זיסמן הדברות לוגו רוחב

הדברת גני ילדים- כללי בטיחות והנחיות שחייבים להכיר!

בגני ילדים, כמו בכל מקום אחר שיש בו שטחים פתוחים וגם חללים סגורים, יכולים להופיע מזיקים מסוגים שונים. לא חסרים מזיקים כאלה במדינה שלנו, שנוהגים להופיע במיוחד בחודשים החמים יותר. המזיקים שיכולים לחדור לגנים הם מזיקים קטנים כמו פרעושים, יתושים ונמלי אש, וגם מזיקים גדולים יותר כמו מקקים, חולדות, עכברים ויונים. בכל פעם שמתגלה מזיק מסוג כלשהו בגן ילדים, יש צורך לפנות לשירותיה של חברת הדברה מקצועית.

במקרה של גני ילדים, הדבר חשוב מאוד, מפני שילדים בגיל הרך הם פגיעים וחשופים יותר לעקיצות ונשיכות – ויש למנוע זאת על ידי שימוש בשירותי הדברה מקצועיים. כל פעולת הדברה היא דבר מסוכן שיש לעשותו בזהירות. אך כאשר מדובר בהדברה בגני ילדים, יש לנקוט עוד יותר באמצעי הבטיחות הנדרשים, כדי למנוע כל מקרה של פגיעה כלשהי בילדים המשתייכים לאותו הגן.

 איך לעשות זאת ללא סכנה כלל עבור הילדים?

בגני ילדים נמצאים בשעות היום ילדים קטנים רבים בגיל הרך, שהם פגיעים יותר לנזקים שגורמים המזיקים, וגם פגיעים יותר לנזקים הפוטנציאליים של חשיפה לחומרי הדברה. מכיוון שמרבית חומרי ההדברה שבהם משתמשים מדבירים מקצועיים הם רעילים ביותר, חברת ההדברה צריכה לנקוט משנה זהירות בזמן ריסוס בגן ילדים. ראשית, הריסוס צריך להתבצע בשעה שבה הגן ריק והילדים והגננות אינם נמצאים בו. בנוסף לכך, יש להקפיד על משך הזמן שמופיע בהוראות ההפעלה של חומרי ההדברה, שבו יש לאפשר לחומרים הרעילים להתנדף ושאסור לשהות בו במקום הריסוס. כל חומר הדברה מצריך משך זמן שונה של פינוי הגן, וחשוב לוודא שהילדים חוזרים לשהות בגן רק כאשר הדבר בטוח לחלוטין עבורם.

בנוסף לכך, כאשר מרססים בחצר של הגן, ובמקומות שבהם הילדים מרבים לשהות, כמו ארגז חול או מגלשה – חשוב לשטוף את המקומות האלה לפני שהילדים חוזרים לעשות בהם שימוש, גם לאחר משך הזמן שבו החומרים הרעילים היו כבר צריכים להתנדף. שמירה על אמצעי הזהירות האלה תבטיח כי פעולת ההדברה בגני הילדים תעבור בשלום, והגן יהיה נקי ממזיקים וגם בטוח עבור הילדים שמגיעים אליו מדי יום.

הדברה נגד חולדות בגני ילדים

חולדות הן מזיק שיכול להיות מסוכן בגנים, מפני שהן עלולות לגרום נזק רב לרכוש, וגם מפני שהן עלולות לנשוך את הילדים בשעה של חוסר זהירות. כאשר מתגלה חולדה בגן ילדים, מומלץ לפנות בהקדם לשירותים מקצועיים של הדברה בגני ילדים, ולגרום ללכידה או להמתה של החולדה בהקדם. חולדות הן בעל חיים חכם ביותר, שיש לו יכולת למידה וגם יכולת להסתתר ולהתחמק כאשר מנסים ללכוד אותו. לכן, לא מומלץ לנסות וללכוד חולדות באופן עצמאי, אלא להיעזר במדבירים מקצועיים שיוכלו ללכוד ולהמית את החולדה באופן היעיל והמהיר ביותר. חולדות בגני ילדים הן מזיק מסוכן למדי, ולא כדאי להסתכן בכך שהחולדה תגרום נזק לחפצים בגן או לאחד הילדים. לכן, חברות הדברה מקצועיות, כמו חברת זיסמן הדברות, מתמחות בלכידה מהירה של חולדות ועכברים בגני ילדים, כמו גם בטיפול בכל סוגי המזיקים האחרים.

הדברת גני ילדים– רק עם מדביר מוסמך

כאשר מזמינים שירות הדברה לגן ילדים, חשוב לדעת שהדברה היא מקצוע הדורש לא רק ניסיון וידע, אלא גם רישיון של המשרד להגנת הסביבה. מדבירים עושים שימוש בחומרים מסוכנים, ולכן רק מדביר מוסמך ומורשה רשאי לבצע הדברה של מזיקים שונים. לכן, כאשר מזמינים את חברת ההדברה לגן, מומלץ לוודא כי למדביר שיגיע אליו ישנה תעודת מדביר מורשה. לעתים עצם הדרישה להראות את הרישיון כרוכה באי נעימות מסוימת, אך יש לדעת כי מדבירים מורשים ישמחו להציג את התעודה שלהם, ואין שום בעיה בדרישה זו. רק מדבירים שפועלים בניגוד לחוק לא ירצו להראות את הרישיון שלהם, ולו משום שאין להם רישיון כזה שיוכלו להציג. מדבירים מורשים רשאים להשתמש בחומרי הדברה בשטחים פתוחים וסגורים, בהתאם לסוג הרישיון שלהם (ישנן שלוש רמות של רישיון למדבירים). לכן, חשוב גם לוודא שרמת הרישיון של המדביר מתאימה לביצוע של ריסוס והדברה בגני ילדים ובשטחים פתוחים.

זיסמן הדברות: חברה מומלצת לביצוע הדברה בגני ילדים

חברת זיסמן הדברות היא חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום ההדברה ובפרט בהדברה בגני ילדים. הצוות המקצועי של החברה ערוך לטפל בסוגים רבים של מבנים וחצרות, כולל כאלה הנמצאים בתוך גנים. זיסמן הדברות מטפלת בכל סוגי המזיקים, מהקטנים והזעירים ביותר ועד הגדולים שבהם. לחברה יכולת להשתמש בסוגים רבים ושונים של חומרי הדברה, בהתאם לתנאים של המקום בו היא עובדת, כולל שימוש בחומרי הדברה ירוקים וביולוגיים, ובאמצעים אלקטרוניים של השמעת תדרים חדים וגבוהים. אתם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ מהחברה בכל מקרה של הופעת מזיקים בגני ילדים, על מנת לקבל מענה מקצועי לכך בזמן המהיר ביותר. המדבירים של החברה הם בעלי ניסיון רב בביצוע ריסוס בכל סוגי השטחים והמבנים, וישמחו לעמוד לרשותכם לטיפול יעיל ומתמשך בכל סוגי המזיקים השונים הנפוצים בארץ.