוברים מחדר לחדר בקלות. מלון שיש בו חדר עם פשפש מיטה, מעיד על כך שכנראה יש עוד חדרים עם נגיעות של פשפשים. לאורחים זה מטרד ענק, שיכול להוביל לעקיצות וגרודים לא נעימים ויותר מזה, האורחים עלולים לקחת איתם את הפשפש הביתה ובכך להדביק גם את הבית שלהם לאחר החופשה.
הגעתם לבית מלון? מעולה, לפני שאתם פורקים מזוודות ומתחילים את החופשה שלכם, מומלץ מאוד לבדוק את בסיס המזרון ואף את בסיס המיטה.
מחפשים סימנים שנראים מחשידים, למאגר תמונות לזיהוי פשפש המיטה לחצו כאן, במקומות עם נגיעות גבוהה, חיפוש יכול להוביל גם לפשפשים בוגרים שמטיילים בחדר.
מצאתם משהו מוזר? לא לישון בחדר! לדרוש לעבור חדר דחוף… יש לשים לב שעל המזוודות והבגדים שלכם לא נתפס פשפש מיטה בטעות.
סימן נוסף שניתן להבחין בבתי מלון לפשפשים יהיה ריח חריף של עובש, אם נכנסתם לחדר ויש בו ריח לא נעים שמזכיר עובש, בדקו אותו היטב.

פשפש מיטה בוגר
פשפש מיטה בוגר
מקבץ פשפשי מיטה קטנים וגדולים
מקבץ פשפשי מיטה קטנים וגדולים
סימנים לזיהוי פשפשי מיטה בבסיס מיטה
סימנים לזיהוי ופשפשים בבסיס מיטה

זיסמן:חברת הדברה מומלצת

חברת הדברה מומלצת לבתי מלון צריכה להיות חברה אמינה ומקצועית, שמחזיקה בצוות של מדבירים מורשים ומוסמכים, ושיכולה לספק שירותים בשטחים נרחבים מאוד ושונים באופיים. חברת זיסמן הדברות מחזיקה בצוות מיומן ומנוסה של מדבירים, שיכולים להגיע לבתי מלון ברחבי הארץ ולבצע שם את העבודה הנדרשת. המדבירים של החברה מיומנים בביצוע איתור וזיהוי של סוגי מזיקים שונים, והתאמה של הטיפול המתאים ביותר עבורם – כזה שלוקח בחשבון גם את מגבלות העבודה במוסד כמו בית מלון שוקק חיים.
החברה מבצעת הדברות של כל סוגי המזיקים, החל מפרעושים ופשפשים ועד יונים ומכרסמים קטנים. הצוות המקצועי של החברה ערוך לספק מענה מהיר גם ללקוחות גדולים כמו בתי מלון, ולסייע לשמור גם מוסדות מהסוג הזה נקיים ממזיקים והיגייניים ככל שניתן.

איזה הדברות נפוצות בבתי מלון?

הדברה בבתי מלון חשובה מאוד נגד כל סוגי המזיקים. בבתי מלון יכולות להיות בעיות של תיקן גרמני במטבח, תיקן אמרקאי בחדרים ובשטחי המלון, חולדות ועכברים והגרוע מכל- פשפשי מיטה.

האם יש סכנה לאורחים אחרי הדברה בבית מלון?

לא קיימת סכנה לאורחי המלון לאחר הדברה. בזיסמן הדברות, שעות פעילות גמישות, וניתן לתאם הדברה לשעות ללא פגיעה בפעילות שוטפת של המלון או סכנה לאורחים.

כל כמה זמן צריך הדברה בבית מלון?

בתי מלון חייבים מדביר צמוד לתחזוקה שוטפת של המקום. מלון שלא עובד עם מדביר צמוד, יסבול תמיד מחרקים ומזיקים שונים. דבר שיוביל את המלון לדרוג נמוך וחוויה לא טובה לאורחיו. עדין אין לך מדביר צמוד בבית מלון? צר קשר להצעת מחיר אטרקטיבית עם שרות מעל המצופה.