זיסמן הדברות לוגו רוחב

איך נדע אם לוכד החולדות מומלץ?

תוכן עניינים

5 טיפים לבחירת לוכד חולדות אמין ומקצועי

כל לוכד חולדות שתשאלו יוכל לומר לכם שמעל לכל, חולדות הן חכמות. הן הרבה יותר פקחות מעכברים למשל והן יודעות לחיות, לשרוד ולהסתתר בכל מיני מקומות. יש מינים של חולדות שחיים גבוה, אפילו על עצים. לוכד חולדות מקצועי ידע ללכוד את החולדה גם בידים במקרים מסויימים, אבל לרוב, אופן לכידת החולדה יהיה שונה ויצריך ידע, מקצועיות וסבלנות. רק לוכד חולדות מקצועי, שמתמודד עם לכידת חולדות על בסיס יום יומי, יוכל להתמודד עם חוכמת החולדות ולהביא ללכידתן.

מה חשוב לדעת כשבוחרים מדביר?

אנו ממליצים לנקוט בשיטת השלבים. קודם כל ואולי הכי חשוב, זה לוודא שלמדביר יש רישיון. ידועים מקרים של אנשים לא מורשים שביצעו הדברות וגרמו אסונות. הרעלה של אנשים, חדירה של רעלים לקרקע ועוד. שנית, שאלו מהי השיטה או השיטות שבהן פועלים המדבירים וגם בתוך כמה זמן הם יכולים לבצע את העבודה. חולדות עלולות להעביר מחלות, הן נושכות, הן מכרסמות רהיטים, חוטי חשמל ועוד ועוד. מהירות הטיפול עשויה להיות חשובה. בנוסף, בדקו כמובן לגבי לוכד חולדות מחיר. כאשר תהיו בטוחים של הפרמטרים הללו בדוקים לשביעות רצונכם תוכלו להזמין את המדביר הנכון, למקום הנכון.
מחפשים לוכד חולדות ? לחצו כאן!

טיפ – מתי באמת חייבים להזמין לוכד חולדות

אם הבחנתם בחולדות או עכברים ביום, זה בדרך כלל אומר שהם התרבו מאוד. במספרים קטנים, הם פועלים בלילות. כלומר, אם כבר ראיתם חולדה באור יום, זה סימן שחשוב במיוחד להזמין לוכד חולדות הכי מהר שאפשר.

כמה עולה לוכד חולדות?

מחיר לכידת חולדות נקבע לפי תנאי השטח. אם מדבור בחולדה בבית, המחיר יהיה עבור לכידה\תפיסה\הרעלה של החולדה.
אם מדובר בחולדות בשטח בפתח כמו גינה, חצר, בניין מגורים משותף, אופן הטיפול יהיה ברעלים לתקופה של חודש לפחות. במצב של חולדות בשטח פתוח, אין אפשרות ללכוד את החולדות והסיבה לכך היא שיש אינסוף חולדות בשטחים פתוחים ולכידה של אחת, לא יפתור את הבעיה.
להלן מחירון להדברת חולדות בסיטואציות שונות:

איפה החולדה נמצאת?

מחיר לוכד חולדות

*המחיר לא כולל מע"מ

חולדה בבית, חולדה בדירה החל מ- 400 ₪
חולדה במטבח החל מ- 400 ₪
חולדות בחצר, חולדות בגינה החל מ- 450 ₪
חולדות בשטח פתוח החל מ- 500 ₪
חולדות בגג רעפים החל מ- 450 ₪
חולדות בבורות ביוב החל מ- 450 ₪
חולדות בבית קרקע החל מ-500 ₪
חולדות בעסק החל מ-500 ₪
חולדות בבניין מגורים משותף החל מ-500 ₪
מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

האם חולדה עשויה לתקוף אתכם?

כל לוכד חולדות שתשאלו, יגיד שחולדה לא תוקפת אם היא לא מרגישה מאויימת אבל מביאה איתה שפע של סכנות נילוות. אם אתם נרתעים אפילו רק מהמחשבה שתצטרכו לראות חולדה, אולי לא יעניין אתכם לדעת האם היא באמת מסוכנת או לא. כל מה שתרצו זה שחולדה, כל חולדה, תהיה רחוקה מכם עד כמה שרק אפשר. כל לוכד חולדות שתשאלו יוכל לומר לכם שמעל לכל, חולדות הן חכמות. הן הרבה יותר פקחות מעכברים למשל והן יודעות לחיות, לשרוד ולהסתתר בכל מיני מקומות. יש מינים של חולדות שחיים גבוה, אפילו על עצים. יש כאלה יש מינים שחיים במקווי מים ואפילו בתוך ביוב. חולדות חיות בספינות, במחסנים, במרתפים, בתוך גגות ועוד. לפני שמזמינים הדברת חולדות בביוב, תרצו אולי לדעת לא רק האם חולדה היא חכמה (וכפי שאמרנו, היא בהחלט כן) אלא גם האם היה יכול להיות מסוכנת.

האם ומתי היא עלולה לתקוף?

כמו מרבית בעלי החיים, כל חולדה שתחוש מאוימת עלולה לתקוף. יש לה שיניים חדות מאוד וזה בהחלט יכול להיות לא נעים ולפעמים גם מסוכן. אבל אפילו יותר מזה, ידועים הרבה מקרים שבהם חולדות גם נשכו אנשים ובמידה רבה ילדים, אפילו כאשר הן לא היו מאוימות. כלומר, כאשר האנשים ישנו החולדה פשוט הגיעה והחליטה "לטעום". אגב, יש כאלה שמגדירים את החולדות בתור סוג של טורף, וזאת לעומת עכברים שבהחלט לא נוטים לנשוך אנשים או חיות אחרות.

כיצד חולדות נכנסות הביתה?

כשמזמינים הבייתה מדביר, כדאי בהחלט לברר לפני כן כמה עולה השירות. אך מלבד הדברת חולדות מחיר כדאי לעמוד לרגע על השאלה – איך בעצם נכנסות החולדות הביתה (או לתוך מחסן, מפעל וכדומה). חולדות, כאמור הן חכמות אך הן גם רבות תושייה. גופן גמיש מאוד והן יכולות להיכנס גם דרך פתחים קטנים מאוד. הן יכולות בקלות לשחות ולצלול כך שהן יכולות להיכנס הביתה אפילו דרך צנרת ומתוך הביוב או האסלה. הן יכולות גם לטפס על עצים או קירות, ולהיכנס הביתה דרך חלונות. בגדול, חברות שמציעות שירות של הדברת עכברים וחולדות יכולות להציע גם דרכים להקשות על החולדות להיכנס אבל כאשר הבעיה קיימת, לכידה או הדברה הם הפתרונות המקובלים ביותר.

האם ללכוד חולדה ללא המתה זה דבר אפשרי?

אם תעצרו לרגע ותשאלו לוכד חולדות מה עדיף, הרעלה או לכידה, תקבלו תשובות שונות. לכל מדביר ישנה הפילוסופיה שלו והעדפות שלו.
זה נכון ממש כפי שיש אנשים שאין להם בעיה עם אכילת בשר ויש כאלה שיעדיפו צמחונות מטעמי בריאות או מוסר. מה שכדאי לדעת זה שיש כמה דרכים שונות להתמודדות. אתם עשויים למצוא לוכד חולדות תל אביב שמניח מלכודות לא קטלניות. המלכודות הללו תופסות את החולדה (או העכבר) מבלי שיאונה לה כל רע. לאחר מכן, אפשר לשחרר את המכרסם שנלכד במקום אחר. האתגר הוא למצוא את המקומות שבהן אפשר לשחרר את המכרסמים בלי ליצור בעיות אחרות. למשל לשחרר חולדה במקום שבו היא עלולה להזיק לפרנסתו של חקלאי – אין ספק שיש כאן דילמה לא פשוטה. וכמובן, לשחרר חולדה או עכבר קרוב מדי לבית, היא עלולה פשוט לחזור. אז כן, לכידה ללא המתה אכן אפשרית, השאלה היא גם מה עושים אחר כך. בררו זאת עם המדביר לפני הכל, אם הנושא הזה חשוב לכם.

הדברת חולדות במלכודת הומנית

הדברה באמצעות רעל, דגשים חשובים

שיטה מאוד מקובלת שמשמשת מדבירים שמציעים שירות של הדברת חולדות הינה שימוש ברעלים. יש כמה דגשים שחשוב להביא בחשבון כאשר משתמשים בשיטה הזאת. קודם כל, חשובה מאוד המקצועיות של לוכד החולדות. לכאורה, לא צריך מומחיות בכדי לפזר רעל אך למעשה, זו מומחיות גדולה מאוד. את הרעל צריך לפזר בצורה הנכונה, בשיטה הנכונה ובמקומות הנכונים. השימוש ברעלים מתאימים צריך להיות מדוד ולהיעשות במקומות שיש בהן גישה אך ורק למכרסמים. כאשר נוקטים בשיטות הנכונות, מונעים צרות צרורות. צריך למנוע פגיעה והרעלה של בעלי חיים אחרים, למשל חתולים, כלבים או ציפורים. מונעים כמובן אפשרות של גישה לחומרים, של פעוטות או ילדים שמשחקים. צריך להכיר את המקומות שבהם מכרסמים וחולדות מקננים. לוכד חולדות מקצועי ידע לתת מענה לכל המכשולים שניצבים בלכידת חולדות באמצעות רעל. לפני שמזמינים לוכד חולדות הבית , מומלץ לבדוק שהוא אכן בעל רישיון הדברה מתאים ובתוקף על פי חוק. השימוש ברעלים , ללא ידע , ניסיון ובקרה , מסוכן ושימוש שלא כדין עלול לגרום להרעלה.

 

מה ההבדלים בין הדברת חולדות בצורה הומנית לעומת לכידת חולדות באמצעות מלכודות?

הדברת חולדות בעד או נגד? והאם זה בכלל חשוב? חולדות, תאמינו או לא, הביאו הרבה ברכה לאנושות. כך למשל יאמרו לכם האנשים שתומכים בניסויים בבעלי חיים לצורך קידום המדע בכלל והרפואה בפרט. אבל אם נשים בצד את התמיכה או ההתנגדות לניסויים בבעלי חיים (שרבים מהם אלה החולדות), חשוב לומר כי בחיי היום יום, חולדות עשויות לגרום להרבה יותר מאשר הפרעה לאיכות החיים.
בשורות הבאות נסביר כל מה שחשוב לדעת על הדברת חולדות. נספר מהן השיטות האפשרויות לצורך התמודדות עם בעיית חולדות, נבין במה ומתי הן מסוכנות. כמו כן, נסביר איך אפשר למצוא את המדביר הנכון, במקום הנכון.

איך לבחור לוכד חולדות מומלץ?

לוכד חולדות מומלץ יהיה עם הרבה עדויות, חיוביות, ברשתות החברתיות. בדיקה מהירה תתן לכם אור על איש המקצוע אותו אתם צריכים או לא צריכים להזמין ללכידת חולדה מוצלחת עם תוצאות.

כמה יעלה לוכד חולדות מומלץ?

לוכד חולדות מומלץ ומקצועי יגבה מחיר שיכלול את הטיפול שאכן יתן את התוצאה הנדרשת, גם אם המחיר יהיה גבוה, זה בגלל טיפול ארוך וממושך שמחייב את המקום. מקומות עם נגיעות גבוהה של חולדות, יצריכו טיפול ממושך שיעלה יותר מטיפול אחד, אחרת לא תיהיה תוצאה. לא כל מה שזול עובד! מחיר שוק ללכידת חולדות מתחיל מ400 ש"ח

איך לוכדים חולדות?

לכידת חולדות מתבצעת במספר שיטות ומצריכה ידע וניסיון רב. הסיבה לכך היא שהחולדות חיות חכמות מאוד ולומדות את השטח ואת הסכנות סביבן. ישנם מקרים שבהם מתמודדים עם חולדות מקצועיות ולכידתן לא תהיה פשוטה או אפשרית, ללא ניסיון בתחום.

 

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: