זיסמן הדברות לוגו רוחב

איך מזהים צואה של עכבר?

תוכן עניינים

צואה של עכבר- מאגר תמונות

קקי של עכברים

אז צואה של עכבר נראת כמו גרגיר של אורז אבל בצבע חום כהה עד שחור. גודל הצואה יהיה כמו גרגיר אורז ולעיתים קטן יותר. בדרך כלל עכבר יעשה את צרכיו מיד לאחר שאוכל , הדבר יוביל להשאר הצואה באזורים בהם יש מזון. מסלול ההליכה של עכבר בבית יהיה לאורך הפנאלים, צמוד לקירות. אם אתה חושד שיש לך עכבר בבית או אם מצאת צואה של עכבר אך אתה לא בטוח שאכן מדובר בעכבר, מומלץ להזיז תנור, מקרר או כל מכשיר אחר שעומד בצמוד לקיר. במקומות אלו, בדרך כלל ניתן למצוא צואה. לפעמים אפילו תמצאו את העכבר עצמו. במצב כזה מומלץ להעיזר באיש מקצוע אמין ומוסמך שידע ללכוד את העכבר במהירות ומקצועיות.

לוחצים פה ושולחים אלינו תמונה של קקי חשוד לזיהוי מהיר באמצעות ווטסאפ

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:

כמה עולה הדברת עכברים?

מחיר הדברת עכברים תלוי בתנאי השטח. אם מדבור בעכבר בבית, המחיר יהיה עבור לכידה\תפיסה\הרעלה של העכברים. אם מדובר בעכברים בשטח בפתח כמו גינה, חצר, בניין מגורים משותף, אופן הטיפול יהיה ברעלים לתקופה של חודש לפחות. במצב של הרחקת עכברים בשטח פתוח, אין אפשרות ללכוד את העכברים והסיבה לכך היא שיש אינסוף עכברים בשטחים פתוחים ולכידה של אחד, לא יפתור את הבעיה.
להלן מחירון להדברת עכברים בסיטואציות שונות:

איפה העכבר נמצא? מחיר הדברת עכברים (מחיר לא כולל מע"מ)
עכבר בבית, עכבר בדירה החל מ- 400 ₪
עכבר במטבח החל מ- 400 ₪
עכברים בחצר, עכברים בגינה החל מ- 450 ₪
עכברים בגג רעפים החל מ- 450 ₪
עכברים בבורות ביוב החל מ- 450 ₪
עכברים בבית קרקע החל מ-500 ₪
עכברים בעסק החל מ-500 ₪
עכברים בבניין מגורים משותף החל מ-500 ₪
עכברים בשטח פתוח החל מ- 500 ₪

סכנות ומחלות בגלל צואה ושתן של עכבר

העכברים נחשבים לחיות שמעבירות מחלות ועלולות להיות מסוכנות. לא רק נשיכות או שריטות של עכבר מסוכנות, מסוכן אף יותר ושתן והצואה של העכברים. העכבר נכנס ומחפש מזון בעיקר. בדרך עובר על השיש ונתקל בכל מיני דברים. לעיתים גם מכרסם ואוכל מהם. אם לא נדע להבחין ולזהות את נוכחות העכבר בבית, נמשיך לאכול מהמזון שאיתו בא במגע, ובכך אנו נחשפים למחלות. (להרחבה על הדברת עכברים).

שלחו אלינו לזיהוי מהיר! ללא עלות או התחייבות!

איך נראת צואה של עכברים?

צואה של עכברים דומה בצורתה לגרגיר של אורז בצבע חום כהה. אורך הצואה של העכברים יהיה עד כחצי ס"מ. כל עכבר עושה מספר גללים בכל פעם ולכן אם מצאתם קקי בודד, יש לבדוק אם יש עוד. הצואה שלהם תיהיה מרוכזת ולא מפוזרת ברחביי הבית.

מה עושים עם צואה של עכברים?

אם מצאתם קקי של עכבר בבית, צריך קודם כל לנקות את כל הגללים עם כפפות ואקונומיקה. לאחר מכן לחפש אם יש כירסומים, במידה ויש כירסום למזון, יש להשליכו לפח. השלב הסופי יהיה לחפש את מקום הכניסה של העכבר הבית ולסגור אותו. מומלץ להזמין לוכד עכברים על מנת להוציא את העכבר מהבית. למידע נוסף התקשרו או בקרו באתר שלנו.

האם צואה של עכברים מסוכנת?

כן צואה של עכברים והשתן שלהם מסוכנים ומעבירים מחלות. חיים בקרב עכברים מסוכנים לבריאות. יש להזמין לוכד עכברים ולטפל בבעיה בהקדם. למידע נוסף או ייעוץ חינם צלצלו עוד היום

 

מחפשים מדביר מוסמך, אמין ושירותי?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ חינם:
מדבירים מוסמכים בעלי רישיון באישור המשרד להגנת הסביבה
רישיון הדברה באישור המשרד להגנת הסביבה אורן זיסמן
הדברות ארז זיסמן מדביר מוסמך

*** ייעוץ חינם ***

חייגו עכשיו: