זיסמן הדברות לוגו רוחב

לוכד עכברים בחולון מהיום להיום

רוצים לבדוק מה צריך לעשות כדי למנוע מעכברים להיכנס אליכם לחצר? מחפשים שירות של לוכד עכברים בחולון?
זיסמן הדברות יגיעו אליכם ויבצעו את ההדברה בצורה הטובה ביותר.

 

איך לוכדים עכברים?

אופן לכידת עכבר
מלכודת קפיץ לכידת עכברים באמצעות מלכודת קפיץ. יש להניח את המלכודת בצמוד לקירות עם פיתיון טרי. מומלץ להניח את המלכודות בשעות הלילה. בדרך כלל הלכידה תהיה בבוקר או ביום למחרת.
מלכודת דבק לכידת עכברים באמצעות מלכודת דבק עם פיתיון. מלכודת דבק חזקה שמיועדת לתפוס את העכבר בזמן שיטוט. המלכודת בצורת דף ויש להניח אותה על הריצפה בצמוד לקיר. על המלכודת יש להניח פיתיון טרי ולחכות בבוקר לתוצאות.
מלכודת דלת לכידת עכברים בצורה הומנית. מלכודת עכברים עם דלת שבתוכה שמים פיתיון שימשוך את העכבר פנימה. לאחר שהעכבר יכנס לתוך המלכודת, הדלת תסגר. לאחר הלכידה, יש לשחרר את העכבר בשטח בפתוח לפחות ק"מ מהבית.
פיזור רעל בתיבות האכלה לכידת עכברים באמצעות תיבות האכלה עם רעלים. הרחקת עכברים בטוחה לאדם והסביבה עם תוצאות לטווח ארוך. העכברים נכנסים לתוך תיבות האכלה, אוכלים מהפיתיון הרעיל וממשיכים בדרכם. לאחר מספר ימיים ימותו במחילות שלהם.

כמה עולה לוכד עכברים בחולון?

מחיר לכידת עכברים בחולון נקבע לפי תנאי השטח. אם מדבור בעכבר בבית, המחיר יהיה עבור לכידה\תפיסה\הרעלה של העכברים.
אם מדובר בעכברים בשטח בפתח כמו גינה, חצר, בניין מגורים משותף, אופן הטיפול יהיה ברעלים לתקופה של חודש לפחות. במצב של עכברים בשטח פתוח, אין אפשרות ללכוד את העכברים והסיבה לכך היא שיש אינסוף עכברים בשטחים פתוחים ולכידה של אחד, לא יפתור את הבעיה.
להלן מחירון ללכידת עכברים בחולון בסיטואציות שונות:

איפה העכבר נמצא?

מחיר לוכד עכברים בחולון (לא כולל מע"מ)

עכבר בבית, עכבר בדירה החל מ- 400 ₪
עכבר במטבח החל מ- 400 ₪
עכברים בחצר, עכברים בגינה החל מ- 450 ₪
עכברים בגג רעפים החל מ- 450 ₪
עכברים בבורות ביוב החל מ- 450 ₪
עכברים בבית קרקע החל מ-500 ₪
עכברים בעסק החל מ-500 ₪
עכברים בבניין מגורים משותף החל מ-500 ₪
עכברים בשטח פתוח החל מ- 500 ₪

לוכד עכברים מקצועי

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים לוכד עכברים בחולון?

רוצים לבצע הדברה בבית שלכם? חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי לפני שמבצעים את ההדברה. הסיבה לכך היא שיש מדבירים שיכולים לספק לכם את סוגי ההדברה הטובים ביותר ולעבוד עם הדברה שלא תפגע באיכות הסביבה. מדבירים רבים בוחרים לעבוד עם הדברה ירוקה ולעבוד עם חומרים שמרחיקים את המזיקים אבל לא גורמים לנזק לסביבה, מדובר על חומרים איכותיים ולכן חשוב לבדוק האם המדביר שאתם רוצים להזמין עובד עם החומרים האלו.

מידע נוסף על לוכדי עכברים בחולון

לפני שמזמינים לוכד עכברים בחולון הוא על ההדברה של החצר אחרי שמבצעים את הלכידה של העכבר. הסיבה לכך שיש מדבירים רבים שרק מבצעים את הלכידה של העכבר אבל לא מבצעים את ההדברה המתאימה. חשוב מאוד אחרי שמקבלים שירות של לוכד עכברים בחולון גם לקבל שירות של הדברה כדי למנוע ממזיקים להיכנס אליכם לחצר. אתם יכולים לבדוק על מספר סוגי הדברה שיכולים למנוע ממזיקים להיכנס ולכן חשוב מאוד לקבל את כל המידע כדי לבחור את סוג ההדברה שמתאים לכם.

מחיר הדברה בעיר חולון

כמה תעלה הדברה בחולון? במקרים רבים מדובר על אנשי מקצוע שיכולים לתת לכם את השירות המקצועי ביותר וחשוב לבדוק גם על העלות של השירות.
אם אתם רוצים להבין מה בדיוק המחיר של הדברה אתם יכולים ליצור אתנו קשר ולקבל את המידע החשוב ביותר. מחיר הדברה בחולון מתחיל מ-300 ש"ח לדירה עד 4 חדרים ועולה בהתאם לגודל הדירה והבעיה שאיתה מתמודד הלקוח. כאשר אתם רוצים לבדוק על הדברה ירוקה אתם צריכים לוודא שהמדביר עובד עם המוצרים שעומדים בתקנים כי כאשר מדובר על הדברה חשוב שיהיה למדביר את הניסיון כדי לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לבדוק אם הוא יודע לבצע מספר סוגים של הדברה כי במקרים מסוימים שאתם תקבלו בעלי מקצוע טובים הם ידעו לא רק לתת לכם את השירות המקצועי ביותר אלא גם יסבירו לכם מה צריך לעשות כדי למנוע מחרקים להיכנס אליכם לחצר.

הדברת עכברים בחולון

בנוסף אתם יכולים לבדוק לגבי הסוגים השונים של החומרים כי כאשר המדביר יעבוד עם החומרים הטובים ביותר הוא יכול לבצע הדברה שתמנע ממזיקים להיכנס לחצר. חשוב מאוד להבין אם מדובר על הדברה ירוקה שעדיין מדובר על חומרים שיכולים להיות מסוכנים ולכן חשוב לבדוק עם המדביר לגבי החומרים. אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מבצעים את ההדברה הטובה ביותר אתם יכולים לבדוק עם המדביר על השיטות של הדברה משולבת. מדביר שיודע לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר יכול להסביר לכם אם אתם רוצים להשתמש במספר שיטות שונות לגבי מה השיטה הטובה ביותר. אחד הדברים החשובים ביותר לבדוק לפני שמבצעים את ההדברה הוא לגבי מה החומרים שמבצעים איתם את ההדברה ואם הם יכולים למנוע מכל סוגי החרקים להיכנס אליכם לחצר.

לסיכום

הדבר הראשון שאתם צריכים להבין האם מדובר על חלק בבית שבו יש כניסה של מזיקים או האם מדובר במזיקים שמגיעים לכמה חלקים שונים בבית. הסיבה לכך שבמקרים מסוימים אפשר לבצע הדברה מקיפה כדי למנוע ממזיקים להיכנס אליכם הביתה. במקרים מסוימים צריך לבדוק מה בדיוק חומרי ההדברה המתאימים כי במקרים מסוימים הדברה צריכה להתאים לסוג המזיקים.

חשוב מאוד לבדוק עם המדביר לגבי חומרי ההדברה ולוודא שהוא עובד עם חומרים שלא מזיקים לסביבה. למרות שמדברים רבים כבר עברו לשיטות של הדברה ירוקה חשוב מאוד לבדוק כבר בשיחת הטלפון הראשונה על החומרים שהם עובדים איתם. צרו אתנו קשר עוד היום כדי לקבל מידע נוסף על הדברה ירוקה ולהבין על חומרים שונים שיכולים למנוע ממזיקים להיכנס לחצר שלכם. בנוסף אתם יכולים לקבל את המידע החשוב ביותר ולהבין קצת יותר על הדברה ירוקה בשביל להבין מה צריך לעשות כדי למנוע מחרקים להיכנס לחצר שלכם. למידע נוסף על לוכד חולדות בחולון במאמר הבא.

כמה עולה לוכד עכברים בחולון?

מחיר של לוכד עכברים בחולון מתחיל מ-400 ש"ח ותלוי בתנאי השטח. למחירון המלא כנסו לאתר שלנו. לייעוץ או קבלת הצעת מחיר, צרו קשר עוד היום.

כמה זמן לוקח ללכוד עכבר?

לכידת עכברים יכולה לקחת מספר דקות ויכולה לקחת גם מספר ימיים. הכל תלוי בתנאי השטח. בזיסמן הדברות מתחייבים לתוצאה ולכן אנו מלווים את לקוחותנו במשך מספר ימים לאחר תחיל הטיפול בלכידת העכבר.

איך לוכדים עכבר?

על מנת ללכוד עכבר יש להעזר באחת משיטות הלכידה הקלאסיות: מלכודת דבק, מלכודת קפיץ, מלכודת הומנית וכו'. חשוב לדעת, ככל שתנסו ללכוד עכברים לבד, ולא תצליחו, ככה תקשו בהמשך גם על לוכד עכברים מוסמך ללכוד לכם את העכבר. הסיבה לכך היא שהעכברים פחדנים וחכמים, אם הם ילמדו את המלכודות, ויראו בהן סכנה, הן לא יתקרבו לשום מלכודת.

הדברה בחולון