זיסמן הדברות לוגו רוחב

ריסוס בבית- מה באמת חשוב לדעת?

אם נתקלתם בנמלים בכמות משמעותית בביתכם, בתיקנים, במזיקים שונים או אפילו במכרסמים, כנראה שהגיע הזמן שתבצעו ריסוס לבית. ריסוס לבית הוא תהליך שמתבצע על ידי מדביר מקצועי ומנוסה בתחום, אשר באמצעות חומרי הריסוס המתאימים, בהתאם לידע המקצועי שיש לו בתחום, מרסס את כל המקומות שצריך לרסס בבית וזאת בכדי להיפטר אחת ולתמיד מהחרקים, המזיקים או המכרסמים שמופיעים בביתכם. לא פעם, עולה חשש כאשר יש צורך לבצע ריסוס בבית. לא מעט אנשים חשים כי ריסוס בביתם יכול לסכן את בריאותם. חשוב מאוד לדעת שכאשר בוחרים במדביר המקצועי ביותר, אשר מוסמך לעסוק בתחום ובעל רישיון מדביר בתוקף, ניתן לסמוך עליו כי הוא יבצע את הריסוס בצורה הטובה ביותר ולא יסכן אתכם באופן כלשהו. לכן, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מדביר לביצוע ריסוס בביתכם וכן, סוג הדברה הרלוונטי.

כאשר מופיעים חרקים שונים או מזיקים שונים בבית, השאלה הראשונה שאתם וגם המדביר שתזמינו בכדי להיפטר מהם צריכים לשאול את עצמכם היא: מהיכן הופיעו אותם חרקים או מזיקים. חשוב לזכור שאם תיפטרו באופן שטחי מהחרקים או המזיקים שבביתכם, מבלי לטפל במקור שממנו הם מגיעים, לא פעם הם יחזרו לביתכם ובגדול. לכן, חשוב מאוד לבחון מהיכן מגיעים החרקים או המזיקים. כך לדוגמא: אם מדובר על נמלים מכל סוג, לא די בלרסס את הנמלים המופיעות בביתכם, יש צורך למצוא את קן הנמלים ולרסס אותו. אם לא הורגים את המלכה שבקן ואם לא הורסים את קן הנמלים באופן מוחלט והרמטי, הנמלים ימשיכו פשוט להופיע שוב ושוב. בטרם מדביר מקצועי מבצע ריסוס בביתכם הוא חייב לבדוק את המקורות השונים שמהם מגיעים מזיקים לביתכם ובתהליך הריסוס לכלול גם את המקורות הללו, גם אם מצויים בגינה הביתית שלכם.

סוגי ריסוס לבית

כיום ניתן למצוא כמה סוגים של ריסוס כאשר מעוניינים בריסוס לבית. חשוב מאוד להכיר כל סוג של ריסוס בכדי להתאים את סוג הריסוס היעיל והאיכותי ביותר לביתכם. סוג הריסוס הנפוץ והפופולארי ביותר מאז ומתמיד הוא כמובן ריסוס כימי לבית. בשיטה זאת, מרוסס בבית חומר כימי שמטרתו לפגוע במערכת העצבים של המזיק ולהביא למותו בפרק זמן קצר. כמו כן, החרק יכול לשאת על גופו את חומר ההדברה עוד בטרם הוא עצמו מת ולהביא אותו עימו לאזור המחיה של שאר החרקים או המזיקים השונים וכך בעצם הוא פוגע בכל החרקים או המזיקים המצויים במקום שממנו הם מגיעים לביתכם. חומר כימי הוא אמנם חומר מסוכן, אך חשוב מאוד לדעת שכאשר משתמשים בו במינון נכון הוא לא מסכן בני אדם וכן, הוא נחשבת ליעיל ואיכותי מאוד כאשר מדובר על ריסוס לבית ולכן, אם אתם מעוניינים להיפטר אחת ולתמיד מהחרקים או מהמזיקים השונים שבביתכם, ריסוס כימי הוא בהחלט הדבר הנכון עבורכם.

ריסוס כימי איננו מתבסס על חומר אחד. קיימים כיום סוגי חומרים כימיים שונים אשר יש להתאים אותם לסוג הריסוס הרלוונטי. הריסוס מתבצע בהתאם לסוג החרקים או המזיקים שיש בביתכם ולכן, המדביר צריך לבחור לרסס בחומר כימי אשר רעיל במידה מספקת עבור אותו חרק או מזיק. אין ספק שחובה לבחור במדביר מנוסה ומקצועי בעל ידע רחב היקף עבור ריסוס כימי וזאת בכדי שהוא יתאים הן את חומר הריסוס והן את המינון הנכון של חומר הריסוס לבית, בהתאם לסוג המזיקים או החרקים שאתם מעוניינים להיפטר מהם.

סוג ריסוס נוסף הוא הריסוס הביולוגי. מדובר על ריסוס המתבסס על חומרים ביולוגיים הרלוונטיים להדברת מזיקים. הריסוס המדובר מתבצע בהתאם לסוג המזיק אשר התגלה בבית. על אחראיות של המדביר להתאים את סוג החומר הביולוגי היעיל ביותר לצורך מיגור הרמטי של סוג המזיקים המדובר בביתכם. הריסוס הביולוגי איננו רעיל ולכן שימוש בריסוס מעין זה איננו משפיע או פוגע בבני אדם או בעלי חיים. יחד עם זאת, בכדי להגיע לתוצאות הרצויות בריסוס ביולוגי, מרבית הפעמים יהיה צורך לבצע כמה פעמים ריסוס.

סוג נוסף של ריסוס הוא ריסוס אורגני. מדובר על ריסוס ביתי המתבסס על חומרים אורגניים בלבד. מדובר על טכניקת ריסוס שפותחה במקור עבור חקלאות אורגנית ונטולת כימיקלים. יחד עם זאת, היא רלוונטית מאוד גם עבור ריסוס ביתי כנגד מזיקים. אם אתם מעוניינים בחומר ריסוס ידידותי לסביבה במהלך ריסוס ביתכם, כדאי שתבחרו דווקא בריסוס אורגני.

למידע נוסף על ריסוס נגד נמלים במאמר הבא.

כיצד בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים עבור ריסוס ביתי?

כיום, ישנם לא מעט מדבירים העוסקים בין היתר בתחום ריסוס לבית מסוגים שונים. בטרם בוחרים מדביר לצורך ביצוע ריסוס בביתכם, חשוב מאוד שתדעו כיצד לבחור את המדביר הטוב ביותר. בחירה במדביר לא מספיק מקצועי, אשר אין לא רישיון מדביר בתוקף, עלולה להיות מסוכנת עבורכם שכן, אם בחרתם בריסוס באמצעות חומר כימי, מדביר מקצועי יכול להשתמש במינון גבוה מדי של החומר והדבר יכול לפגוע בבריאותכם בסופו של דבר. על כן, בטרם אתם בוחרים במדביר עליכם לבדוק כמה דברים: ראשית כל, בדקו האם יש למדביר רישיון מדביר בתוקף, האם הוא למד את התחום והאם הוסמך לעסוק בו. שנית, בדקו האם המדביר מכיר את כל סוגי הריסוסים לבית. שלישית, חשוב מאוד שתבדקו האם מדובר על מדביר ותיק בתחום ובעל ניסיון שכן, לא פעם בחירה במדביר שרק מתחיל את דרכו עבור תהליך ריסוס לבית עלולה להפוך את כל התהליך לארוך יותר ולעיתים גם לא יעיל.
בטרם תבחרו את המדביר הרלוונטי עבור ריסוס ביתכם, בדקו האם יש לו המלצות ומוניטין בתחום, רק כך תוכלו להבטיח שהריסוס שתבצעו בביתכם יהיה איכותי כדי הצורך בכדי להיפטר מהחרקים או המזיקים המצויים בביתכם אחת ולתמיד.
להדברה בטוחה עם מדביר מוסמך ומקצועי צרו קשר עוד היום- זיסמן הדברות השקט שלך ממזיקים!
ייעוץ ללא עלות או התחייבות!